|
Mysteryland Holland 2005 (27.08.05)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
27 augusti 2005
Floriade Haarlemmermeer (20km fr. Amsterdam)
Partial line-up
Open Air Stage (allround)
Armand van Helden
Paul Oakenfold
Marco V
David Guetta
Johan Gielen
Benny Benassi
Sharam Jey
Victor Ville
hosted by Vika Kova
Subliminal (house)
Erick Morillo
Harry "Choo Choo" Romero
Jose Nunez
Steve Angello
Jorge Jamarillo
Benjamin Bates
Everybody (house?)
Sander Kleinenberg
Danny Howells
Desyn Masiello
Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's
King Unique (Live)
Chab
Cocoon (techno)
Sven Väth
Ricardo Villalobos
Vitalic (Live)
Pascal FEOS
Joris Voorn (Live)
Frank Lorber
Tobi Neumann
Q-Dance (hardtrance/hardstyle/jumpstyle)
Dana
The Prophet
Yoji Biomehanika
Bas & Ram
Alpha Twins
Daniele Mondello
Zany
Kalashnikov
Furax
Franky Jones
The Beatclub (?oldschool?)
Per
DJ Pierre
Quazar (Live)
Dano
JP
Da Kafka
Black Hole (trance)
Judge Jules
Cor Fijneman
Mark Norman
Mojado (Live)
Montana
Ton T.B.
Mr Sam
Ex Pornstar (house)
Touché
Don Diablo
Victor Ville
Brian S
Real el Canario
Eric de Man
Wiebthroat
Zubrowka
Blomstar
Decked Out Electro (electro)
Felix da Housecat
Erol Alkan
The Glimmers
Joost van Bellen
Headman
Tommie Sunshine
Disco Twins
4N (urban)
Chuckie
Real El Canario
Hitmeister D
Benny Rodrigues
Manga
Madskillz
Billy the Klit
Hosted by Deams & Murth
Madhouse (house/clubtrance)
Jean
G-Spott
Erick-E
Randy Katana
Mark van Dale
E-Craig
Lub Love (house)
Nicolas Matar
Dimitri
Marcello
Marysol
Mason
Brian S.
All Is One (house)
100% Isis
Egbert Jan Weeber
Taho (Live)
Pang Ku Pang
Mariposa
The Well
Tommy
Krien
Aroma Jockey ODO7
Cheese (ost!! :D )
The Darkraver (Eclectic-set)
Melly Mel
Mr. Speak (HomoLulu-disco-set)
Oohhh bin Laden aka Cheesy Sva & The Mysterious Mr.O (Detroit Grand Pubah) b2b
Robo Boy & Synth80's ft Bram Beemster as Robo Boy
Hosted by MC Buttslammer |
|
|
| hustler |
| Ingen dålig lina det där.. ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| black hole stage för min del :eek: |
|
|
| anuga |
 |
|
|
| Hauken |
fyfan vad sjukt sånt här är.
Går ju inte åka på dancevalley nu heller...
Humm... mondaybar summer cruise - flyg till holland - mysteryland? :P "När man ändå är i sthlm..".
Ingen dålig party weekend skulle det bli... |
|
|
| Amnezia |
Subliminal och Everybody e allt man behöver för å trivas den dagen:)
fin lina...måste ta å se Morillo snart.....
när bövelen kryssen me Morillo,Morales, Howells osv:p :wtf: borde få ha hängt på Cattaneo's kryss:cool: |
|
|
|
|