return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Telenet Forum DJ's 24-uur Marathon
View this Thread in Original format
Real
Van vrijdag 13mei tot zaterdag 14mei gaan de verschillende DJ's die hun sets op het Telenet Forum posten een LIVE 24uren marathon houden op RootSpirit Radio :)

Er wordt dus 24uur aan één stuk live gestreamed.

Ik vind dit wel een noemenswaardige gebeurtenis, dus post ik het hier maar :p


< Link naar de thread op het Telenet Forum >

< RootSpirit Radio Stream >

< Flyer >

Lineup:
Vrijdag 13 Mei
19h -> 20h :: Jack_Dc (Groove)
20h -> 21h :: The Fluff (Trance)
21h -> 22h :: Project Zero (Groove/Trance)
22h -> 23h :: Dj-Sid (Techno/Trance)
23h -> 00h :: Dj-Real (Progressive Trance)
00h -> 01h :: Dj-Real (Trance)
01h -> 02h :: Dj-Real (HardTrance)
02h -> 03h :: Dj-Marinus (Jump/Hardstyle/Groove/Trance)
03h -> 04h :: Dj-Roffy (Groove/Jump/Hardcore)
04h -> 07h :: LfO (Deep/Techhouse)
07h -> 08h :: zkee (Downtempo/Gonky/Smoove)
08h -> 09h :: zkee (Downtempo/Gonky/Smoove)
09h -> 10h :: gunnie (groovy stuff/classics)
10h -> 11h :: Da-Pzy (Electro/Synth Pop)
11h -> 12h :: Decade (Electro)
12h -> 13h :: G.I.Jay (D'n'B)
13h -> 14h :: Zymo (Hardtechno)
14h -> 15h :: Evolver (Jump/Hardstyle/Hardcore)
15h -> 16h :: Tunerman (Retro/Hardhouse/Hardstyle)
16h -> 17h :: Lexic (Jump/French tek/Club/Hardtrance)
17h -> 18h :: The Entity (Detroit Tech/Hardtech)
18h -> 19h :: Dj-San (Deephouse/Funky House)
Zaterdag 14 Mei

Ik, Desperatoz en Sid zijn de enige BeTa's denk ik. Voor de rest is er ne hele waaier aan muziekstijlen :)
Als ge niet weet wat doen, luister aub eens :)

PS: Mss draai ik Plus Ultra nog es opnieuw :toothless
mellow_head
ahzo
Real
overweldigende reacties :p

soit kheb de flyer toegevoegd.

ik draai nu 2 uurtjes. 1e uurtje prolly vooral prog, 2e trancy :)
Nyah
als ik eraan denk ga ik zeker naar jouw setje en die van jeroen luisteren ;) /kuch.. Sid? beats me.. ook een beta? Ma goed,
timetable :
22h -> 23h :: Dj Sid (Techno/Trance)
23h -> 00h :: Dj Real (Trance)
00h -> 01h :: Desperatozz (Trance/Dance/Groove)
01h -> 02h :: Dj Real (Trance)
DeSpErAtOs-X
mjah, ik moet nog contact opnemen ... ik ben vrijdagavond niet op kot en bijkomend probleem is dat ik niet kan uitzenden op kot (goddamn blocked poorten :x)

dus mij ga je mogen schrappen ... hopelijk volgende keer wel van de partij ...

in de zomervakantie ga'k wel een paar keer op internetradio te beluisteren zijn wegens verhuis van dj equip naar thuis :-)

tot dan hopelijk :)
Phortastic
ja geweldig allemaal zo live streaming met ne klote limiet van 10gig in de maand. telenet.

dont get me wrong, kvind dit wel een goed initiatief en kzen wel blij voor u ;)
Nuja belgacom is ni beter ze, maar dit moest er ff uit lol :)
BZRK
quote:
Originally posted by Real
ik draai nu 2 uurtjes. 1e uurtje prolly vooral prog, 2e trancy :)


OMG OMG Real goes prog :eyes:
Mystique
quote:
Originally posted by Phortastic
ja geweldig allemaal zo live streaming met ne klote limiet van 10gig in de maand. telenet.

dont get me wrong, kvind dit wel een goed initiatief en kzen wel blij voor u ;)
Nuja belgacom is ni beter ze, maar dit moest er ff uit lol :)


Ja is hier echt een schande!!
Kijk hier effe over de grens en den helft heeft gene limiet :whip: :whip:
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Phortastic
ja geweldig allemaal zo live streaming met ne klote limiet van 10gig in de maand. telenet.

dont get me wrong, kvind dit wel een goed initiatief en kzen wel blij voor u ;)
Nuja belgacom is ni beter ze, maar dit moest er ff uit lol :)


Blokken bijkopen?
1 euro = 1 GB, valt nog mee vind ik.
SL33PY
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Blokken bijkopen?
1 euro = 1 GB, valt nog mee vind ik.


Het is afzuip, sinds de start van telenet zijn de limieten niet meer aangepast. Ondertussen zijn Nederland en Duitsland ons al lang gepasseerd. Vroeger was den Belgique het beloofde land. Nu is het de beste grap :whip: :whip:

Voor minder geld krijg je in Duitsland flatrate 3Mbit down 300K up.

Lady_LizzY
quote:
Originally posted by SL33PY
Voor minder geld krijg je in Duitsland flatrate 3Mbit down 300K up.


Geen problemen mee, in mijn geval betaalt de werkgever :p:toothless
pooley
Telenet wordt langzaam platgedrukt door skynet en andere adsl leveranciers.
Hun netwerk kan het niet aan, ze moeten structurele veranderingen (nieuwe nodes met betere verbindingslijnen zetten) om hun netwerk maar iets te kunnen opdrijven.
Geef telenetgebruikers nu een FUP of geen limiet en ze zijn eraan, dan gade terug naar de persiode waar alles lamlag door het vele geleech.
Der zijn veel klanten bijgekomen en ze zijn bijna oververzadigd. Ze hebben geen marge meer. Adsl daarentegen wel. Als ge de evolutie bekijkt van hoe adsl constant verbeterd, ge zou u ogen opentrekken en ze hebben nog genoeg marge open (kraantje kan nog _meer_ open gezet worden)

Ow ja ik zit zelf bij telenet, 10+3gb / maand, ik download gewoon van 12.01 tot 1u en ik kan alles zien/krijgen wat ik kan zien.
Kzou ook wel een FUP of geen limiet hebben maar gen zin om de ganse installatie van adsl te gebruiken (de papa betaald telenet nu :) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement