|
Senaste spellistan (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
drog en trancemix häromdan, blir inte så många såna från mig nuförtiden, dels för att ja e mer inne på typ house, och dels för att house e mkr enklare att mixa :P
Braxn - One For The Car
01. Darren Tate - Let The Light Shine In
02. Sun Decade - Follow You (Mirco De Govia Rmx)
03. Ferry Corsten & The Thrillseekers - Sublime
04. Pulser - My Religion
05. Mike Shiver - Hurricane
06. Fictivision vs C-Quence - Symbols
07. Jonas Steur - Castamara
08. Sundawner - Krystal Dreams (Cosmicman rmx)
09. Jonas Steur - Silent Waves
10. Kyau vs Albert - Made Of Sun (Kyau vs Albert Hard Dub)
11. Agnelli & Nelson - Holding Onto Nothing (Paul Van Dyk rmx)
12. NU NRG - Free Fall
13. Tiësto - Suburban Train
många gamla godingar =) |
|
|
| CJ InterCity |
| ser ju mysig ut den tracklisten, bortsett från Made Of Sun, den har man hört en gång för mycket :rolleyes: |
|
|
| carl-b.mine.nu |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
11. Fractal Structure - Lost Sequence (Haak Remix)
|
Basslinen! :eyes:
| quote: |
23. Ridgewalkers feat. El - Find (Andy Moor Remix)
|
:eyes: :eyes:
| quote: |
24. Tilt - Twelve (Origianl Mix)
|
tycker faktiskt max graham-remixen e fetare
| quote: |
25. Filo & Peri feat. Fisher - Closer Now (Whiteroom Remix)
|
riktigt nice!
| quote: |
32. Young Parisians - Jump The Next Train (Kyau vs. Albert Remix)
|
:eyes: :eyes:
| quote: |
33. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden REmix)
|
Höll på att dö när jag hörde den på turnmills!!
| quote: |
34. Witness of Wonder - Emotions In Motion (Original Mix)
|
Steve Helstrips remix e :eyes: :eyes: :eyes:
| quote: |
35. DJ Tiësto - Flight 643 (Original Mix)
|
Klassiker! :toothless
| quote: |
41. Armin Van Buuren - Birth of Angel
|
sux imo :o
| quote: |
55. Kyau vs. Albert - Made of Sun (Hard Dub)
|
Armin lirade den på turnmills i dec :eyespop: :crazy: :eyes:
| quote: |
79. 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix) | :eyespop: :crazy: :eyes:
orkade inte kommentera... önskar ja va där när du lirade dom... mycket bra set :whip: |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by carl-b.mine.nu
orkade inte kommentera... önskar ja va där när du lirade dom... mycket bra set :whip: |
Hehe, yeah, det var ett rätt fett set. Hade det sjukt kul och hade varit ännu gladare om det varit på en fet stor fest och inte bara en privatfest. :)
För den som är intresserad så är jag på gång att spela in mixen "On A Beam of Light 002". (men det har jag sagt för två månader sen också men nu är det allvar ;) ) |
|
|
| DjAviander |
Börjar känna mig sjukt produktiv av någon anledning!
DJ Scheikz - Progressivmix
1. Blackwatch pres. Professor Okku - Words Unspoken (Luke Chable Remix)
2. George Hales - Autumn Falls (Markus Schulz vs Alucard Remix)
3. Sander Kleinenberg - My Lexicon
4. Thomas Datt - Alone (Original Mix)
5. Paul Van Dyk - Connected (Motomix 05)
6. Sander Van Dorn - Punk'd (SVD Remix)
Kände mig tvungen att mixa lite, som en terapi för mig, innan skolan :)
Och det blev faktiskt, RIKTIGT BRA! :D :toothless |
|
|
| dj christian |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Börjar känna mig sjukt produktiv av någon anledning!
DJ Scheikz - Progressivmix
1. Blackwatch pres. Professor Okku - Words Unspoken (Luke Chable Remix)
2. George Hales - Autumn Falls (Markus Schulz vs Alucard Remix)
3. Sander Kleinenberg - My Lexicon
4. Thomas Datt - Alone (Original Mix)
5. Paul Van Dyk - Connected (Motomix 05)
6. Sander Van Dorn - Punk'd (SVD Remix)
Kände mig tvungen att mixa lite, som en terapi för mig, innan skolan :)
Och det blev faktiskt, RIKTIGT BRA! :D :toothless |
Bra låtar där. På tal om terapi så tror jag också behöver det. Har inte lirat på nån månad nu. |
|
|
| Braxen |
| hehe, d blir typ jobbigt om man inte lirat på ett tag, får typ ångest, fick jag iaf när ja inte haft prylarna så länge, 'nu har du köpt dyra prylar då får du fan spela oxo !!1' .. typ :eek: |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by dj christian
Bra låtar där. På tal om terapi så tror jag också behöver det. Har inte lirat på nån månad nu. |
Tack :)
Abstinens.
Jag vet hur det känns ;)
Kliar i fingrar armar och tår
det man mest vill ha är det man inte får.
Hihi. Ifall någon är intresserad så skulle jag kunna skicka mina mixar via MSN eller dylikt, har ingen möjlighet till att lägga upp dom på internet tyvärr. |
|
|
| dj christian |
| fan det vore skitnajs. Älskar o lyssna på andras personliga mixar. Skicka dem gärna över MSN annars har jag ftp som du kan skicka upp på. Adda mig gärna kolla min profil. Har förresten fått mina skivor nu, över 40st vill säga, kan inte vänta o spela dem aaaaaaaaaaaaaahh... |
|
|
| Dj_Irish |
Gjorde en liten melodic mix idag som ska skickas till Miami som promo CD (Någon som kände några klubbägare som frågade. Sånt kan det bli va fan som helst av men det är värt ett försök...)
Tracklist:
01. Solarium - Venice Under Water (Original Mix) - Club Elite
02. Dived Motion vs. DJ Paolo - Halcyon Days (Original Mix) - The Art of Sound
03. Koris vs Djule - Sense of Time (M.O.R.P.H vs Scirocco Remix) - Fenology
04. Double G - Passport (Greenhead Mix) - Red Silver Recordings
05. Mirco de Govia & Ronski Speed - Asarja (Mirco de Govia Mix) - Euphonic
06. Arizona vs Passiva - Halo (Original Mix) - Dedicated
07. Mindcrusher - Vision 05 (Alex M.O.R.P.H Remix) - Fenology
08. Thomas Bronzwaer - Close Horizon (Orignal Mix) -Yakuza
09. O'Callaghan & Kearney - Restricted Motion (John Askew Remix) - Discover
10. Heller & Enkie - Yesterday's Tomorrow (Alex M.O.R.P.H. Remix)
11. Modena - Resonator (original Mix) - Dedicated
12. Kaste - Desert Eagle (Original Mix) - Anjuna Beats.
Inte direkt de nyaste låtarna men det var vad jag hade som passade bra ihop. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Inte direkt de nyaste låtarna men det var vad jag hade som passade bra ihop. |
Varför spelar det så stor roll att det ska vara nytt? Jag tycker personligen att den där tracklisten är rejält maffig, hade inte föredragit att se nyare låtar som kanske bara är hälften så bra :) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Varför spelar det så stor roll att det ska vara nytt? Jag tycker personligen att den där tracklisten är rejält maffig, hade inte föredragit att se nyare låtar som kanske bara är hälften så bra :) |
Du har ju förståss helt rätt. Nytt är inte alltid bättre. Huvudsaken är ju den överhängande känslan man får av setet. Oavsett nya eller gamla låtar.
Fast så är på internätet har det ju en tendens att bli viss fokusering på det senaste ;) |
|
|
|
|