|
10 September 2005 Q-Base tweede editie (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Opti |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Leuke signature Nwopper :) is die middelvinger echt, of erbij geshopped? :D |
Dat is de middelvinger van je eigen sig... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
Dat is de middelvinger van je eigen sig... |
LoL, dat had ik niet eens gezien :)
Maareh...mijne was puur voor de lol bedoeld, omdat ik het een coole foto vond. Wist niet wat voor een text erbij moest...daarom staat het ook tussen " " (haakjes). Maar volgensmij is het bij anderen frustratie ;) :p |
|
|
| Opti |
 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
|
LOL, die is cool! :D Niets te doen Tin? :p
Ik zou als text alleen doen: "Als je niet van DJ Jean houdt IT dan weet je!":D |
|
|
| Opti |
Ben al de hele dag aan het wachten op logo's voor op een poster... dus idd tussendoor niks te doen. Bij deze:
 |
|
|
| tijs08 |
| prachtig weer Optin! :haha: |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LoL, dat had ik niet eens gezien :)
Maareh...mijne was puur voor de lol bedoeld, omdat ik het een coole foto vond. Wist niet wat voor een text erbij moest...daarom staat het ook tussen " " (haakjes). Maar volgensmij is het bij anderen frustratie ;) :p |
JP heeft m gemaakt en ik vond m zo cool dus ik mocht m hebben van m :D
Kwam er later pas achter dat t jouw sig was... :D
Heeft niks met frustratie rondom progressive te maken hoor...:toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by nwopper
JP heeft m gemaakt en ik vond m zo cool dus ik mocht m hebben van m :D
Kwam er later pas achter dat t jouw sig was... :D
Heeft niks met frustratie rondom progressive te maken hoor...:toothless |
Ah, dus dat is de nieuwe versiertruck van JP nu? :p
Ik vond die foto van Sasha & Sander K wel vet, vandaar :D |
|
|
| jp |
| Een Tracid Traxx stage OMFG I'm there :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by jp
Een Tracid Traxx stage OMFG I'm there :crazy: :crazy: :crazy: |
+1 :D |
|
|
| jp |
Voor de rest is alleen de Switzerland stage echt interessant:
Lady Tom, Snowman, Mind-X (lekkere hardtrance) :cool:
De rest zijn allemaal standaard hardstyle/hardcore naampies |
|
|
| nwopper |
Jammer dat er geen UK-stage meer is...
Had toch ook graag de Organ Donors, K90, Dark by Design, Tidy Boys etc. gezien...
Maar ik denk dat ik me prima vermaak in de Tracid Traxxx Tent (T.T.T.) :D
Hennes & Cold!!! Vet!!!
En natuurlijk Kai... :tongue2 |
|
|
|
|