|
[04-06-2005] Free Your Mind Festival 2005
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
Free Your Mind Festival 2005
Stadsblokken Arnhem
4 Juni 2005
12:00 - 00:00
"The Start Of The Festival Season"
(nu alleen nog mooi weer)
Tickets: 30,-- euro (Ticketbox)
Area's:
-Mainstage (ROCKIT/XCess) o.a. Marco Carola, Michel De Heij, Billy Nasty, Preach
-Welcome To The Future Tent o.a. Quazar, Speedy J, Heiko Laux en Benny Rodrigues
-Opium o.a. Derrick May, Dimitri, Roog en Victor Coral
-24Hour Party People (FCA/XCess) o.a. Joost van Bellen, Chicks on Speed, Don Diablo en The Youngsters
-Mono Minimal Stage o.a. Guido Schneider, Tobi Neuman, Jay Haze en Lauhaus
Alle DJ's:
Marco Carola (It), Derrick May (USA), Michel de Hey, Billy Nasty (UK), Cristian Varela (Esp),
Quazar-Live, Speedy J (DJ Set), DJ Preach (Can), Chicks on Speed (DJ Set), Don Diablo,
Remy, The Youngsters-Live (Fr), Heiko Laux (D), Funk d'Void, (UK/ESP), Roog,
Joost van Bellen, Benny Rodrigues, Olaf Boswijk, Miss Yetti, (D), Secret Cinema-Live,
Dinky (CL), Tobi Neuman (D), Bart Skils, Lil' D, Guido Schneider-Live (D),
Joris Voorn-Live, Darko Esser, Juan Sanchez, Victor Coral, Dimitri,
Luciën Foort, 100% Isis, Benjamin Bates, Eric de Man, Nuno dos Santos,
Herr Arter & Terry Toner, Miss Nine, Bart van Liefland, Robbie303, Jay Haze (D),
Ata (D), Aron Friedman, Lauhaus, Boris Werner, Daniel Sanchez,
Kid Goesting, Sandeep, Little Tim, Chahir Bali en Vincenzo de Bull

RollCall:
-DJ Spare
-HBtje |
|
|
| Creamfields23 |
Kwanta Coste?
Diverse line up trouwens :) |
|
|
| basd |
| quote: | Marco Carola (It), Derrick May (USA), Cristian Varela (Esp),
Quazar-Live, Speedy J (DJ Set), Heiko Laux (D), Miss Yetti, (D), Darko Esser, Juan Sanchez, Dimitri, 100% Isis, Miss Nine, Jay Haze (D) |
Zo kan het dus ook.
Nou hopen dat ik dan geen nacompetitie meer heb. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Zo kan het dus ook.
Nou hopen dat ik dan geen nacompetitie meer heb. |
Ik zeg als jij gaat, ga ik maybe wel mee :) (en het mooi weer is...!) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik zeg als jij gaat, ga ik maybe wel mee :) (en het mooi weer is...!) |
Kan je denk ik zowat op de dag zelf nog wel beslissen want volgens mij ging het vorig jaar met de kaarten ook niet zo snel. Of wel?
Eerst het weer maar eens even afwachten ja.. En dus effe kijken of ik dan niet moet voetballen. |
|
|
| New Wave |
| Gaat Speedy J toch weer aan de slag?.........hmmzzz |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Kan je denk ik zowat op de dag zelf nog wel beslissen want volgens mij ging het vorig jaar met de kaarten ook niet zo snel. Of wel?
Eerst het weer maar eens even afwachten ja.. En dus effe kijken of ik dan niet moet voetballen. |
Ik ga maybe cameratoestemming aanvragen, dus dan moet ik dat van tevoren weten ;) |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by basd
Zo kan het dus ook.
Nou hopen dat ik dan geen nacompetitie meer heb. |
same here :) |
|
|
| New Wave |
| Line-up ziet er wel leuk uit. Zitten zeer interresante dj's tussen. |
|
|
| franzelare |
| lekker chillen na armin :D |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik ben hier ook te vinden, even wat enquetes afnemen en dan LOS! :toocool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik ben hier ook te vinden, even wat enquetes afnemen en dan LOS! :toocool: |
Good luck with the weather....
Ik ga morgen mijn vakantietje maar eens uitzoeken/vlucht boeken, en meteen voor een leuk huisje kijken. |
|
|
|
|