return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[04-06-2005] Free Your Mind Festival 2005
View this Thread in Original format
HBtje
Free Your Mind Festival 2005
Stadsblokken Arnhem
4 Juni 2005
12:00 - 00:00
"The Start Of The Festival Season"
(nu alleen nog mooi weer)
Tickets: 30,-- euro (Ticketbox)

Area's:
-Mainstage (ROCKIT/XCess) o.a. Marco Carola, Michel De Heij, Billy Nasty, Preach
-Welcome To The Future Tent o.a. Quazar, Speedy J, Heiko Laux en Benny Rodrigues
-Opium o.a. Derrick May, Dimitri, Roog en Victor Coral
-24Hour Party People (FCA/XCess) o.a. Joost van Bellen, Chicks on Speed, Don Diablo en The Youngsters
-Mono Minimal Stage o.a. Guido Schneider, Tobi Neuman, Jay Haze en Lauhaus

Alle DJ's:
Marco Carola (It), Derrick May (USA), Michel de Hey, Billy Nasty (UK), Cristian Varela (Esp),
Quazar-Live, Speedy J (DJ Set), DJ Preach (Can), Chicks on Speed (DJ Set), Don Diablo,
Remy, The Youngsters-Live (Fr), Heiko Laux (D), Funk d'Void, (UK/ESP), Roog,
Joost van Bellen, Benny Rodrigues, Olaf Boswijk, Miss Yetti, (D), Secret Cinema-Live,
Dinky (CL), Tobi Neuman (D), Bart Skils, Lil' D, Guido Schneider-Live (D),
Joris Voorn-Live, Darko Esser, Juan Sanchez, Victor Coral, Dimitri,
Luciën Foort, 100% Isis, Benjamin Bates, Eric de Man, Nuno dos Santos,
Herr Arter & Terry Toner, Miss Nine, Bart van Liefland, Robbie303, Jay Haze (D),
Ata (D), Aron Friedman, Lauhaus, Boris Werner, Daniel Sanchez,
Kid Goesting, Sandeep, Little Tim, Chahir Bali en Vincenzo de Bull




RollCall:
-DJ Spare
-HBtje
Creamfields23
Kwanta Coste?

Diverse line up trouwens :)
basd
quote:
Marco Carola (It), Derrick May (USA), Cristian Varela (Esp),
Quazar-Live, Speedy J (DJ Set), Heiko Laux (D), Miss Yetti, (D), Darko Esser, Juan Sanchez, Dimitri, 100% Isis, Miss Nine, Jay Haze (D)


Zo kan het dus ook.

Nou hopen dat ik dan geen nacompetitie meer heb.
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Zo kan het dus ook.

Nou hopen dat ik dan geen nacompetitie meer heb.


Ik zeg als jij gaat, ga ik maybe wel mee :) (en het mooi weer is...!)
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zeg als jij gaat, ga ik maybe wel mee :) (en het mooi weer is...!)

Kan je denk ik zowat op de dag zelf nog wel beslissen want volgens mij ging het vorig jaar met de kaarten ook niet zo snel. Of wel?

Eerst het weer maar eens even afwachten ja.. En dus effe kijken of ik dan niet moet voetballen.
New Wave
Gaat Speedy J toch weer aan de slag?.........hmmzzz
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Kan je denk ik zowat op de dag zelf nog wel beslissen want volgens mij ging het vorig jaar met de kaarten ook niet zo snel. Of wel?

Eerst het weer maar eens even afwachten ja.. En dus effe kijken of ik dan niet moet voetballen.


Ik ga maybe cameratoestemming aanvragen, dus dan moet ik dat van tevoren weten ;)
BaRTeZ
quote:
Originally posted by basd
Zo kan het dus ook.

Nou hopen dat ik dan geen nacompetitie meer heb.


same here :)
New Wave
Line-up ziet er wel leuk uit. Zitten zeer interresante dj's tussen.
franzelare
lekker chillen na armin :D

Partyhardy!
Ik ben hier ook te vinden, even wat enquetes afnemen en dan LOS! :toocool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik ben hier ook te vinden, even wat enquetes afnemen en dan LOS! :toocool:


Good luck with the weather....

Ik ga morgen mijn vakantietje maar eens uitzoeken/vlucht boeken, en meteen voor een leuk huisje kijken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement