|
Dagen van de Zillion zijn geteld
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
http://vrtnieuws.streampower.be/nie...eten/index.html
| quote: | In het vonnis wordt de discotheek Zillion ook verbeurd verklaard. Frank Verstraeten is kwaad. "Alles moet afgebroken worden. Ik noem het een goedkope onteigeningsprocedure om het gebouw zo snel mogelijk te kunnen platgooien", zegt Verstraeten.
... |
Erg, hé; heb daar nog staan feesten :( |
|
|
| mellow_head |
| Amai, maja, twas wel te verw8e he |
|
|
| Bertn |
feest!;)
hij moet het eigenlijk maar weten. Op een bepaald moment werd de maximumcapaciteit van de discotheek met 400% overschreden, terwijl er veel te weinig branddeuren waren én terwijl er verdorie tientallen kg vuurwerk onder de dansvloer lag.
Ben ik ff blij dak daar nooit gedanst heb;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
feest!;)
hij moet het eigenlijk maar weten. Op een bepaald moment werd de maximumcapaciteit van de discotheek met 400% overschreden, terwijl er veel te weinig branddeuren waren én terwijl er verdorie tientallen kg vuurwerk onder de dansvloer lag.
Ben ik ff blij dak daar nooit gedanst heb;) |
kzou die 400% wel met een korreltje zout nemen hoor. Tis nie dat er ooit 20000 man binnengezeten heeft. En bij mijn weten kon er toch bijna 5000 man binnen. Ook al kan ik de mens verstraeten niet uitstaan toch vond en vind ik het nog altijd spijtig dat een discotheek zoals zillion moest verdwijnen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hij moet nu in ieder geval bijna anderhalf jaar effectief achter de tralies... |
|
|
| BZRK |
| Hij gaat in beroep, het betekent allemaal nog niks denk ik. |
|
|
| domineesje |
het is toch spijtig :s
en neen meer woorden maak ik er niet aan vuil ;-) zoals beloofd
xxx |
|
|
| New Wave |
| Wat heeft hij voor strafbaar feit gepleegd dan? |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat heeft hij voor strafbaar feit gepleegd dan? |
Fraude, bouwovertreding, ...
Eigenlijk datgene dat de doorsnee Belg doet :p |
|
|
| MikeVee |
Zou het spijtig vinden als ze het gebouw platgooien. :(
Ook al is het niet meer open, het doet toch iets telkens ik er voorbijrijd. memories aan vervlogen tijden. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Giesber
Fraude, bouwovertreding, ...
Eigenlijk datgene dat de doorsnee Belg doet :p |
Owh, niets nieuws dus voor jullie :p |
|
|
| 1Million$shot |
| Hij gaat in beroep, hij heeft vertrouwen in de rechters van het Hof van Beroep. LOL :D |
|
|
|
|