return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חזרתי!!!
View this Thread in Original format
deluxe
אנשים!!! אחרי יובלות ושנים השמחשב שלי לא הסכים (מטעמים אידיאוליגיים וטכניים) להכנס לאתר הזה--- חזרתי!!!! אז ככה

דבר ראשון- פתחתי דף באמברוזיה הכתובת היא
http://www.ambrosia.org.il/content/...sp?ArtistID=478

אבל יש שם בעיה בגלל שמי שלא רשום באתר לא יכול להוריד קטעים
:-(

אז העליתי את הלינקים לפה, כולל ציון הסגנון (מיש רוצה יותר מידע יכול לקרוא בדף שלי).

קטע דיפ טראנס אמוציונלי ואיכותי
http://www.ambrosia.org.il/music/47...ginal_mix__.mp3

טראק משולב של פסיכודלי, טראנס, וקלאב, קצב עצבני משהו!!!
http://www.ambrosia.org.il/music/47...sty__demo1_.mp3



קטע טראנס מלודי מדהים!!! אבל זה עדיין סקיצה עוד לא סיימתי אותו
http://www.ambrosia.org.il/music/47...unfinished_.mp3

עוד סקיצה: דיפ טראנס\דיפ האוס\ פרוגרסיב. גם כאן עוד לא סיימתי אני תקוע איתו תנו לי הצעות איך להמשיך
http://www.ambrosia.org.il/music/478/demo1.mp3

פליז תנו לי הערות ומי שרשום באמברוזיה שיתן לי ביקורות זה חשוב!!!

תודה,
deluxe
Dj Black
WB

:D
deluxe
תודה אחי!!!

ותגיד- מאיפה התמונות של ברט
(bert)
הייתי בטוח ש-
www.bertisevil.com

נסגר...היו שם דברים בנזונה....
DJ-Energy
quote:
Originally posted by deluxe
תודה אחי!!!

ותגיד- מאיפה התמונות של ברט
(bert)
הייתי בטוח ש-
www.bertisevil.com

נסגר...היו שם דברים בנזונה....


גם אתה התחלת להפיק עכשיו עם
EJAY

:rolleyes:
Dj-2TaLL
סבבה אחי...
מכות, חבר
:D :D :D :D :D
deluxe
quote:
Originally posted by DJ-Energy


גם אתה התחלת להפיק עכשיו עם
EJAY

:rolleyes:


לא אחי... אני לא נוגע בזה...

ולמה אתה חושב שאני עובד עם
EJay?!?!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by deluxe


לא אחי... אני לא נוגע בזה...

ולמה אתה חושב שאני עובד עם
EJay?!?!


התכוונתי בכללי...
אני לא מבין אותכם אנשים
עם אתם רוצים להכין טראקים בבקשה אל תציפו את החלק הזה של הפורום!!!
אני מבקש ממכם יפה תעבירו את זה ל
Amature Deejay section..
כי אני בא לפורום כדי לדבר על טראנס ולהנות ולא לראות אותו מוצף בטראקים!!

:rolleyes:
Trance man
שמעתי עכשיו את
demo1.mp3
זה יפה לאללה! זה מזכיר לי את הסיגנון של פלאש...
הביטים והבסליין מצוינים..
אתה רק צריך להוסיף לו עוד אפקטים וצלילי רקע יפים וזה מספיק..
אני ישמע את שאר הטראקים שלך מחר!
deluxe
quote:
Originally posted by Trance man
שמעתי עכשיו את
demo1.mp3
זה יפה לאללה! זה מזכיר לי את הסיגנון של פלאש...
הביטים והבסליין מצוינים..
אתה רק צריך להוסיף לו עוד אפקטים וצלילי רקע יפים וזה מספיק..
אני ישמע את שאר הטראקים שלך מחר!


תודה אחי! ולקחתי את ההערות בחשבון... פשוט הבעיה היא שנשארו לי רק עוד 2 ערוצים (מתוך 16) במודול ואני שומר אותם למלודיה, מה שמוביל אותי לשאלה הבאה: איך אני ממשיך אותו?!?!

הוא בכאילו טוב, ויש לו אחלה עלייה. אבל אני נתקע אחריה, והכנסת מלודיה באמצע ה"פזמון" לא תהיה מתאימה! אנשים בכלל תעזרו לי עם הסקיצות אני ממש תקוע איתם.
לגבי צלילי רקע אני לא רוצה ליצור טראק "עמוס" מדיי. אני חושב שמה שיש שם זה מספיק...
deluxe
quote:
Originally posted by DJ-Energy


התכוונתי בכללי...
אני לא מבין אותכם אנשים
עם אתם רוצים להכין טראקים בבקשה אל תציפו את החלק הזה של הפורום!!!
אני מבקש ממכם יפה תעבירו את זה ל
Amature Deejay section..
כי אני בא לפורום כדי לדבר על טראנס ולהנות ולא לראות אותו מוצף בטראקים!!

:rolleyes:


אחי אני לא רואה את הבעיה. טראק פה טראק שם זה לא סיפור גדול. חוצמסה אם אתה רואה שההודה הראשונה בט'רד מפרסמת טראק, אל תכנס לט'רד...
דבר שני אני עדיין לא מבין מה הקשר ל-אי ג'יי...

אני עובד עם מידי אחי....

ושוב אני רואה אחרים מפרסמים אז אני גם שם. אבל זה לא כאילו אני "מציף" את הפורום

DJ-Energy
לא דברתי אליך בלבד
דברתי בכללי אחי...
נמאס לי לראות את הטראקים של החבר'ה בפורום הזה
לכו ל
amature dj section!!!!!!
Trance man
quote:
Originally posted by deluxe


אחי אני לא רואה את הבעיה. טראק פה טראק שם זה לא סיפור גדול. חוצמסה אם אתה רואה שההודה הראשונה בט'רד מפרסמת טראק, אל תכנס לט'רד...
דבר שני אני עדיין לא מבין מה הקשר ל-אי ג'יי...

אני עובד עם מידי אחי....

ושוב אני רואה אחרים מפרסמים אז אני גם שם. אבל זה לא כאילו אני "מציף" את הפורום


אחי צריך להוסיף אפקטים דחוף! ץכניס עוד ערוצים, לא יודע מה תעשה..אתה חייב להוסיף עוד אפקטים בשביל שזה ישמע יותר מקצועי..
תשמע את
way out west - the fall (bedrock mix)
ותשים אפקטים בסגנון של הטרק הזה...

ושמעתי את
saturn
זה קטע בן זונה!! אהבתי מאוד...
רק תעלה קצת את הביפיאם..
120 ביפיאם זה קצת איטי מידי!!
תעלה ל130 ככה...!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement