return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
[03-12-2005] 4 Seasons (Tiësto, Mojado, Montana) - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
Asperge
wtf december, wat is dat voor ongein?
@win
Lekker belangrijk zo'n decor... Het gaat in godsnaam toch om de muziek, het geluid, de dj, de mensen en de sfeer of heb ik dat nu helemaal mis??
Asperge
quote:
Originally posted by @win
Lekker belangrijk zo'n decor... Het gaat in godsnaam toch om de muziek, het geluid, de dj, de mensen en de sfeer of heb ik dat nu helemaal mis??



Idd vind ik ook, ach dan zullen ze er wel een winter edition van maken:p
MaGiK54
Kan me haast niet voorstellen dat ze vanwege een ontbrekend decorstuk een feest een half jaar uitstellen, ik denk zelf dat er een andere reden achter zit.
Roos22
Ja daahaaag! Ga ik weer eens naar Tijs is het verplaatst.. what the ! Ze hoeven ook niet met de smoes aan te komen dat ze decor etc niet af hebben want dat is gelul! Voor zo'n grote party organisatie die toch wel wat feestjes gedaan heeft zou dat wel heel onprofessioneel zijn! Er zijn gewoon niet genoeg kaarten verkocht! Stakkers! :whip:
emma
mmmh, das wel niet zo fijn nieuws ...

moet ik een ander after-tentamen-feestje zoeken!
Roger
Famous! dan kom je nog gratis binnen ook;)
Asperge
quote:
Originally posted by Roos22
Ja daahaaag! Ga ik weer eens naar Tijs is het verplaatst.. what the ! Ze hoeven ook niet met de smoes aan te komen dat ze decor etc niet af hebben want dat is gelul! Voor zo'n grote party organisatie die toch wel wat feestjes gedaan heeft zou dat wel heel onprofessioneel zijn! Er zijn gewoon niet genoeg kaarten verkocht! Stakkers! :whip:


Dat zal het echt niet zijn hoor, het moment dat je ook maar een spotje op 538 uitzendt met de woorden: Tiesto en feest is het de volgende dag uitverkocht:p

Ik denk eigenlijk dat Tijs niet kan op die dag en dat zonder Tiesto Dance Department bang was dat het feest geen goede naam zou neerzetten...
Muppy
quote:
Originally posted by Asperge
Dat zal het echt niet zijn hoor, het moment dat je ook maar een spotje op 538 uitzendt met de woorden: Tiesto en feest is het de volgende dag uitverkocht:p

Ik denk eigenlijk dat Tijs niet kan op die dag en dat zonder Tiesto Dance Department bang was dat het feest geen goede naam zou neerzetten...


is een logische redenering...

:rolleyes:
Matthijs
Lekker vaag dit weer, ik geloof ook niet dat het ontbreken van een decorstuk de reden is om het feest een half jaar (!!) uit te stellen.

emma
Tiësto gaat die avond in België draaien (in Versuz)

& David Guetta kan je terugvinden in cruise terminal (discothèque) op 25 juni
jp
Dit bewijst maar weer: het gaat allemaal om de show en niet om de muziek :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement