|
[03-12-2005] 4 Seasons (Tiësto, Mojado, Montana) - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| wtf december, wat is dat voor ongein? |
|
|
| @win |
| Lekker belangrijk zo'n decor... Het gaat in godsnaam toch om de muziek, het geluid, de dj, de mensen en de sfeer of heb ik dat nu helemaal mis?? |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by @win
Lekker belangrijk zo'n decor... Het gaat in godsnaam toch om de muziek, het geluid, de dj, de mensen en de sfeer of heb ik dat nu helemaal mis?? |
Idd vind ik ook, ach dan zullen ze er wel een winter edition van maken:p |
|
|
| MaGiK54 |
| Kan me haast niet voorstellen dat ze vanwege een ontbrekend decorstuk een feest een half jaar uitstellen, ik denk zelf dat er een andere reden achter zit. |
|
|
| Roos22 |
| Ja daahaaag! Ga ik weer eens naar Tijs is het verplaatst.. what the ! Ze hoeven ook niet met de smoes aan te komen dat ze decor etc niet af hebben want dat is gelul! Voor zo'n grote party organisatie die toch wel wat feestjes gedaan heeft zou dat wel heel onprofessioneel zijn! Er zijn gewoon niet genoeg kaarten verkocht! Stakkers! :whip: |
|
|
| emma |
mmmh, das wel niet zo fijn nieuws ...
moet ik een ander after-tentamen-feestje zoeken! |
|
|
| Roger |
| Famous! dan kom je nog gratis binnen ook;) |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Roos22
Ja daahaaag! Ga ik weer eens naar Tijs is het verplaatst.. what the ! Ze hoeven ook niet met de smoes aan te komen dat ze decor etc niet af hebben want dat is gelul! Voor zo'n grote party organisatie die toch wel wat feestjes gedaan heeft zou dat wel heel onprofessioneel zijn! Er zijn gewoon niet genoeg kaarten verkocht! Stakkers! :whip: |
Dat zal het echt niet zijn hoor, het moment dat je ook maar een spotje op 538 uitzendt met de woorden: Tiesto en feest is het de volgende dag uitverkocht:p
Ik denk eigenlijk dat Tijs niet kan op die dag en dat zonder Tiesto Dance Department bang was dat het feest geen goede naam zou neerzetten... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Asperge
Dat zal het echt niet zijn hoor, het moment dat je ook maar een spotje op 538 uitzendt met de woorden: Tiesto en feest is het de volgende dag uitverkocht:p
Ik denk eigenlijk dat Tijs niet kan op die dag en dat zonder Tiesto Dance Department bang was dat het feest geen goede naam zou neerzetten... |
is een logische redenering...
:rolleyes: |
|
|
| Matthijs |
| Lekker vaag dit weer, ik geloof ook niet dat het ontbreken van een decorstuk de reden is om het feest een half jaar (!!) uit te stellen. |
|
|
| emma |
Tiësto gaat die avond in België draaien (in Versuz)
& David Guetta kan je terugvinden in cruise terminal (discothèque) op 25 juni |
|
|
| jp |
| Dit bewijst maar weer: het gaat allemaal om de show en niet om de muziek :p |
|
|
|
|