|
Geronika's dance night (playlists)
|
View this Thread in Original format
| gokey |
jow, gisteren feestje gehad samen met den Johan Gielen en Ron van Den Beuken @ geronika
Dit heb ik genoteerd van de set van Ron Van Den Beuken
Kwist er wel een heel aantal nie
01: Underworld - Born Slippy
02: Johan Gielen - Dreamchild
03: The Freak pres Exo - Above The Clouds (Mark Norman RMX)
04: ID
05: Clokx - Feelings (RvdB rmx)
06: ID
07: ID (leek int midden hard op FilterHeadz)
08: ID
09: Ron Van Den Beuken - Endless
10: ID
11: White Label - World of Godd
12: ID
13: ID
14: ID
15: Tiesto - Traffic
16: Sam Sharp - Deep (rmx???)
17: Airscape - Sosei (F&W rmx)
18: Clokx - Overdrive
19: Ron Van Den Beuken - Timeless (RvdB rmx)
20: The Rush - Baby's Got To Fly
Is er iemand die er meer genoteerd heeft. Kzou er graag meer weten
PS: de set van gielen mag je natuurlijk ook posten |
|
|
| Jasperovitsj |
 |
|
|
| Zehra |
^ stoere foto :cool:
@ gokey: kwas er nie, kan u nie helpen met tracklists... |
|
|
| The_G0dfather |
| idem ma mss heeft ie sunset wel gedraaid (rvdb - sunset) ? |
|
|
| FredNova |
| 11 = CJ Bolland - The prophet vs Marco V - Godd |
|
|
| gokey |
| dien 11 heet toch the "world of godd" in mijn archief zenne |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by gokey
dien 11 heet toch the "world of godd" in mijn archief zenne |
die bootleg noemt zo, maar ik postte de platen die erin voorkomen |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
|
geniaal!:D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by gokey
jow, gisteren feestje gehad samen met den Johan Gielen en Ron van Den Beuken @ geronika
Dit heb ik genoteerd van de set van Ron Van Den Beuken
Kwist er wel een heel aantal nie
01: Underworld - Born Slippy
02: Johan Gielen - Dreamchild
03: The Freak pres Exo - Above The Clouds (Mark Norman RMX)
04: ID
05: Clokx - Feelings (RvdB rmx)
06: ID
07: ID (leek int midden hard op FilterHeadz)
08: ID
09: Ron Van Den Beuken - Endless
10: ID
11: White Label - World of Godd
12: ID
13: ID
14: ID
15: Tiesto - Traffic
16: Sam Sharp - Deep (rmx???)
17: Airscape - Sosei (F&W rmx)
18: Clokx - Overdrive
19: Ron Van Den Beuken - Timeless (RvdB rmx)
20: The Rush - Baby's Got To Fly
Is er iemand die er meer genoteerd heeft. Kzou er graag meer weten
PS: de set van gielen mag je natuurlijk ook posten |
hehehe. en was het leuk ginder??? den 25ste juli is het in de lilse bergen weer. dan moet marco V (als enige deftige dj) al draaien om 9 uur.. is da nu niet overdreven idioot.
edit: mooie tracklist heb je daar diskgokey...
120: 50 CENT- IN DA' CLUB :D |
|
|
| gokey |
| kmoe die nog eens dringend updaten. Is al zo'n jaar oud. Ik heb zo vanalles wa |
|
|
| Kaidreas |
^ja da merk ik :D
kvond gewoon grappig. kdacht zal ik er maar al eerst iets van zeggen... want ge gaat het misschien nog wel horen dan :D
anyways zit ge hier al lang??? kheb u nog nie veel gezien precies |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik vond het redelijk sjik voor een opgepoetst boerenbal Marcel Woods, Ron Van Den Beuken en Johan Gielen te strikken, ben er wel ni naartoe geweest, heb er heel even aan gedacht, maar heb me uiteindelijk bedacht. |
|
|
|
|