|
Gumball rally (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
^bwoa uitzondering,
kheb zo ff die reeks gevolgd op jim... en da was precies elke race dat er 5 auto's in de prak werden gereden, en die mannen hadden nooit iets... :D vreed weird |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^bwoa uitzondering,
kheb zo ff die reeks gevolgd op jim... en da was precies elke race dat er 5 auto's in de prak werden gereden, en die mannen hadden nooit iets... :D vreed weird |
Zo vreemd is dat niet. Hoe duurder de auto is niet alleen hoe sneller maar ook vaak veiliger dan een gewone auto. |
|
|
| Kaidreas |
^kweet niet, als da echte race auto's zijn???
zo veilig zijn die volgens mij niet echt, als ge die kooi bekijkt.... alle kweet niet gewoon straf dat die mannen daar nog levend uitkomen. |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Hoogwaardig staal in de kreukelzones; energie afvoeren. |
|
|
| Bomar |
Een van mijn dromen die ooit moeten uitkomen: RACEN
Heb ik altijd al willen doen, maar dan liefst wel op een circuit, nie op de openbare weg. Tegenwoordig kunt ge toch nergens meer hard rijden, tis veel te druk op de weg. |
|
|
| diddi |
| quote: |
| quote: |
Originally posted by TOR
^ telkens als ik u iets zie posten, begint dat liedje van Brahim in mn hoofd te spelen
but do carry on, wou dat gewoon ff kwijt |
Ik heb da ook
|
Ik kan daar ook niet aan doen da nen "dwaas" een liedje maakt over mijne nick... :mad: :haha:
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^bwoa uitzondering,
kheb zo ff die reeks gevolgd op jim... en da was precies elke race dat er 5 auto's in de prak werden gereden, en die mannen hadden nooit iets... :D vreed weird |
Ik denk da de zware crashes niet getoont worden... :rolleyes:
Greetz |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bomar
Een van mijn dromen die ooit moeten uitkomen: RACEN
Heb ik altijd al willen doen, maar dan liefst wel op een circuit, nie op de openbare weg. Tegenwoordig kunt ge toch nergens meer hard rijden, tis veel te druk op de weg. |
meer 's nachts rijden hé ;) |
|
|
| dj_mdma |
hello people, just found this thread and thought i'd post my pics of the start of the rally :D
Gumball 3000 Start Pics
enjoy |
|
|
| pooley |
thanks dude
those cars look so ace. |
|
|
| Kaidreas |
kheb gisteren in de streekkrant gelezen, dat er 2 dudes van vorselaar (boere dorp naast mijn boeredorp) meedoen met een subaru impreza
en ze staan zelfs 3de :eyes: hun auto is nu gesigneerd door quetin en darryl hannah.. die trouwens ook meedoen aan de gumball race |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
kheb gisteren in de streekkrant gelezen, dat er 2 dudes van vorselaar (boere dorp naast mijn boeredorp) meedoen met een subaru impreza
en ze staan zelfs 3de :eyes: hun auto is nu gesigneerd door quetin en darryl hannah.. die trouwens ook meedoen aan de gumball race |
Dat zal wel een kwakkel zijn, want Quentin Tarantino doet niet mee. :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Dat zal wel een kwakkel zijn, want Quentin Tarantino doet niet mee. :D |
ahnee? dan hoorde ik toch iets anders... |
|
|
|
|