return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Gumball rally (pg. 4)
View this Thread in Original format
Kaidreas
^bwoa uitzondering,
kheb zo ff die reeks gevolgd op jim... en da was precies elke race dat er 5 auto's in de prak werden gereden, en die mannen hadden nooit iets... :D vreed weird
X-Tune
quote:
Originally posted by Kaidreas
^bwoa uitzondering,
kheb zo ff die reeks gevolgd op jim... en da was precies elke race dat er 5 auto's in de prak werden gereden, en die mannen hadden nooit iets... :D vreed weird


Zo vreemd is dat niet. Hoe duurder de auto is niet alleen hoe sneller maar ook vaak veiliger dan een gewone auto.
Kaidreas
^kweet niet, als da echte race auto's zijn???
zo veilig zijn die volgens mij niet echt, als ge die kooi bekijkt.... alle kweet niet gewoon straf dat die mannen daar nog levend uitkomen.
Belgian Bonzai
Hoogwaardig staal in de kreukelzones; energie afvoeren.
Bomar
Een van mijn dromen die ooit moeten uitkomen: RACEN
Heb ik altijd al willen doen, maar dan liefst wel op een circuit, nie op de openbare weg. Tegenwoordig kunt ge toch nergens meer hard rijden, tis veel te druk op de weg.
diddi
quote:

quote:

Originally posted by TOR
^ telkens als ik u iets zie posten, begint dat liedje van Brahim in mn hoofd te spelen

but do carry on, wou dat gewoon ff kwijt



Ik heb da ook



Ik kan daar ook niet aan doen da nen "dwaas" een liedje maakt over mijne nick... :mad: :haha:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^bwoa uitzondering,
kheb zo ff die reeks gevolgd op jim... en da was precies elke race dat er 5 auto's in de prak werden gereden, en die mannen hadden nooit iets... :D vreed weird


Ik denk da de zware crashes niet getoont worden... :rolleyes:


Greetz
djcresto
quote:
Originally posted by Bomar
Een van mijn dromen die ooit moeten uitkomen: RACEN
Heb ik altijd al willen doen, maar dan liefst wel op een circuit, nie op de openbare weg. Tegenwoordig kunt ge toch nergens meer hard rijden, tis veel te druk op de weg.


meer 's nachts rijden hé ;)
dj_mdma
hello people, just found this thread and thought i'd post my pics of the start of the rally :D

Gumball 3000 Start Pics

enjoy
pooley
thanks dude
those cars look so ace.
Kaidreas
kheb gisteren in de streekkrant gelezen, dat er 2 dudes van vorselaar (boere dorp naast mijn boeredorp) meedoen met een subaru impreza

en ze staan zelfs 3de :eyes: hun auto is nu gesigneerd door quetin en darryl hannah.. die trouwens ook meedoen aan de gumball race

X-Tune
quote:
Originally posted by Kaidreas
kheb gisteren in de streekkrant gelezen, dat er 2 dudes van vorselaar (boere dorp naast mijn boeredorp) meedoen met een subaru impreza

en ze staan zelfs 3de :eyes: hun auto is nu gesigneerd door quetin en darryl hannah.. die trouwens ook meedoen aan de gumball race



Dat zal wel een kwakkel zijn, want Quentin Tarantino doet niet mee. :D
djcresto
quote:
Originally posted by X-Tune
Dat zal wel een kwakkel zijn, want Quentin Tarantino doet niet mee. :D


ahnee? dan hoorde ik toch iets anders...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement