|
Säljes (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| 16 papp? För de pengarna kan du ju köpa den utrustningen i butik! |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Laszlo
16 papp? För de pengarna kan du ju köpa den utrustningen i butik! |
som sagt det är nog förhandlingsbart det var bara utrop priset kan man säga? |
|
|
| Snowave |
En kamrat till mig som vill sina spelare sålt. Är i helt skick.
2 st Technics SL-1210mk2. (Med skyddskåpor till)
2 st Ortofon Nightclub S Concord (Nålar)
1 st Pioneer Dj M500 (effekter delay reverb phaser & flanger etc
[[ LINK REMOVED ]]
pris 8000sek. Pengarna behövs snart.
Jocke
Ring mob: 0739474438. |
|
|
| Laszlo |
| Åtta lök för allt det? Är ju sjukt billigt... |
|
|
| NbR |
Pga att jag inte har rört mina skivbackar på 2-3 år nu så säljer jag detta om jag får rätt bud. Allt är hemma-spelat.
Spelare: Technics 1 x 1210mk2 + 1 x 1200mk2 fin-fint skick.. (utan kåpor.. har suttit i case:ar).
Nålar: 2 x Ortofon DJ OM E.
Mixer: Vestax PMC 17A.
Jag slänger in ett par senheiser hd25:or oxo :) ... gud vad jag älskar dessa lurar.
OBS!
Jag säljer inte bara lurarna .. för de är det enda i paketet som jag fortfarande använder. :D
OBS!
+ två backar med vinyl. Mest Trance, Hard Trance, Progressive, Acid, Techno + lite House.
Maila mig på
it.trash (at) home.se |
|
|
| Laszlo |
| Vad ska du ha för hd-lurarna? vilket skick befinner de sig i? |
|
|
|
|