|
[16-07-2005] John Digweed Panama Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Dat zou wel dikke zijn ja...gelukkig zal dat nooit gebeuren ;) |
Ah wieweet. :D Dano en Luna zijn nu ook 90% met techno bezig :p Eerst van hardcore naar hardstyle en toen naar techno. Volgende stap is progressive. Ga maar alvast sparen voor je getunede Golf 2. :p Kan je al je VrIeNdEn meenemen in je cruiser, ouwe :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ah wieweet. :D Dano en Luna zijn nu ook 90% met techno bezig :p Eerst van hardcore naar hardstyle en toen naar techno. Volgende stap is progressive. Ga maar alvast sparen voor je getunede Golf 2. :p Kan je al je VrIeNdEn meenemen in je cruiser, ouwe :p |
In Me AuSsIe eN LoNsDaLe LeKkEr PoGoEn Op De sTrAkKe BeAtS vAn SaShA
KuZzIeSsSsSsS
MaGrEc |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
...zullen we een eigen forum beginnen? ;)
wacht op Tim zijn altijd genuanceerde reactie |
Die was ik toch al begonnen voor jullie. :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Eindelijk nu begint het te lopen, 4 jaar geleden ben ik al begonnen met mijn grote plan om ooit dit hele forum om te turnen in 1 groot progressive walhalla :toothless |
LOL @ Harmen! :D
Zoiets?

| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Die was ik toch al begonnen voor jullie. :D |
:cool: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LOL @ Harmen! :D
Zoiets?

:cool: |
ehehehe PINKY & The brain....
Waarbij new wave natuurlijk pinky is en ik the brain :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
ehehehe PINKY & The brain....
Waarbij new wave natuurlijk pinky is en ik the brain :rolleyes: |
Dat spreekt voor zich :D
Nu salsa-en, adios! |
|
|
| emre |
| Betekent dat dat magrec president wordt als we van NL een progressive republiek hebben gemaakt? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by emre
Betekent dat dat magrec president wordt als we van NL een progressive republiek hebben gemaakt? |
Nee die plek is voor sander kleinenberg..
(maar stiekem heb ik wel alle touwtjes in handen):p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by magrec
Nee die plek is voor sander kleinenberg..
(maar stiekem heb ik wel alle touwtjes in handen):p |
:haha:
Wel vet dat Panama Digweed binnen heeft gehaald... denk dat dit feest vooral leuk is voor de mensen die niet naar Extrema Outdoor gaan... Hij sluit geloof ik ook af op Outdoor... als je hem dan 2 uur later weer ziet draaien is het speciale er wel een beetje af.
Maar als after is dit dan natuurlijk wel de beste optie 'als' je nog door gaat na Outdoor :p
Ik ga zoieso niet.. vlieg die zondag richting zon :cool: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by tijs08
Wel vet dat Panama Digweed binnen heeft gehaald... denk dat dit feest vooral leuk is voor de mensen die niet naar Extrema Outdoor gaan... Hij sluit geloof ik ook af op Outdoor... als je hem dan 2 uur later weer ziet draaien is het speciale er wel een beetje af.
Maar als after is dit dan natuurlijk wel de beste optie 'als' je nog door gaat na Outdoor :p
|
Eigenlijk wil je me dus laten kiezen.... Ik wil niet meer kiezen, ik wil alles :toothless |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik ga zoieso niet.. vlieg die zondag richting zon :cool: |
Voor mij geldt hetzelfde, lekker naar Ibizaaa!! :crazy: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Voor mij geldt hetzelfde, lekker naar Ibizaaa!! :crazy: |
Zitten wij dan in hetzelfde vliegtuig straks? :wtf: :toocool: |
|
|
|
|