return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[16-07-2005] John Digweed Panama Amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Dat zou wel dikke zijn ja...gelukkig zal dat nooit gebeuren ;)


Ah wieweet. :D Dano en Luna zijn nu ook 90% met techno bezig :p Eerst van hardcore naar hardstyle en toen naar techno. Volgende stap is progressive. Ga maar alvast sparen voor je getunede Golf 2. :p Kan je al je VrIeNdEn meenemen in je cruiser, ouwe :p
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Ah wieweet. :D Dano en Luna zijn nu ook 90% met techno bezig :p Eerst van hardcore naar hardstyle en toen naar techno. Volgende stap is progressive. Ga maar alvast sparen voor je getunede Golf 2. :p Kan je al je VrIeNdEn meenemen in je cruiser, ouwe :p


In Me AuSsIe eN LoNsDaLe LeKkEr PoGoEn Op De sTrAkKe BeAtS vAn SaShA

KuZzIeSsSsSsS
MaGrEc
GrooveCollect.
quote:
Originally posted by SnuggLe

...zullen we een eigen forum beginnen? ;)


wacht op Tim zijn altijd genuanceerde reactie


Die was ik toch al begonnen voor jullie. :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Eindelijk nu begint het te lopen, 4 jaar geleden ben ik al begonnen met mijn grote plan om ooit dit hele forum om te turnen in 1 groot progressive walhalla :toothless


LOL @ Harmen! :D

Zoiets?



quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Die was ik toch al begonnen voor jullie. :D



:cool:
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
LOL @ Harmen! :D

Zoiets?






:cool:




ehehehe PINKY & The brain....
Waarbij new wave natuurlijk pinky is en ik the brain :rolleyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
ehehehe PINKY & The brain....
Waarbij new wave natuurlijk pinky is en ik the brain :rolleyes:


Dat spreekt voor zich :D

Nu salsa-en, adios!
emre
Betekent dat dat magrec president wordt als we van NL een progressive republiek hebben gemaakt?
magrec
quote:
Originally posted by emre
Betekent dat dat magrec president wordt als we van NL een progressive republiek hebben gemaakt?


Nee die plek is voor sander kleinenberg..
(maar stiekem heb ik wel alle touwtjes in handen):p
tijs08
quote:
Originally posted by magrec
Nee die plek is voor sander kleinenberg..
(maar stiekem heb ik wel alle touwtjes in handen):p


:haha:

Wel vet dat Panama Digweed binnen heeft gehaald... denk dat dit feest vooral leuk is voor de mensen die niet naar Extrema Outdoor gaan... Hij sluit geloof ik ook af op Outdoor... als je hem dan 2 uur later weer ziet draaien is het speciale er wel een beetje af.
Maar als after is dit dan natuurlijk wel de beste optie 'als' je nog door gaat na Outdoor :p

Ik ga zoieso niet.. vlieg die zondag richting zon :cool:
Tim81
quote:
Originally posted by tijs08
Wel vet dat Panama Digweed binnen heeft gehaald... denk dat dit feest vooral leuk is voor de mensen die niet naar Extrema Outdoor gaan... Hij sluit geloof ik ook af op Outdoor... als je hem dan 2 uur later weer ziet draaien is het speciale er wel een beetje af.
Maar als after is dit dan natuurlijk wel de beste optie 'als' je nog door gaat na Outdoor :p


Eigenlijk wil je me dus laten kiezen.... Ik wil niet meer kiezen, ik wil alles :toothless

Matthijs
quote:
Originally posted by tijs08
Ik ga zoieso niet.. vlieg die zondag richting zon :cool:


Voor mij geldt hetzelfde, lekker naar Ibizaaa!! :crazy:
tijs08
quote:
Originally posted by Matthijs
Voor mij geldt hetzelfde, lekker naar Ibizaaa!! :crazy:


Zitten wij dan in hetzelfde vliegtuig straks? :wtf: :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement