return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
De grote Panama draad (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gonzo
23 Juli staat Roger Sanchez er :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by New Wave
Er staan nu 7 feesten op de frontpagina die in Panama gehouden worden. SICK! Post hier maar alle feestjes in panama, Zo verneukeretief van het forum!



Kennen al die feesten niet gewoon in de prog-draad, aangezien in de panama over het algemeen prog feesten gegeven worden ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Kennen al die feesten niet gewoon in de prog-draad, aangezien in de panama over het algemeen prog feesten gegeven worden ;)


Kennen al die mensen die neit van prog houden niet gewoon naar een ander forum, aangezien het hier nu toch alleen maar over prog gaat ;)
TranceFool
Mensen doe eens aardig tegen elkaar ;)
Maak anders een poll of deze zaken meer geordend moeten worden...
Als we alle zaken in 1 thread gaan mikken kan het op het eerste gezicht wel lekker overzichtelijk lijken, maar in de threads gaat iedereen door mekaar lullen over verschillende onderwerpen waardoor je denk ik heel veel interessante posts mist :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Mensen doe eens aardig tegen elkaar ;)
Maak anders een poll of deze zaken meer geordend moeten worden...
Als we alle zaken in 1 thread gaan mikken kan het op het eerste gezicht wel lekker overzichtelijk lijken, maar in de threads gaat iedereen door mekaar lullen over verschillende onderwerpen waardoor je denk ik heel veel interessante posts mist :)


Ik bedoelde het met een ;)

Laat iedereen lekker posten wattie wil... De Progressivethread loopt perfect. Veel feestjes wel door elkaar, maar het is altijd wel duidelijk. Tenminste, dat is een thread die ik wel bijhou iedere dag.
Oh , ik hou alles bij ;)
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe

Oh , ik hou alles bij ;)


n3rD. :D
Glaniskanis
inb4dalock!#@#@^#$^&&%

:p
Dj Lex
quote:
Originally posted by Tim81
Veel foto's van mooie vrouwen in ieder geval...


Pics or STFU
Phortje
Wat mij betreft kunnen die feestjes gewoon per thread op 't forum gepost worden, is juist mooi voor het overzicht :)
New Wave
quote:
Originally posted by Glaniskanis
inb4dalock!#@#@^#$^&&%

:p


Jij boefje. :p

Nee geen slotje hier op. Dit is een zeeeeeeer informatieve draad.:cool:

Little Theseus
Phortje
quote:
Originally posted by Little Theseus

die is zooooooo 2003 :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement