return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Meeting Impulz 01-12-01
View this Thread in Original format
Bellie
Wie heeft er zin om te meeten??

Tijd:1uur
Waar:Tussen Zaal 1 & 2 in de Kempenhal / Market



Wie komt er allemaal????

GREETZ!!
Remy D
Ik kom :D
Blik
je kunt in komen drinken bij mij :p lol

maarreh, komen er 9 hardhouse DJ's, die kunnen dan maar een setje van een uur draaien, dat is best wel weinig
Optimus Trance
IK ZAL DR ZIJN!!!!
maarree...kan t niet ietsje eerder?:D:D:D
dalijk vergeet ik t omdat ik weer ver weg ben;)
Blik
ehh, ik wil niet stom overkomen, maar tussen zaal 1 en 2 in is het gruwelijk druk met mensen die heen en weer lopen tussen hardhouse zaal en mainzaal

ik zou het gewoon bij de eettentjes doen, dat is de tent waar je binnenloopt vanaf de garderobe

of is de opzet nu veranderd, want ik kom er niet helemaal uit, vorig jaar zat de clubzaal tussen de main en hardhouse in en was de eetzaal en chill zaal de Baronie hal (zaal 5)
Optimus Trance
Hee, ken dat plaatje groter? Ik ken t amper lezen, ook nie als ik me bril opdoe:D:D:D
Optimus Trance
dus wie komen dr:

Bellie
Remy D
ikkuh

kennen we een polonaise lopen jongens:p
en pilletjes ruilen whehehe


Enne...

quote:
Originally posted by Blik
ehh, ik wil niet stom overkomen, maar tussen zaal 1 en 2 in is het gruwelijk druk met mensen die heen en weer lopen tussen hardhouse zaal en mainzaal



De Main IS toch de hardhousezaal? Of begrijp ik t wer verkeerd??
tango
quote:
Originally posted by Optimus Trance
dus wie komen dr:

Bellie
Remy D
ikkuh

kennen we een polonaise lopen jongens:p
en pilletjes ruilen whehehe


Enne...




De Main IS toch de hardhousezaal? Of begrijp ik t wer verkeerd??



Idd, de main is de hard house zaal, maar het is wel druk in dat gangetje. Ik kom ook wel effe kijken om 1 uur. Ik herken bellie wel, dus als die er staat zie je mij wel effe langsslenteren.

grtz,
TNG
Carlozz
Aagh ik moet nog een kaartje hebben. Iemand hier nog een kaartje over? Heb er max 125 voor over.
basvh
ik ben er ook bij, waar en hoe laat is het nou precies?

Optimus Trance
He Bellie, die ruimte is 3000m2... eehhh waar precies moet ik gaan zoeken??:D
tango
Gaat de meeting nou nog door?

Ik kijk rond een uur of 22.00 hier nog wel effe, als er geen reply's staan dan ga ik ervan uit dat het niet doogaat.......als jullie wel willen meeten dan heb ik een knal gele longsleeve aan....... :D

grtz,
TNG
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement