|
[18-06-05] Infusion LIVE @ Exposure - OneFour - Den Haag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jordi Bouman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jazeker wel :)
Alleen moet ik voor 3 uur bij Intiem binnen zijn ;) dus ik kom wel even naar jou kijken en het begin van Infusion. Haal die lui een uurtje naar voren man :p |
Als ik jou was zou ik dan niet naar Infusion kijken, anders blijf je bij ons zo dik zijn ze :P |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Jordi Bouman
Programma Exposure
23:00 Jordi de Pordi (of zoiets)
01:00 Jeremy Norris
02:00 Infusion (LIVE)
03:45 Jeremy Norris
Infusion is dik! Jeremy is dik! Muziek is deze avond dikker dan dik!
Club is dik! Infusions portomonee is dik!
Geluid is dik! (funktion 1)
Alles is hier dik!
Nog iemand zin in een dikke avond? |
Als de vrouwen maar niet dik zijn:p |
|
|
| Glaniskanis |
Hey Jordi... ik vind jou ook wel dik hoor! Vetklep
Van die lineup krijg ik een dikke
Ik heb wel zin in een dikke avond maar ik denk dat ik dan aan de dunne ben :p |
|
|
| Jordi Bouman |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Hey Jordi... ik vind jou ook wel dik hoor! Vetklep
Van die lineup krijg ik een dikke
Ik heb wel zin in een dikke avond maar ik denk dat ik dan aan de dunne ben :p |
Het is volledig toegestaan
om met de dunne zondagochtend op te staan |
|
|
| Partyhardy! |
Infusion!! woeiiii! :crazy:
Wat een gasten zeg! geniaal! eerst overdag al in het zonnetje gehoord op het Indian Summer Festival (relaxte locatie aan een meer/strandje bij Huurhugowaard in de buurt) waar ze al een heerlijke liveact neerzetten en toen s'avonds deden de heren het nog eens dunnetjes over! :eyes: Die ga ik zeker ook beluisteren op Dance Valley! :)
Jordi draaide ook weer een heerlijke set
Ook hier was het niet zo druk wat erg jammer was, maar de muziek maakte veel goed :toocool:
Trouwens erg kicke om Jordi en de boys van Infusion later nog tegen te komen in de Cocoon :tongue2
Jamie is de gekste van het stel, echt super gast! :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Infusion!! woeiiii! :crazy:
Wat een gasten zeg! geniaal! eerst overdag al in het zonnetje gehoord op het Indian Summer Festival (relaxte locatie aan een meer/strandje bij Huurhugowaard in de buurt) waar ze al een heerlijke liveact neerzetten en toen s'avonds deden de heren het nog eens dunnetjes over! :eyes: Die ga ik zeker ook beluisteren op Dance Valley! :)
Jordi draaide ook weer een heerlijke set
Ook hier was het niet zo druk wat erg jammer was, maar de muziek maakte veel goed :toocool:
Trouwens erg kicke om Jordi en de boys van Infusion later nog tegen te komen in de Cocoon :tongue2
Jamie is de gekste van het stel, echt super gast! :) |
Heb me ook prima vermaakt, super wat een energie eraf kwam!
Do to you in '82 ook nog live gehoord :)
Was weer gezellig iig. Zelfs mijn vriendin konden de muziek waarderen :) Sommige vroegen nog van 'Heb je ook muziek/een setje van die Jordi Bouman? ':D |
|
|
| magrec |
Ja ik hoorde van kameraad dat het erg geslaagd feestje was.
Ik moest helaas leren voor tentamens van deze week. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Jamie is de gekste van het stel, echt super gast! :) |
Heb je dat interview toen gehoord wat we met hem hadden gehad (op LiFe radio)
Kicke gast! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Ja ik hoorde van kameraad dat het erg geslaagd feestje was.
Ik moest helaas leren voor tentamens van deze week. |
Ah ohja, die gast sprak ik nog, hij herkende mij, ik hem in eerste instantie zo even niet. Hij ging toch altijd met jullie mee (oa Earth ook)? Wel lachen, waren nog best wat bekenden. Leuke tent ook, de One Four. Volgende keer Zabiela (30 juli) daarna Desyn. Ik ben bij beiden wel bij i think :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ah ohja, die gast sprak ik nog, hij herkende mij, ik hem in eerste instantie zo even niet. Hij ging toch altijd met jullie mee (oa Earth ook)? |
Ja, grappig dat hij jou herkende.
Ik/wij gaan laatste 2 jaar vrijwel altijd met dezelfde groep uit. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
Heb je dat interview toen gehoord wat we met hem hadden gehad (op LiFe radio)
|
Helaas niet nee, heb je dat nog ergens? :) |
|
|
|
|