return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Ayia Napa (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
קיצר חברה, יש טיפים על איך להשיג כל מיני אירופאיות חטובות?
לזיין תשכל על הגיל? להגיד שאני מהארץ או להמציא איזה משהו?
מה אתם אומרים?


אני לא יודע מה איתך אבל אני שם הייתי בן 22 מדרום אפריקה :)
כל מי שלא זיהה שאני ישראלי מקילומטר אכל את זה :)

לא אוהבים שם ישראלים מי יודע מה... עדיף להמנע מלהגיד שאתה ישראלי לדעתי... כי מחפשים איך לעשות שם חיים קשים כי ישראלים עושים שם בלאגנים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני לא יודע מה איתך אבל אני שם הייתי בן 22 מדרום אפריקה :)
כל מי שלא זיהה שאני ישראלי מקילומטר אכל את זה :)

לא אוהבים שם ישראלים מי יודע מה... עדיף להמנע מלהגיד שאתה ישראלי לדעתי... כי מחפשים איך לעשות שם חיים קשים כי ישראלים עושים שם בלאגנים


אז באופן תיאורטי היום אתה בן 24....

:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אז באופן תיאורטי היום אתה בן 24....

:D


אמת... :)
הייתה שם אחת שאמרתי לה ביום האחרון שאני עושה עלייה לארץ ישראל כדי לעשות צבא... כי היא רצתה לשמור על קשר באי מייל או משהו :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אמת... :)
הייתה שם אחת שאמרתי לה ביום האחרון שאני עושה עלייה לארץ ישראל כדי לעשות צבא... כי היא רצתה לשמור על קשר באי מייל או משהו :D



sounds like a story which doesn't end with these few words..
details?:tongue2
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
sounds like a story which doesn't end with these few words..
details?:tongue2


סיפור די משעשע...
בגדול מה שהיה זה שהיא חיה בקפריסין ועבדה שם בתור סוכנת נסיעות

קיצר באי מיילים היא כתבה לי שהיא התאהבה בי ואני הדבר הכי טוב שקרה לה בקיץ וכל זה... וניסתה לשכנע אותי לבוא לאיה נאפה עוד פעם
ושאמרתי לה שאין לי עם מי לבוא היא אמרה שהיא תקח איתימלון וכל זה...
והפכה את העולם והביאה לי טלפונים בארץ אפילו של אנשים שיכולים לארגן לי דיל לא מהעולם הזה... ממש דיל אש!!
אבל לא יצא לפועל כי לא רציתי לקחת רק איתה מלון... ולא היה עם מי לבוא :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סיפור די משעשע...
בגדול מה שהיה זה שהיא חיה בקפריסין ועבדה שם בתור סוכנת נסיעות

קיצר באי מיילים היא כתבה לי שהיא התאהבה בי ואני הדבר הכי טוב שקרה לה בקיץ וכל זה... וניסתה לשכנע אותי לבוא לאיה נאפה עוד פעם
ושאמרתי לה שאין לי עם מי לבוא היא אמרה שהיא תקח איתימלון וכל זה...
והפכה את העולם והביאה לי טלפונים בארץ אפילו של אנשים שיכולים לארגן לי דיל לא מהעולם הזה... ממש דיל אש!!
אבל לא יצא לפועל כי לא רציתי לקחת רק איתה מלון... ולא היה עם מי לבוא :)


וואלה עדיין בקשר?
DjChook
מוש חלאס, זה כבר מתחיל לעצבן לשמוע אותך איביזה איביזה
אז יש לך כסף 6000 שקל לבזבז כל שנה על טיול

לא לכל בנאדם יש את זה

את איה נאפה אפשר לסגור עם פחות מ 2500 וגם זה שחיים טוב

בכל מקרה, גם זה מאד תלוי מה בנאדם מחפש
m0sh
יופי שנמאס לך לשמוע אותי אבל מה לעשות שזאת דעתי וככה אני חושב
אני לא עושה פה משהו לא בסדר...
מה לעשות שאתה קמצן
אתה רוצה איכות , תשלם כסף
ואנשים עובדים בשביל כסף
TranceGiant
Well thanks for your tipps everybody, but we eventually decided on IOS. Even though I have been there before....but my friends haven't...and Ayia Napa turned out to be 200 Euro more expensive..pluse its supposed to be packed with Englishmen, who I personnally cannot stand in such amounts.

As for Ibiza. Mayxbe I didnt make myself clear on the opnening post: If I went for music there would be no doubt Ibiza was the number one adress. But as far as this trip is concerned, we have other priorities.. :p
m0sh
Like do u mean girls?
That's everywhere big.

Well enjoy mate

shmintz_mix
טוב
אז מדי קיץ נהוג לנפוש באחד מאיי האיזור...בעיקר בשביל האירופאיות הפצצות!

אז יצא לי ליהיות גם בקוס וגם באיה נאפה כבר פעמים!!!

עכשיו קוס אין ספק שזה הרבה יותר קטן פחות מועדונים פחות מומלץ באופן כללי.

אני אספר פה על נאפה אז:
1) בנות מהההמממות...

2)אחלה פאבים שתיה לא יקרה אם משווים לשקלים בסביבות ה 20 שקל למשקה + 2 שוטים חינם או כרטיס חינם למסיבה

3)יש כמובן את הקאסטל קלאב שהוא ממש טוב (ניתן להשיג כל ערב כנסיה חינם....) ...עכשיו בעיקרון יש שלוש רחבות
כאשר כל השבוע המוסיקה מסחרית,אבל ביום שישי בקומת המרתף...יש די גיי שאני לא יודע את שמו אבל הוא ממש תותח ומנגן אחלה טראנס : הרבה ארמין, הרבה אפליפטינג דברים סבבה...(מה שבטוח הרבה יותר טוב מהמוסיקה המסחרית שמאוסה כבר כל כך על כולנו....)

זהו יש גם אחלה חופים המון TOPLESS-ים .
וזהו זה באמת אחלה מקום לנופש...

באיביזה עוד לא הייתי(זה החלום שלי :-)) אבל אני יכול להגיד לך שאיה נאפה הרבה יותר זול רוב המסיבות זולות ובהרבה מקרים זה חינם....

אז תספר לנו איך היה בקיצור :-)

ביי
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by shmintz_mix
באיביזה עוד לא הייתי(זה החלום שלי :-)) אבל אני יכול להגיד לך שאיה נאפה הרבה יותר זול רוב המסיבות זולות ובהרבה מקרים זה חינם....

אז תספר לנו איך היה בקיצור :-)

ביי


ברור שנאפה יותר זול אבל אם כבר יש תכסף....אבל איביזה זה בשביל הנשמה בשביל פעימות הלב בשביל הדם שיקבל ביטים שיעזרו לו להמשיך לזרום אל המוח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement