|
...ש אני יהיה גדול (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| כשאני הייתי קטן רציתי להיות חייל... עכשיו שאני חייל אני מת להיות קטן! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כשאני יהיה גדול אני רוצה להיות סרסור
ושיהיו לי איזה 20 זונות כוסיות ככה.
ואני יפתח לי בית זונות ויהיה מיליונר
וישגל איזה זונה כל שעתיים.
:rolleyes:
חחחחחחח
סתם.....
ברצינות נראה לי אני יהיה איזה
Business man
להתעסק עם הבורסה או משהו. |
|
|
| dj alonzo |
| בערך בגיל 5 רציתי להיות לוחם נינג'ה... אבל זה עבר לי, בערך בגיל 8-9 רציתי להיות שחיין כמו אח שלי, עכשיו אני שחיין ואני רוצה להשתתף באולימפיאדה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
בערך בגיל 5 רציתי להיות לוחם נינג'ה... אבל זה עבר לי, בערך בגיל 8-9 רציתי להיות שחיין כמו אח שלי, עכשיו אני שחיין ואני רוצה להשתתף באולימפיאדה... |
בעזרת השם אם תגיע לאולימפיאדה תיקח מדליה ותייצג אותנו בכבוד אחי
:) :) :) :) :) :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by dj alonzo
בערך בגיל 5 רציתי להיות לוחם נינג'ה... אבל זה עבר לי, בערך בגיל 8-9 רציתי להיות שחיין כמו אח שלי, עכשיו אני שחיין ואני רוצה להשתתף באולימפיאדה... |
בהצלחה! |
|
|
| Dj-2TaLL |
כן כן...
נהג אוטו זבל...
:)חחחחחח:)
עכשיו אני רוצה להיות אותו נמרוד מאושר בעתיד שיתקלט על הטכניקס שלו, בתוך הבית הגמור שלו, ואחרי זה יצא אחוצה למכונית ששוקלת פחות מהמשקל הכולל של המע' שתשב שם, ואני ינהג לי לאנשהו...
אין לי מושג לאן...
ות,אמת אני לא יכול לחשוב על עוד דברים...
:D :toothless :D :toothless :D :toothless :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
כן כן...
נהג אוטו זבל...
:)חחחחחח:)
עכשיו אני רוצה להיות אותו נמרוד מאושר בעתיד שיתקלט על הטכניקס שלו, בתוך הבית הגמור שלו, ואחרי זה יצא אחוצה למכונית ששוקלת פחות מהמשקל הכולל של המע' שתשב שם, ואני ינהג לי לאנשהו...
אין לי מושג לאן...
ות,אמת אני לא יכול לחשוב על עוד דברים...
:D :toothless :D :toothless :D :toothless :D |
אם אתה תהיה הנמרוד הזה אז יצאת מלך אחי
אם לא... אני יכול לארגן לך משהו
יש לי קשרים עם העירייה
יגייסו אותך למשאית הזבל תוך שתי שניות |
|
|
| Dj-2TaLL |
מתאים!!!!!!!!!!
(שאני יהיה הנמרוד הזה אני יודיע) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
מתאים!!!!!!!!!!
(שאני יהיה הנמרוד הזה אני יודיע) |
את יודע איפה למצוא אותי אחי
:) |
|
|
| Ariels |
כשהיתי קטן רציתי להיות ב
WWF
אפילו גידלתי שיער כדי להראות כמו האנדרטייקר והייתי מרביץ לילדים קטנים ומסכנים בהפסקות |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Ariels
כשהיתי קטן רציתי להיות ב
WWF
אפילו גידלתי שיער כדי להראות כמו האנדרטייקר והייתי מרביץ לילדים קטנים ומסכנים בהפסקות |
חחח
גדול אחי
אני רוצה להיות גיגולו שאני יהיה גדול
תחשבו על זה
גם לזיין וגם לקבל על זה כסף
מה יותר טוב מזה
=] |
|
|
|
|