|
Beta t-shirts (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| Dj LPG heeft ondertussen nagevraagd en het bleek op ongeveer dezelfde prijs neer te komen. Zullen we dan voor de vorige winkel gaan of heeft er nog iemand ideeën? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dj LPG heeft ondertussen nagevraagd en het bleek op ongeveer dezelfde prijs neer te komen. Zullen we dan voor de vorige winkel gaan of heeft er nog iemand ideeën? |
De kwaliteit zal dus ook wel hetzelfde zijn?
Dan zou ik toch bij de oude winkel blijven... :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Real
De kwaliteit zal dus ook wel hetzelfde zijn?
Dan zou ik toch bij de oude winkel blijven... :) |
Yep, zelfde winkel, zelfde kwaliteit.
De kwaliteit varieert ook wel van merk tot merk. De vorige keer kon iedereen kiezen welk merk (b&c, kariban, fruit of the loom, ...) en welke kant er bedrukt was. Dat zal deze keer ook zo zijn. |
|
|
| Pumaz |
| Gaan de t-shirts dezelfde zijn als de vorige keer ? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Gaan de t-shirts dezelfde zijn als de vorige keer ? |
Yep, of het moet zijn dat de meerderheid iets anders wilt. Het voordeel van dezelfde tshirts en winkel is dat we de zeefdruk van de vorige keer kunnen gebruiken, iets wat de tshirts een stuk goedkoper maakt. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Yep, of het moet zijn dat de meerderheid iets anders wilt. Het voordeel van dezelfde tshirts en winkel is dat we de zeefdruk van de vorige keer kunnen gebruiken, iets wat de tshirts een stuk goedkoper maakt. |
kzou al die moeite van verschillende soorte tshirts zelfs niet doen
gewoon ene voor de heren en eentje voor de dames :D |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Yep, of het moet zijn dat de meerderheid iets anders wilt. Het voordeel van dezelfde tshirts en winkel is dat we de zeefdruk van de vorige keer kunnen gebruiken, iets wat de tshirts een stuk goedkoper maakt. |
dan doe ik al een voorstelletje voor een ander kleur t-shirt als een zwart, voor de rest mag het merk en het logo allemaal hetzelfde zijn,
is toch niet overdreven gek? |
|
|
| BZRK |
| Ondertussen nog nieuws? |
|
|
| Buoyant |
| nope, een van dees wordt dat geregeld als Cygnus klaar is met zijn examens en ik wat meer tijd heb. Nog even geduld. |
|
|
| _Jedi |
euhm .. myn fout .. misschien te laat..
maar ik wil ook nog steeds zo een BETA T-shirt:confused: |
|
|
| CygnusX |
| Als het lukt, ga ik morgen langs de winkel en dan staat hier morgenavond een nieuwe thread waarin iedereen kan bestellen. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Als het lukt, ga ik morgen langs de winkel en dan staat hier morgenavond een nieuwe thread waarin iedereen kan bestellen. |
Netjes. :) |
|
|
|
|