return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Wie gaat er zaterdag a.s. (01-12) naar Techno feest in Amsterdam ?
View this Thread in Original format
Haze
..wie gaat er mee ?

Info
Dutchtechno staat voor eerlijkheid en people-minded. We doen alles vanuit de
gedachte waarin de passie voor techno centraal staat. Fun for the people is
ons credo. Wat we bieden? We bieden techno. En dat gaat verder dan alleen een
zaal met lichten en dj`s.

Een paar voorbeelden:


Garderobe en de toiletten zijn bij de toegangsprijs inbegrepen.
Alle drankjes zijn tegen studentenprijzen verkrijgbaar. (v.a. fl. 3,=)
Iedere bezoeker krijgt een Dutchtechno.com cd-tje als aandenken.
Alle sets die gedraaid worden zijn via de website te downloaden.

En uiteraard ontbreken standaard feestingrediënten ook niet, zoals;

Hard en loepzuiver geluid: 5000 (!!!) Watt Sound System
Licht-shows.
Vj`s met speciaal voor Dutchtechno geselecteerde beelden.
Voldoende zitplaatsen.
Bij voldoende kaartverkoop een aparte chill-out ruimte.
Geen dresscode.

Line-up
Uplander - Dutchtechno.com
Mervin Graves - Dutchtechno.com
Haze & Abyss - Qlubtempo
Skylla - ma22o

Ondersteund door VJ`s Zaus.

Kaartverkoop via de site of aan de deur.
http://www.dutchtechno.com



Lijkt me best leuk feessie, ik ga tenminste wel :)
Optimus Trance
Neuh, meesten gaan naar Impulz of feestje van Eye-Riz:D:D:D
Eye-Riz
is zeker wel heel raar dat ik al dacht dat jij zou gaan, he Haze, als je ook daar moet draaien :)

Veel plezier en succes met je feest in ieder geval!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement