return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טראקליסט מדיסקים שאתם צורבים
View this Thread in Original format
SPL
מישהו יכול להמליץ על תוכנה שנותנת לי טראקליסט מדיסק אחרי שצרבתי אותו בשביל להדפיס?
cluBBer
WIN ON CD 5
POWER EDITION
SPL
אין משהו קליל יותר?
cluBBer
nero
KrazyDJs
cdex
תוכנה די קלה, בעיקרון היא תוכנה כדי לעשות rip מהדיסק למחשב..
אבל הוא משתמש ב cddb ומוריד את השמות לאלבום..

אבל יש את זה גם בנרו בעיקרון, כמו שולאדי אמר...
SPL
לא הבנתם אותי נכון...
צרבתי דיסק עם טרקים אוקיי?
עכשיו אני רוצה להדפיס את הטרק ליסט כדי שאני ידע מה אני הולך לנגן
אז אני מחפש תוכנה שאחרי שצרבתי אני מכניס את הדיסק לסי די רום היא קוראת את השמות של השירים ומכינה רשימה
oXygen_tEAM
זה די בעייתי
גם אני מחפש דבר כזה, אני חושב שלא ניתן לצערינו
כאשר אתה צורב את סוג קובץ לשמע
(audio)
זה עובר לפורמט שמאבד את כל הנתונים כמו שיש ב
(mp3)
לכן המחשב לא יכול לתרגם
(wav)
לאותיות - פשוט לא ניתן
אלא אם כן ואני לא מודע יש איזה תוכנה מטורפת, אבל גם לפי ההגיון אני סגור שאי אפשר

כן כן באסה
SPL
זה לא מעבד את הנתונים אתה צריך לצרוב עם CD-TEXT
יש לי תוכנה פשוט היא עושה חיים קשים היא רושמת לך את שם השיר לפני המבצע.
yaman
הכי נחמד לזה זה נרו
m0sh
יש תוכנה בתוך הנרו
היא די גרועה אבל בסופו של היום היא עושה את העבודה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement