return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Funtastic SUMMER VOX - The Openning - 26/5/05
View this Thread in Original format
fusi
Funtastic SUMMER VOX - The Openning

Openning The Outdoor

השבוע זו תהיה הפתיחה הרשמית של עונת הקיץ ה
Funtastic SUMMER VOX
בפתיחה החגיגית יארח הרזידנט רואי טוחנר את הרזידנט של ה-בלונדי נייטס, רועי "פאנקי" אלעל.

בחצר החגיגית מסיבת טראנס עם הרזידנט דני קיי שיארח את סיסקו (לא הראפר) ואת טיוב

Thursday 26/5/05 Midnight

אשמח לראותכם, לרשימות:
[email protected]
Glenn-Holmes
ממממ אני עובד כל הלילה ביום הסטודנט....
תעשו חיים
princess cc
אנחנו שם!
m0sh
אני באמת כבר לא זוכר מה זאת מסיבה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
אני באמת כבר לא זוכר מה זאת מסיבה



בטח זה עולה לך יקר....
ronsh
ידידה שלי היתה ב
VOX
שבוע שעבר ולא ממש נהנת...

הולך להיות שינוי ..איזה ליין חדש או שזה רגיל...?
fusi
אם היא לא נהנתה אז כנראה שהיא לא מאלה שבאים למסיבה לרוב בשביל המוזיקה, אלא בטח בגלל שאר הדברים האחרים (פוזה, לראות ולהראות, סטלה ומה לא), כי מוזיקה מצויינת הייתה ב-2 הגזרות - האוס בפנים ופסיי טראנס בחצר. תשאל אחרים שהיו ובדר"כ באים בשביל המוזיקה ותראה מה הם יגידו לך
;)

ובנוגע לליין - זה אותו ליין רגיל של ימי חמישי, כשהפעם נפתחת חצר הקיץ הרשמית ובה ינוגן פסיי טראנס, כשבפנים כרגיל יהיה האוס על כל גווניו
:crazy:
princess cc
quote:
Originally posted by fusi
אם היא לא נהנתה אז כנראה שהיא לא מאלה שבאים למסיבה לרוב בשביל המוזיקה, אלא בטח בגלל שאר הדברים האחרים (פוזה, לראות ולהראות, סטלה ומה לא), כי מוזיקה מצויינת הייתה ב-2 הגזרות - האוס בפנים ופסיי טראנס בחצר. תשאל אחרים שהיו ובדר"כ באים בשביל המוזיקה ותראה מה הם יגידו לך
;)


:crazy:


אני קראתי נכון??????
מוזיקה מצויינת הייתה ב-2 הגזרות - האוס בפנים ופסיי טראנס בחצר
האומנם? ירון אמר את זה?

ואני חשבתי שסבלת בחצר!

הייתה אחלה מוסיקה! נהניתי מכל רגע
:)
fusi
ברור שסבלתי בחצר (חוץ מכמה רגעים שהמוזיקה שם נטתה לאלקטרו פסיי טראנס ועוד כמה רגעים שביליתי שם איתך :eyes: ), אבל זה בגלל שאני לא אוהב פסיי טראנס, לעומת מי שכן אוהב את זה נהנה שם ובגדול (כדוגמתך). מסקנה - המוזיקה בחצר הייתי טובה למי שזה כוס התה שלו, זה בעצם מה שהתכוונתי מקודם

שורה תחתונה - כשהנסיכה בסביבה הכל נראה טוב ולא משנה מה יוצא מהרמקולים
:eek: :eyespop:
princess cc
quote:
Originally posted by fusi
ברור שסבלתי בחצר (חוץ מכמה רגעים שהמוזיקה שם נטתה לאלקטרו פסיי טראנס ועוד כמה רגעים שביליתי שם איתך :eyes: ), אבל זה בגלל שאני לא אוהב פסיי טראנס, לעומת מי שכן אוהב את זה נהנה שם ובגדול (כדוגמתך). מסקנה - המוזיקה בחצר הייתי טובה למי שזה כוס התה שלו, זה בעצם מה שהתכוונתי מקודם

שורה תחתונה - כשהנסיכה בסביבה הכל נראה טוב ולא משנה מה יוצא מהרמקולים
:eek: :eyespop:


אתה תמיד גורם לי להסמיק :o

וכמו שאמרתי עוד קודם...
אנחנו שם שם שם !!!!!!!!!!
אחלה ליין, אחלה אנשים, אחחלה מקום, אחלה מוסיקה!!!!!!

fusi
ואחל'ה סיסי
:eyes:
princess cc
quote:
Originally posted by fusi
ואחל'ה סיסי
:eyes:


:crazy: :crazy: :crazy:


שתוק יה מפריע... דבר יפה!!!!!
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement