|
Anjunabeats Volume Three - Mixed by Above & Beyond
|
View this Thread in Original format
| yaman |
אני בטוח שכלכם כבר יודעים שאבוב אנד ביונד המצויינים הולכים להוציא דיסק שלפי דעתי לפחות לוקח כול דיסק שיצא או ייצא השנה נראה לי
טראקים כאלה יפים זה משהו מדהים (למרות ששמעתי כולה חצי)
לדעתי הדיסק הזה מקבל 10\10
דיסק חובה
טראקליסט ענקקקקקקקק
אני מעריך שלפחות 2-5 טראקים מכאן יופיעו ב טופ 20 של השנה
הכי התלהבתי מ
Smith & Pledger – Northern Lights
איזה טראק מדהים פשוט
Anjunabeats Volume Three - Mixed by Above & Beyond
1. Yilmaz Altanhan – Eighties (Ozgur Can Mix)
2. David West featuring Andreas Hermansson – Larry Mountains 54
3. Above & Beyond with Andy Moor - Air For Life (Airwave Mix)
4. Oceanlab – Sirens Of The Sea (Kyau vs Albert Vocal Mix)
5. Smith & Pledger present Aspekt – Hijack
6. Alt + F4 – Alt + F4
7. Smith & Pledger – Northern Lights
8. Carrie Skipper – Time Goes By (Super8 Deep Mix)
9. Super8 vs DJ Tab – First Aid (Perry O’Neil Mix)
10. Lucas & Beltram – Trust Me
11. Mike Koglin vs Jono Grant - Sequential
12. Above & Beyond present Tranquility Base – Getting Away
13. Aalto - Resolution
14. Kyau V Albert – Made of Sun (KvA Hard Dub)
רק הבאסה היא שהם צירפו טראקים יותר מידי חרושים וישנים
אבל אין מה להגיד לאזניים חדשות זה יהיה תענוג חושילינגגגג
מזל שיש את אבוב אנד ביונד לפחות לתת לנו בראש אחרי כל כך הרבה עקיצות בנוגע לשנים האחרונות בהם היה הטראנס במגמת ירידה
ויש גם את ארמין ואת פול בשביל עודד |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
אני בטוח שכלכם כבר יודעים שאבוב אנד ביונד המצויינים הולכים להוציא דיסק שלפי דעתי לפחות לוקח כול דיסק שיצא או ייצא השנה נראה לי
טראקים כאלה יפים זה משהו מדהים (למרות ששמעתי כולה חצי)
לדעתי הדיסק הזה מקבל 10\10
דיסק חובה
טראקליסט ענקקקקקקקק
אני מעריך שלפחות 2-5 טראקים מכאן יופיעו ב טופ 20 של השנה
הכי התלהבתי מ
Smith & Pledger – Northern Lights
איזה טראק מדהים פשוט
Anjunabeats Volume Three - Mixed by Above & Beyond
1. Yilmaz Altanhan – Eighties (Ozgur Can Mix)
2. David West featuring Andreas Hermansson – Larry Mountains 54
3. Above & Beyond with Andy Moor - Air For Life (Airwave Mix)
4. Oceanlab – Sirens Of The Sea (Kyau vs Albert Vocal Mix)
5. Smith & Pledger present Aspekt – Hijack
6. Alt + F4 – Alt + F4
7. Smith & Pledger – Northern Lights
8. Carrie Skipper – Time Goes By (Super8 Deep Mix)
9. Super8 vs DJ Tab – First Aid (Perry O’Neil Mix)
10. Lucas & Beltram – Trust Me
11. Mike Koglin vs Jono Grant - Sequential
12. Above & Beyond present Tranquility Base – Getting Away
13. Aalto - Resolution
14. Kyau V Albert – Made of Sun (KvA Hard Dub)
רק הבאסה היא שהם צירפו טראקים יותר מידי חרושים וישנים
אבל אין מה להגיד לאזניים חדשות זה יהיה תענוג חושילינגגגג
מזל שיש את אבוב אנד ביונד לפחות לתת לנו בראש אחרי כל כך הרבה עקיצות בנוגע לשנים האחרונות בהם היה הטראנס במגמת ירידה
ויש גם את ארמין ואת פול בשביל עודד |
מי זה פול?!?!
הדיסק נראה מצוין
ואני בהחלט שוקל את רכישתו בכובד ראש
בניגוד להרגלם אני אשמח לראות איזה סאמפלר מבצבץ לו בקרוב....סקרן לשמוע תקטע של דייויד ווסט והקטע החדש של אספקט |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מי זה פול?!?!
|
Paul Van Dyke
יא קרצייה... |
|
|
| shmintz_mix |
הדיסק נראה באמת מצויין.
אני ממש מחכה שאבוב אנד ביונד יגיעו כבר לארץ.
תמיד אהבתי אותם ותמיד אוהב.
תגידו איך החדש של OCEANLAB? מישהו שמה כבר? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
Paul Van Dyke
יא קרצייה... |
אני קרציה?!?!
תגיד לי למה אני אמור להבין שאיזה פול מסוים אמור להושיע את עולפ הטראנס זה משהבנתי מאדון יאמאן
ועם כל הכבוד פול ואן דייק מנגן פחות אפליפטינג מארמין
קרציה עאלק
בעיה שלי שאנשים כאן עדיין מאמינים שפול ואן דייק מנגן רק טראנס?! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני קרציה?!?!
תגיד לי למה אני אמור להבין שאיזה פול מסוים אמור להושיע את עולפ הטראנס זה משהבנתי מאדון יאמאן
ועם כל הכבוד פול ואן דייק מנגן פחות אפליפטינג מארמין
קרציה עאלק
בעיה שלי שאנשים כאן עדיין מאמינים שפול ואן דייק מנגן רק טראנס?! |
אתה צוחק נכון?
אולי הוא מנגן פחות אפליפטינג "טהור", אבל הוא מנגן גם הארד טראנס, טיפה טכנו "רך" כזה, וכמובן גם אפליפטינג..
ואם היה לי כוח הייתי מביא לך טראקליסטים מהחודשיים האחרונים שתראה ותבין על מה מדובר..
אומנם לא יוצא לי לשמוע הרבה סטים של פול, אבל הוא לא נופל מארמין לדעתי בכל מה שקשור למיקסוס ובחירת טראקים... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אתה צוחק נכון?
אולי הוא מנגן פחות אפליפטינג "טהור", אבל הוא מנגן גם הארד טראנס, טיפה טכנו "רך" כזה, וכמובן גם אפליפטינג..
ואם היה לי כוח הייתי מביא לך טראקליסטים מהחודשיים האחרונים שתראה ותבין על מה מדובר..
אומנם לא יוצא לי לשמוע הרבה סטים של פול, אבל הוא לא נופל מארמין לדעתי בכל מה שקשור למיקסוס ובחירת טראקים... |
ררררררררררר מה הקשר נופל או לא נופל מארמין?!?!
אני מדבר על ציפיות מואן דייק שעם כל הכבוד מנגן פחות אפליפטינג מארמין
אבאב אנד ביונד הם לא מקום להשוואה הסטים שלהם מבוססים כמעט רק על אפליפטינג
זה לא המצב עם ארמין ופחות עם ואן דייק שכמו שכתבת מגוון רבות והסטים שלו כוללים מעט קטעי אפליפטינג
ואין כאן קשר למי יותר טוב
אני מתייחס לציפיה המעט מופרכת של יאמאן שדווקא פול ואן דייק יהיה זה שיציל את מצב הטראנס שגווע לטענתו |
|
|
| yaman |
חלאס עם הריבים
לדעתי לפול וגם לארין יש מה לתרום השנה לטראנס
אצל פול ה יהיה עם הדיסק החדש שלו וגם כך עם ארמין
ואילן אני דווקא חושב שפול מנגן יותר אפליפט מארמין
ארמין מבסס את הטארקליבטים שלו על פרוג בהתחלה ורק אחר כך נותן בראש עם אפליפט בעוד שפול קצתצ יותר מגוון ונותן אפליפט קצת פרוט קצת ארד קצת טכנו
בגדוללל
אני אוהב יותר את הסטים של ארמין כמובן |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ררררררררררר מה הקשר נופל או לא נופל מארמין?!?!
אני מדבר על ציפיות מואן דייק שעם כל הכבוד מנגן פחות אפליפטינג מארמין
אבאב אנד ביונד הם לא מקום להשוואה הסטים שלהם מבוססים כמעט רק על אפליפטינג
זה לא המצב עם ארמין ופחות עם ואן דייק שכמו שכתבת מגוון רבות והסטים שלו כוללים מעט קטעי אפליפטינג
ואין כאן קשר למי יותר טוב
אני מתייחס לציפיה המעט מופרכת של יאמאן שדווקא פול ואן דייק יהיה זה שיציל את מצב הטראנס שגווע לטענתו |
טוב מותק, בלי עצבים...חג שמח... |
|
|
| markfeldman |
לגבי פול ואן דייק,
טראנס או לא,
באומן17 הוא איכזב !
הוא ניגן טכנו גרמני מזוויע !!!!
אבל לפי הטראקליסטים שלו ניתן ללמוד עליו שהוא חובב מלודיות לא קטן... |
|
|
| oXygen_tEAM |
 |
|
|
|
|