return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
שלום אני חדש :> (pg. 2)
View this Thread in Original format
OREN
quote:
Originally posted by omergunr
דווקא רציתי להוריד את

Paul van Dyk - Live at Energy 2003 <:


אתה רוצה אני ישלח לך אותו באיי סי קיו +טראקליסט
omergunr
בכיף :toocool:
מה האיסקיו שך?
שלי 2524567975
Glenn-Holmes
אהלן קוראים לי אילן ואני חוקי

אניווי תעשה פה חיים תכתוב הרבה תהפוך את זה לבית שלך
אנחנו צמאים כאן לאנשי שיחה באשר הם

ממ מה אתה שומע כיום דרך אגב?
omergunr
;)

Paul_van_Dyk
Johan Gielen
Rank 1
BT
Jan Johnston
מרקו וי..
איסט קלאברס :D:D:D:D:DDDDDDDDDDDD
וכל מיני זבל...
=\
בגלל זה באתי לפה בשביל לשפר את הרשימה :}}
ronsh
ברוך הבא אחי
אני רון...מקווה שתעשה פה חיים...
;)
yaman
quote:
Originally posted by omergunr
Jan Johnston


איזה שווה היא יא רבנן
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by omergunr
בגלל זה באתי לפה בשביל לשפר את הרשימה :}}


זה בסדר יש לך בסיס טוב:)

לפי ההבחנה שלי תוך 6-8 חודשים בחברתי אתה צפוי לפתח את תסמונת השולץ

תוך גג שנתיים תהיה חלק מפורום משגשג וגדול של הדי גיי המוכשר והיוצר המעולה מרקוס שולץ

יאללה מארק יש לנו בחור לטפח :D
omergunr
חחחח בכיףףף
אבל הבעיה היא שרוב מה שאתם ממליצים פה אין מאיפה להוריד..
או יותר נכון אין את כל הדברים מאיפה להוריד =\
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by omergunr
חחחח בכיףףף
אבל הבעיה היא שרוב מה שאתם ממליצים פה אין מאיפה להוריד..
או יותר נכון אין את כל הדברים מאיפה להוריד =\

אני בכלל לא מוריד קבצי מוזיקה בודדים
רק סטים
אך ורק סטים

המלצה ראשונה שלי אליך

יום חמישי בין 7 ל-11 להרחיק את כולם מהמחשב תשב 4 שעות ותאזין
שעתיים ראשונות התוכנית של מרקוס שולץ
שעתיים אחרונות התוכנית של ארמין

כל משתצטרך
התחנה היא דרך אגב
www.di.fm
trance channel
omergunr
אוקי שמעתי על זה בעבר אבל עוד לא יצא לי להאזין..
תודה ביום חמישי הבא זה מה שאני יעשה
:=)

Glenn-Holmes
that's the spirit!
omergunr
יש משהו שאתם ממליצים לי להוריד מהאתר הזה שירים או סטים?
:O
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement