| Shadow |
Bij de ISOS4 releaseparty ben ik helemaal uit mijn dak gegaan met al die oude nummers die Tiesto draaide. Ook afgelopen feestje met Ferry draaide hij een paar oudjes en heel de zaal ging los. Iedereen vindt het volgens mij leuk om al die oude, goede nummers te horen (merk ik ook wel als ik naar een "normaal" feestje ga). Dus ik vroeg me af waarom worden er eigenlijk niet vaker van dat soort feestjes worden gehouden. Ik weet dat er een tijd geleden 1 in de Powerzone was, maar daar kon ik door omstandigheden niet heen. Paar weken geleden ben ik naar zo'n feestje geweest in Tropicana (Rotterdam) en er kwam bijna geen kip opdagen (Rotterdam is niet echt Trance minded). Weet iemand of er nog meer van dit soort feestjes op het programma staan de komende maanden? Of zijn er toch gewoon te weinig tranceliefhebbers om dat rendabel te maken?
Nog leuker zou zijn om zelf zoiets te organiseren en dat vantevoren de playlist door de TA members wordt vastgesteld met allemaal gouwe ouwen :-) Dat zal helaas wel niet te organiseren zijn, maar het blijft een heerlijk mooie droom..... |
|
|