return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
INTIEM met Remy in Den Haag 18-06
View this Thread in Original format
justin q
De geruchten gingen al de ronde.. Maar Remy zal de 3e editie van INTIEM 'headlinen'.

Line-up: REMY, Gilbert, Taco
Locatie: Catacomben
Datum: 18 Juni
Entree: 10,-
VVK/Info: www.intiem-event.nl (+ Hype, Prinsestraat)


Met z'n maatje Gilbert heeft Remy vroeger in o.a. club LaDS furore gemaakt.. 18 Juni zullen ze er dan ook tot in de vroege uurtjes een waanzinnig feest van maken in de Catacomben!!
SnuggLe
Ben hier wel bij. Dit gaat even voor Infusion, maar daar zal ik ook nog wel even gaan kijken :)
justin q
Nog mensen hier van plan te gaan..?
Remy 3/4 uur lang hoor..:) hehe
Partyhardy!
Justin!! :) ff kijken nog maar lijkt me erg tof! :cool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by justin q
Nog mensen hier van plan te gaan..?
Remy 3/4 uur lang hoor..:) hehe


Jep jep, ben er wel bij. Weet alleen niet hoe lang, maar dat zien we wel aan de gezelligheid :D

Nog even langs Jordi heeeeeeel misschien in de OneFour. Die draait toch als eerste, dus daarna naar Remy. Mits...mijn vrienden meewillen :) Denk dat 1 tent housemuziek genoeg voor ze is eigenlijk :D
justin q
Voor de liefhebbers..

Time table Intiem:

23:00 Taco
01:00 Gilbert
02:30 Remy
Partyhardy!
Ik ga zeker! :) altijd gezellige sfeer op de feestjes van Justin! :D
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik ga zeker! :) altijd gezellige sfeer op de feestjes van Justin! :D


addict, slijmjurk
Partyhardy!
quote:
Originally posted by tijs08
addict, slijmjurk


:D :cool:
xxl
zijn er nog kaartjes.. ik ben toe aan een verzetje:disbelief

justin q
Er worden n (flink) aantal kaarten apart gehouden aan de deur..voor de laat-beslissers..
xxl
ik loop zo even langs Hype(r) thanks! :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement