return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Sony MDR-7506 Studio Koptelefoon
View this Thread in Original format
Dickie-T
beetje off topic volgens mij, maar ja...

waar in nederland kan ik deze kopen?

ik weet alleen newline.nl, maar hier wil ik hem niet kopen
Passiva
Misschien kan je even kijken of de Feedback in Rotterdam 'm heeft! :)
raoel
De lokale electronica boer gaat die sony spul heeft kan um vast voor je bestellen.

Wat is er mis met new-line?
Staat toch erg goed aangeschreven!
Little Theseus
Sony!?
Da's zoooo 2003 :o

Ik geil nog steeds op mn kindje:
raoel
Die techs is een DJ koptelefoon, die MDR-7506 en zijn grotere broer de MDR-7509 zijn studio hoofdtelefoons.

Ik heb pas geleden bij iemand thuis volgens mij de 7506 (kan ook de 7509 zijn geweest) op gehad en het klinkt wel geweldig!
Maar hij is, vind ik, te zwaar om mee te draaien en heeft er sowieso niet de constructie voor.
Dickie-T
quote:
Originally posted by raoel
Die techs is een DJ koptelefoon, die MDR-7506 en zijn grotere broer de MDR-7509 zijn studio hoofdtelefoons.

Ik heb pas geleden bij iemand thuis volgens mij de 7506 (kan ook de 7509 zijn geweest) op gehad en het klinkt wel geweldig!
Maar hij is, vind ik, te zwaar om mee te draaien en heeft er sowieso niet de constructie voor.

ow ja maar ik wil hem gebruiken voor nummertjes maken, ik gebruik nog steeds mijn kutboxen als excuus voor mijn slechte nummers en ik hoop dat die koptelefoon het niveau een beetje zal opkrikken

wishful thinking waarschijnlijk maar toch leuk om te hebben...
mido
quote:
Originally posted by Dickie-T
ow ja maar ik wil hem gebruiken voor nummertjes maken, ik gebruik nog steeds mijn kutboxen als excuus voor mijn slechte nummers en ik hoop dat die koptelefoon het niveau een beetje zal opkrikken

wishful thinking waarschijnlijk maar toch leuk om te hebben...


Ik zou zeggen koop dan een paar goede monitor boxen en gebruik zo'n koptelefoon voor als je voor de 2e keer gaat afmixen.

Ik gebruik zelf Samson Resolv 85a aktieve monitors. top dingetjes! :)


maar dan de grote broer hiervan! :)
Little Theseus
Heb hier 1000 watt aan passieve pioneers in m'n kleine studentenkamer staan but i'm still jacking off @ die Actieve boxjes van mido :whip: :whip:
mido
quote:
Originally posted by Little Theseus
Heb hier 1000 watt aan passieve pioneers in m'n kleine studentenkamer staan but i'm still jacking off @ die Actieve boxjes van mido :whip: :whip:


Dat is toch geen vergelijking man? speakers en studio monitors. Maaruh dat jacking off verhaal vind ik niet erg hoor. als je de boel maar weer op ruimt :clown:
raoel
Die samson resolv staan uitermate goed aangeschreven.
Tijdje geleden iets over gelezen in één of ander blad op het station; lekker kijken, nie betalen :p


Vraagje aan mido: gaat die dingen ook echt hard, of valt dat tegen en geeft het alleen zeer zuiver en vol geluid?

Zou zoiets heel graag kopen als monitor set voor bij het draaien.
Dit lijkt me dan erg mooi spul:



Helaas heb ik het geld niet...
dus hou ik het maar bij mij wharfedale valdus speakers. Ook niks mis mee, maar beetje groot (gaat wel lekker hard).

Teknikol
Ik heb zelf bij de Feedback onlangs de Beyer DT 770 Pro gehaald. Ook een studio headphone. Ik wou ook beter kunnen afmixen e.d. en monitors zijn nog te duur voor mij. Dan is zo'n koptelefoon een alternatief. De DT 770 kreeg allemaal goeie reviews en vaak beter dan die Sony(!) Je hoort de verschillende geluidslagen gewoon retegoed. Dus het is zeker een verbetering. Maar nothing beats monitors natuurlijk.
mido
De monitors die ik heb gaan inderdaad hard (niet dat ze dat altijd staan , bijna nooit eigenlijk) en ze blijven loep zuiver.

Dat setje met die sub heb ik niet geprobeerd. Ik heb 1 model monitors zwaarder genomen, dan had ik die sub niet nodig. En ben je wat minder geld kwijt.

Echt een aanrader!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement