return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
החטיף שאתם הכי אוהבים.... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
מה אתם נהייתם לי קמצנים???
לכו קנו טים-טם זה הדבר הכי טעים שיש

מי שזה לא יהיה לא טעים
אני ישלח את ה4-3 שקל שזה עלה לא......
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj Moriano
חבל שאני זה שצריך להגיד לכם את זה אבל כולכם טועים.....

החטיף הכי שווה שיש זה
טים טם
TIM TAM

ומי שלא טעם אז שילך לחנות יבזבז כמה שקלים ויקנה את זה
אחרי שקניתם תכינו שוקו או קפה.
תנו ביס בכל פינה של הטי טם
שימו את זה בשוקו או בקפה תנו שלוק דרך זה
ומיד אחרי שאתה מתחילים להרגיש את הקפה או השוקו
תנו לזה ביס
זה מתפרק מהר יחסית בגלל הקפה אז אחרי שלוקחים שלוק צריך לאכול את זה מהר......


כן חבר שלי אמר לי אתמול בערב על זה שהוא לא הבין ולא הצליח אז האלה אם כדי בפעם הראשונה לאכול או לשתות דרך זה שוקו
dj alonzo
טים טם זה באמת אחד מהטעימים שבהם.. במיוחד הטים טם קרמל.
אבל איכותי לאללה זה טובלרון!!
וגם טוייקס זה מעולה...
ועכשיו מספיק עם שוקולדים.
החטיף הכי טוב לפי דעתי זה בכלל "עוגיות עאבדי"... אבל ביסלי פיצה זה גם מהאיכותיים..
Dj Moriano
quote:
Originally posted by dj alonzo
טים טם זה באמת אחד מהטעימים שבהם.. במיוחד הטים טם קרמל.
אבל איכותי לאללה זה טובלרון!!
וגם טוייקס זה מעולה...
ועכשיו מספיק עם שוקולדים.
החטיף הכי טוב לפי דעתי זה בכלל "עוגיות עאבדי"... אבל ביסלי פיצה זה גם מהאיכותיים..


אם כבר מדברים על ביסלי אז הביסלי הכי טו ב שיש
הוא כמובן ועל זה אי אפשר להתווכח הוא

ביסלי בצל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by dj alonzo
החטיף הכי טוב לפי דעתי זה בכלל "עוגיות עאבדי"... ..


אחי... יש סיבה שכתוב על השקית של עודיות עבאדי
"טעם של פעם"
:D :D :D
DJ_BoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אחי... יש סיבה שכתוב על השקית של עודיות עבאדי
"טעם של פעם"
:D :D :D


מה אתה נורמליייי??
עבאדי זה הכי טוב שיש!!
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אחי... יש סיבה שכתוב על השקית של עודיות עבאדי
"טעם של פעם"
:D :D :D



פחחחחח קרעת אותי....
MoSH_MaN
וב קניית טים טם היה כתוב על זהע
tim tam chunky
ככה שזה לא הזה שאתה מדבר עליו אתה יכול להגיד את הצבע של העטיפה אז שאלתי אם יש עוד אחד כזה ומסתבר שאין
אז מצאתי את
o.k קשית
שזה בול על מה שאתה מדבר אז אנ י ינסה על זה היום על הפרנץ' וניל בתיכון :D
Dj-2TaLL
אני פחות אוהב את הדברים האלה אבל טיםטם באמת הכי טוב!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני פחות אוהב את הדברים האלה אבל טיםטם באמת הכי טוב!!!


בדוגרי אין לי מושג מה זה טים טם
אבל יום ראשון יש לי טיול שנתי והצעות לאיזה ממתקים לקנות יתקבלו בברכה

Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
וב קניית טים טם היה כתוב על זהע
tim tam chunky
ככה שזה לא הזה שאתה מדבר עליו אתה יכול להגיד את הצבע של העטיפה אז שאלתי אם יש עוד אחד כזה ומסתבר שאין
אז מצאתי את
o.k קשית
שזה בול על מה שאתה מדבר אז אנ י ינסה על זה היום על הפרנץ' וניל בתיכון :D


זה כן מה שאני מדבר עליו יש כמה סוגי טים טם
טים טם זה הרבה יותר טוב מ
O.K. קשית

קנה טים טם
זה אדייייררר
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Hell_Copter


בדוגרי אין לי מושג מה זה טים טם
אבל יום ראשון יש לי טיול שנתי והצעות לאיזה ממתקים לקנות יתקבלו בברכה


זה בן זונה של דבר...
אתה נוגס משני הצדדים ושותה דרך זה משהו חם...
(קפה, שוקו)
וזה נמס לך כזה בפה ועושה בלאגן!!!
אבל זה ממש טעים...

קנה במבה אדומה!!!
ומישהו מכיר כזה דבר ערבי שזה מסטיקים כאלה, אבל בצורת קוביות לגו!!!
אז אתה גם משחק עם זה שעות ואחרי זה אוכל את זה!!!
(זה די מגעיל אבל...)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement