| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בדוגרי אין לי מושג מה זה טים טם
אבל יום ראשון יש לי טיול שנתי והצעות לאיזה ממתקים לקנות יתקבלו בברכה |
זה בן זונה של דבר...
אתה נוגס משני הצדדים ושותה דרך זה משהו חם...
(קפה, שוקו)
וזה נמס לך כזה בפה ועושה בלאגן!!!
אבל זה ממש טעים...
קנה במבה אדומה!!!
ומישהו מכיר כזה דבר ערבי שזה מסטיקים כאלה, אבל בצורת קוביות לגו!!!
אז אתה גם משחק עם זה שעות ואחרי זה אוכל את זה!!!
(זה די מגעיל אבל...) |
|
|