|
Any chance for a TA meetup for 25.5.05 PVD at Gasometer?
|
View this Thread in Original format
| matt167698 |
Backpackers dont tend to be clubbers so i'd be on my own if i was to go, im thinking about going anyway but it would be cool to have people to go with. Id like to be there for the NuNRG set as well as PVD. Ive never heard NU NRG live and any live sets ive downloaded of theirs has been insane. I just got to Wien today so I dont know my way around too much...
Matt |
|
|
| Tenshi |
of course you can party with us (luniq9 and myself)
do you have a mobile phone?
we will meet up at approximately 22:30 in front of the building!
drop me a pm if you have an austrian mobile phone :) |
|
|
| Tenshi |
naja, da er nicht deutsch kann möge man es ihm verzeihen oder? ;) |
|
|
| Luniq 9 |
| we'll meet at 10:30 pm in front of the gasometer main entrance, in front of the subway station, check your pm, i'll give you my number ;-) |
|
|
| Tenshi |
| quote: | Originally posted by Luniq 9
we'll meet at 10:30 pm in front of the gasometer main entrance, in front of the subway station, check your pm, i'll give you my number ;-) |
ich werd schaun, dass ich es auch bis 22:30 schaffe...vorher wird noch ein bisschen mit freunden gefeiert - dürfte sich aber ausgehen!
ich meld mich auf jeden fall noch bei dir! |
|
|
| Luniq 9 |
:-)
sind ja eh wiedermal ne große gruppe! christopher, dagmar, benji, die ganzen technoboarder, dezibel wahrscheinlich mitm phil (coco loco),...
da geht einiges! |
|
|
| Tenshi |
| quote: | Originally posted by Luniq 9
:-)
sind ja eh wiedermal ne große gruppe! christopher, dagmar, benji, die ganzen technoboarder, dezibel wahrscheinlich mitm phil (coco loco),...
da geht einiges! |
genial, ich komme auch noch mit ein paar leuten!
das wird ein fest! :D |
|
|
| dezibel |
wir sehn uns dann um halb 11. ich werd mir vorher wenigstens die erste Halbzeit vom CL Finale geben und komm deshalb solo zum Treffpunkt. Philipp wird auch um halb11 antanzen.
bis dann also ! |
|
|
| Tenshi |
| quote: | Originally posted by dezibel
wir sehn uns dann um halb 11. ich werd mir vorher wenigstens die erste Halbzeit vom CL Finale geben und komm deshalb solo zum Treffpunkt. Philipp wird auch um halb11 antanzen.
bis dann also ! |
alles klar, freu mich schon!
das letzte mal das wir uns gesehen haben is ja schon lang her (fleming im wuk)
ich komm schön langsam in partystimmung :) |
|
|
| TranceGiant |
ich werd wieder vergessen, penner :)
see you there, mädls |
|
|
|
|