return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חבר חדש!!!!
View this Thread in Original format
Dj-sh
מה המצב אנשים , שמי עידו ואני חדש פה , טוב בערך , במשך כמה זמן דווקא קראתי פה את ההודעות שלכם אבל לא מעבר לזה . פשוט מאוד התרשמתי מהטעם המוזיקלי וההבנה פה של רוב האנשים , קשה למצוא כאלה בישראל , אז החלטתי להצטרף לפורום.

אני בעיקרון אוהב טראנס על כל סוגיו , אבל בעיקר אפליפטינג ופרוגרסיב ופחות יותר פסיכודלי וכדו ...

הדיי.גיי מס' אחת אצלי הוא ,כמובן , ( טוב די נדוש האמת ) ארמין ואן ביורן , אבל כל השאר גם יתקבלו בברכה

הרוב פה כפי שראיתי יוצא למסיבות של נקסט , אני גם מופיע מדיי פם שם , רק בהפקות הגדולות בעיקר , מזל שיש ליין כזה שמחזיק מוזיקה טובה ( למרות שגם הוא מתחיל להתקלקל ) חוץ מזה שום מסיבה אחרת לא עולה על הפרק אצלי .

אז בכל אופן די עם כל הזיוני שכל , רק רציתי להגיד שלום , ושאני מקווה מעכשיו לקחת חלק יותר פעיל פה .

יום טוב אנשים ...
yaman
ואללה אחי אני מקווה שתהנה כאן יש אחלה אנשים

הטעם המוזיקלי שלך ממש כמו שלי וזה בכלל כמו הדי ג'יי המועדף שלך

קיצור אחי מקווה שתהנה כאן שמי בני ואני מירושלים



ברוך הבא אח שלי
KrazyDJs
ברוך הבא איש, אני אליאור..
OREN
ברוך הבא אחי אני אורן
עדיין לא מבין כמו ומזהה כל טראק כמו השאר אבל אני מתחיל להסתדר עם העניין !!!
תהנה גבר
fusi
welcome aboard!

מואה ירון
:disbelief
FreaKaZoid
ברוך הבא אחי, אני רע
DjChook
ואני מנסה להיות האחראי
נעים להכיר, תציג את עצמך (אם לא עשית זאת סו פאר) בפורום למעלה של המיט דה קרו

קול מי צ'וק אנד איל קיק יור אס
coby
Welcom

אני קובי
Hell_Copter
ברוך הבא לפורום אחי...
אני רועי
מקווה שתהנה פה
dan_yarok!!
אלההה ברוך הבאאאאא

גם אני אוהב אפליטינג ופרוג וגם אצלי ארמין הוא מספר אחד
נדוש נדוש מה לעשות אבל ארמין הוא המלך
קיצווור תבלהההה

YoraY
אחי ברוך הבא לפורווום




אני יוראי
8wonders





תהנה לך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement