|
Pioneer Djm 300 + Cdj 100 säljes!
|
View this Thread in Original format
| thernan |
Hej!
Pioneer Djm 300 + Pioneer Cdj 100 säljes! Jag har haft grejerna i 2 år och de har och funkar felfritt! endast spelade på hemma.
Högstbjudande gäller!
(Jag bor i Stockholm)
Mvh Fredrik Thernell
[email protected] |
|
|
| CJ InterCity |
| Det finns numera en topic för att sälja saker: här ;) |
|
|
|
|