return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
27/5/2005 - מסיבת סגירה של נקסט - הסוף של נקסט
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
כן כואב אבל המסיבה השבוע תהיה האחרונה של נקסט
היום קיבלתי טלפון שמזמין אותי להגיע למסיבה שתהיה מסיבת סגירת הליין
ומשהתחיל כדעיכה בתקופת הטי אל וי נגמר בסוף דרכו של הליין...
מאוד תמוה לנוכח השמועות על המעבר לדום...
אבל זה המצב...
Star
אילן חבל שאתה לא מחכה קצת לפני שאתה יוצא בהודעות מן הסוג הזה

כי סתם דוגמא במידה וזה לא נכון או שהבנת אותם לא נכון אתה סתם יוצא

מ>פ>ג>>ר
DjChook
quote:
Originally posted by Star
אילן חבל שאתה לא מחכה קצת לפני שאתה יוצא בהודעות מן הסוג הזה

כי סתם דוגמא במידה וזה לא נכון או שהבנת אותם לא נכון אתה סתם יוצא

מ>פ>ג>>ר


בניגוד אליך שיצאת כבר עכשיו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Star
אילן חבל שאתה לא מחכה קצת לפני שאתה יוצא בהודעות מן הסוג הזה

כי סתם דוגמא במידה וזה לא נכון או שהבנת אותם לא נכון אתה סתם יוצא

מ>פ>ג>>ר



לא

אז שלומית מנקסט יוצאת מפגרת
מצטער אין דרך דו משמעית להבין את משהתנהל בשיחה ולהלן דין ודברים שהיו

"אילן יום שישי מסיבת סגירה של נקסט"
אני: "את מתכוונת מסיבת סגירה של נקסט בטי אל וי"
שלומית: "לא אנחנו סוגרים לחלוטין את הליין"
אני: אבל דובר וגם היה כתוב בפורום שלכם שעוברים למתכונת דו שבועית
שלומית : "לא מאמי מצטערת זהו אנחנו סוגרים את הכל זה באמת לא אני ותהיה בשישי מסיבה מרגשת שתסכם 7 שנים"
שלומית : "יש שלב שאנשים מרגישים שהם צריכים לקחת חופש מהכל ולעזוב את הכל"

זה הדברים שאני זוכר פחות או יותר מהשיחה...
הייתי יוצא מפגר אם לא הייתי מסיק אחרי שיחה כזאת תמסקנה שתם עידן...ונקסט זה רק זכרון מר מתוק מהעבר
Star
אני יצאתי מפגר?
נו טוב שיהיה
Glenn-Holmes
נו מה עכשיו השטויות האלה אני מפגר הוא מפגר...

שורה תחתונה אבי...אנחנו צריכים לדבר על כפפות
yaman
כבר הסתכלתי על עצמי בעוד כמה שנים רוקד עם ארמין


באסההההההההה

אבל כול סוף זה התחלה חדשה

נראה לי יצוץ משהו בקרוב


ליין אילטה??????????????
Black Dragon
חחחח הכל פתוח...ותהיו בטוחים שנקסט לא סיימו את הכל...עושים הפסקה
Meltdown
איתי, דיברו אתמול מנקסט, ונאמר לי שמדובר במסיבת סגירה של הליין שלהם ב טי אל וי, לא נאמר שום דבר לגבי סגירה סופית של הליין, כך שרק הזמן יגיד אם אכן המסיבה בערב שבועות בדום, תהיה המסיבה האחרונה של נקסט לתקופה הקרובה, או בכלל.
לדעתי זה חבל, אם וכאשר הליין נסגר באופן סופי, כי הליין הזה למעשה חשף אותי לראשונה לקלאב טרנאס לסוגיו, ולאומנים כמו פרי קורסטן, ארמין, מארקו וי, יוהן גילן ועוד רבים וטובים, אבל כמו שכתבתי, רק העתיד יאמר מה צפון לנקסט
Black Dragon
נקסט עושים מה שנקרא הפוגה..
יש להם עוד את ההפלגה ועוד כמה ארועים.... אני לא בטוח שהם יחזיקו בליין שישי קבוע אבל בהחלט לא יפסיקו את כל ההפקות שלהם

princess cc
quote:
Originally posted by Black Dragon
נקסט עושים מה שנקרא הפוגה..
יש להם עוד את ההפלגה ועוד כמה ארועים.... אני לא בטוח שהם יחזיקו בליין שישי קבוע אבל בהחלט לא יפסיקו את כל ההפקות שלהם


אולי ככה עדיף... !!!!!!!!!!
markfeldman
quote:
Originally posted by princess cc
אולי ככה עדיף... !!!!!!!!!!


גם אני חושב.

עדיף הפקות מושקעות פעם ב... מאשר ליין קבוע של פסיכודלי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement