|
סוף סוף קיבלתי את הציוד שלי.....
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
היום סוף סוף אחרי הרבה זמן שלקח לי לחסוך ואחרי עוד יותר זמן שלקח לי
שיביאו את זה מחו"ל קיבלתי את הציוד שלי
זוג
CDJ-100S
ומיקסר של קורג זה עם הקאוס פד |
|
|
| Gil Shwarts |
תתחדש אחי
תתמקצע בזה קצת, שלח לי איזה סט אני יארגן לך חלטורה פה בפורום :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
קנית את זה מאתר??
כמה זה עלה לך ה זוג
cdj100?? |
|
|
| Dj Moriano |
תודה
DJ-Kreing^^-ו
את המיקסר קניתי מאתר ושלחו את זה לחבר של אבא שלי בארה"ב
והוא הביא את זה לארץ ואת הקומפקט קניתי בארץ.... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
היום סוף סוף אחרי הרבה זמן שלקח לי לחסוך ואחרי עוד יותר זמן שלקח לי
שיביאו את זה מחו"ל קיבלתי את הציוד שלי
זוג
CDJ-100S
ומיקסר של קורג זה עם הקאוס פד |
תתחדש אחי
יש לך איזה אתר זול שאתה יכול להמליץ לי עליו? |
|
|
| Dj Moriano |
יש לי אתר נחמד אבל אין בו פיוניר
:(
www.music123.com
יש מוצרים שהם שולחים לארץ ויש כאלה שהם לא
את המיקסר שלי הם לא רצו
אין לי מושג למה..... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הנה אתר טוב
http://store.yahoo.com/djgear/
יש בו ציוד מכל החברות הטובות
והם שולחים לכל העולם.
לפעמים יש להם מבצעים טובים
אבל זה עובר במכס , אז המחיר יעלה, נכון?
וגם השליחה לארץ תעלה עוד מלא?? |
|
|
| Agent-Fire |
אוף איזה כיף לך...
*נאמר בבכי*
גם אני רוצה...
(למה אין סמיילי בוכה?!?):(
www.djgear.com
זה אותו אחד כמו הזה שפירסמתה ב
yahoo
כמה מכס יש על ציוד לתקליטנים? 70-80 אחוז?
ובמחיר הסופי, מה יוצא יותר שווה, להזמין מחול או לקנות בארץ? |
|
|
|
|