return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סוף סוף קיבלתי את הציוד שלי.....
View this Thread in Original format
Dj Moriano
היום סוף סוף אחרי הרבה זמן שלקח לי לחסוך ואחרי עוד יותר זמן שלקח לי
שיביאו את זה מחו"ל קיבלתי את הציוד שלי


זוג
CDJ-100S

ומיקסר של קורג זה עם הקאוס פד
Gil Shwarts
תתחדש אחי
תתמקצע בזה קצת, שלח לי איזה סט אני יארגן לך חלטורה פה בפורום :)
DJ-Kreing^^
קנית את זה מאתר??

כמה זה עלה לך ה זוג
cdj100??
Dj Moriano
תודה

DJ-Kreing^^-ו

את המיקסר קניתי מאתר ושלחו את זה לחבר של אבא שלי בארה"ב
והוא הביא את זה לארץ ואת הקומפקט קניתי בארץ....
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Moriano
היום סוף סוף אחרי הרבה זמן שלקח לי לחסוך ואחרי עוד יותר זמן שלקח לי
שיביאו את זה מחו"ל קיבלתי את הציוד שלי


זוג


CDJ-100S

ומיקסר של קורג זה עם הקאוס פד


תתחדש אחי
יש לך איזה אתר זול שאתה יכול להמליץ לי עליו?
Dj Moriano
יש לי אתר נחמד אבל אין בו פיוניר

:(

www.music123.com

יש מוצרים שהם שולחים לארץ ויש כאלה שהם לא
את המיקסר שלי הם לא רצו
אין לי מושג למה.....
DJ-Kreing^^
הנה אתר טוב
http://store.yahoo.com/djgear/
יש בו ציוד מכל החברות הטובות
והם שולחים לכל העולם.

לפעמים יש להם מבצעים טובים
אבל זה עובר במכס , אז המחיר יעלה, נכון?
וגם השליחה לארץ תעלה עוד מלא??
Agent-Fire
אוף איזה כיף לך...

*נאמר בבכי*
גם אני רוצה...
(למה אין סמיילי בוכה?!?):(

www.djgear.com
זה אותו אחד כמו הזה שפירסמתה ב
yahoo

כמה מכס יש על ציוד לתקליטנים? 70-80 אחוז?
ובמחיר הסופי, מה יוצא יותר שווה, להזמין מחול או לקנות בארץ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement