|
Vanavond: Temptation Party @ Versuz
|
View this Thread in Original format
| 1Million$shot |
Ik ga, wie gaat er nog ?
ok, het zal wel volle bak zijn en veeeeeel te warm, maar voor al dat lekkers heb ik het wel over :D |
|
|
| FredNova |
| Ik dacht te gaan, maar dankzij de factuur van mijn grootonderhoud heb ik geen zin meer :nervous: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
Ik ga, wie gaat er nog ?
|
de vraag is, met wat zal je terugkomen :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
damn, kheb wel zin in ewa temptation eerlijk gezegd
*rrrrrrrr* :D i feel hot hot :D (hoe zou da toch kome :p) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik dacht te gaan, maar dankzij de factuur van mijn grootonderhoud heb ik geen zin meer :nervous: |
Zijt ge dan bang dat ze je nog een grote beurt geven in de Versuz? ;) |
|
|
| 1Million$shot |
Ik ga er vanuit dat ik een grote beurt krijg. Dat is mijn motivatie om te gaan :D
soit, vraagske
ik heb net iets voor met men autospiegel, langs de rechterkant is die vandaag afgereden. Mag ik daar dan nog mee rijden ? Ja zeker ? Kan politie daar iets op zeggen ?
iemand die daar ervaring mee heeft ? |
|
|
| pooley |
| "maar meneer het zwaantje, das juist gebeurt! en ow ja, die snelheidsovertreding is gebeurt toen ik erachter aan reed!!" |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by pooley
"maar meneer het zwaantje, das juist gebeurt! en ow ja, die snelheidsovertreding is gebeurt toen ik erachter aan reed!!" |
hihi, idd :D
schitterend verhaaltje
ma als ge zegt da daarnet gebeurt is, dan helpt da e ... dan moede wss es langs om te late tone dat et gemaakt is ofzu :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
Ik ga er vanuit dat ik een grote beurt krijg. Dat is mijn motivatie om te gaan :D
soit, vraagske
ik heb net iets voor met men autospiegel, langs de rechterkant is die vandaag afgereden. Mag ik daar dan nog mee rijden ? Ja zeker ? Kan politie daar iets op zeggen ?
iemand die daar ervaring mee heeft ? |
kan kostelijke grap zijn, kameraad betaalde recent van mij 500 euro voor nieuwe spiegel. |
|
|
| 1Million$shot |
autokerkhof is een pal goedkoper zene :D
soit,ben net terug van Versuz :crazy:
Der waren nogal wat hete bezekes zene :eyes:
goe gefeest, muziek was ok , dj Laurent was de dj van dienst
wat draaide hij zoal: aanvang: house dan R&B afgewisseld met house/commerciele danceplaten
dan was er een mini optreden van temptation vrijgezellen ofzo, alleman lekker nat dankzij een waterkanonneke :D
daarna lekkere groove/house/trance/jump. Voor de commerciele plebs onder de versuzgangers. Af en toe ook nog wat R&B.
Er werdt ook veel met Pisang Ambon GEGOTEN :D
Een dezer dagen zal ik een link plaatsen naar een 190-tal party pics.
soit, ik heb mij goed geamuseerd dus een geslaagd feestje
en nu
SLAAPWEL |
|
|
|
|