return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Vanavond: Temptation Party @ Versuz
View this Thread in Original format
1Million$shot
Ik ga, wie gaat er nog ?

ok, het zal wel volle bak zijn en veeeeeel te warm, maar voor al dat lekkers heb ik het wel over :D
FredNova
Ik dacht te gaan, maar dankzij de factuur van mijn grootonderhoud heb ik geen zin meer :nervous:
The_G0dfather
quote:
Originally posted by 1Million$shot
Ik ga, wie gaat er nog ?


de vraag is, met wat zal je terugkomen :D
DeSpErAtOs-X
damn, kheb wel zin in ewa temptation eerlijk gezegd

*rrrrrrrr* :D i feel hot hot :D (hoe zou da toch kome :p)
X-Tune
quote:
Originally posted by FredNova
Ik dacht te gaan, maar dankzij de factuur van mijn grootonderhoud heb ik geen zin meer :nervous:


Zijt ge dan bang dat ze je nog een grote beurt geven in de Versuz? ;)
1Million$shot
Ik ga er vanuit dat ik een grote beurt krijg. Dat is mijn motivatie om te gaan :D

soit, vraagske

ik heb net iets voor met men autospiegel, langs de rechterkant is die vandaag afgereden. Mag ik daar dan nog mee rijden ? Ja zeker ? Kan politie daar iets op zeggen ?

iemand die daar ervaring mee heeft ?
pooley
"maar meneer het zwaantje, das juist gebeurt! en ow ja, die snelheidsovertreding is gebeurt toen ik erachter aan reed!!"
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by pooley
"maar meneer het zwaantje, das juist gebeurt! en ow ja, die snelheidsovertreding is gebeurt toen ik erachter aan reed!!"


hihi, idd :D

schitterend verhaaltje

ma als ge zegt da daarnet gebeurt is, dan helpt da e ... dan moede wss es langs om te late tone dat et gemaakt is ofzu :p
djcresto
quote:
Originally posted by 1Million$shot
Ik ga er vanuit dat ik een grote beurt krijg. Dat is mijn motivatie om te gaan :D

soit, vraagske

ik heb net iets voor met men autospiegel, langs de rechterkant is die vandaag afgereden. Mag ik daar dan nog mee rijden ? Ja zeker ? Kan politie daar iets op zeggen ?

iemand die daar ervaring mee heeft ?


kan kostelijke grap zijn, kameraad betaalde recent van mij 500 euro voor nieuwe spiegel.
1Million$shot
autokerkhof is een pal goedkoper zene :D

soit,ben net terug van Versuz :crazy:

Der waren nogal wat hete bezekes zene :eyes:

goe gefeest, muziek was ok , dj Laurent was de dj van dienst
wat draaide hij zoal: aanvang: house dan R&B afgewisseld met house/commerciele danceplaten
dan was er een mini optreden van temptation vrijgezellen ofzo, alleman lekker nat dankzij een waterkanonneke :D
daarna lekkere groove/house/trance/jump. Voor de commerciele plebs onder de versuzgangers. Af en toe ook nog wat R&B.

Er werdt ook veel met Pisang Ambon GEGOTEN :D
Een dezer dagen zal ik een link plaatsen naar een 190-tal party pics.

soit, ik heb mij goed geamuseerd dus een geslaagd feestje

en nu
SLAAPWEL
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement