return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
נמאס לי!
View this Thread in Original format
m0sh
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3091556,00.html

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
sh33p
למי לא נמאס
צריך להרוג אנשים כאלה
DjChook
סעמק ועוד חברה שלי ידעה מי זאת....

איזה זין זה , מה נסגר עם הנוער הזה ?!?!

:mad:
Dj-sh
ממש על הפנים , מדינה זוועה ... פשוט גועל מה שהולך פה , אנשים לא חושבים יותר.
m0sh
חבל שלא נותנים במדינת ישראל עונשי עולם בכמויות לאנשים שרוצחים
גג מקבלים פה 20 שנה
בושה וחרפה

בארצות הברית אפשר על אונש להכנס ל15 שנה מאסר
Glenn-Holmes
אם מישהו רק יצליח להסביר איך בן אדם שרוצח בלי סיבה לא היה לפחות 10 שנים במוסד סגור קשור כולו בחדר עם כריות....

כמובן שעכשיו אחרי שהוא כבר רצח המדינה תבצע עוול חמור אם שופט כלשהו סבור שזה בן אדם שמסוגל להשתקם
בן אדם כזה לא ראוי ולא מסוגל גם אם היה ראוי להשתקם
הוא חולה נפש מהזן הנורא ביותר
ולכן צריך לתת לו את הקל שבעונשים
מאסר עולם
אבל במשמעות המקורית שלו
עד סוף חייו
DjChook
אילן יש רק טעות אחת בטענה שלך
הוא קטין
ולכל קטין לפי החוק צריך לאפשר שיקום

אגב, אני מתחיל לחשוב שעונש מוות זה לא כזה פתרון נורא

זה נראה לי יתריע בטירוף
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
אילן יש רק טעות אחת בטענה שלך
הוא קטין
ולכל קטין לפי החוק צריך לאפשר שיקום

אגב, אני מתחיל לחשוב שעונש מוות זה לא כזה פתרון נורא

זה נראה לי יתריע בטירוף



זאת רק אחת הבעיות של החוק הישראלי בחסותו נרצחה נערה צעירה...
והיא רק אחת מיני רבים שמאבדים את חייהם או את חייהם הנורמליים ע"י אנשים שהחוק הסלחן בארץ נתן להם הזדמנות נוספת לבצע את זממם בחפים מפשע
Flotser
היה כתוב בכתבה שהחשוד שהם תפסו היה בהשפעת אדי דבק מגע...
ככה שלכו תדעו אולי העורך דין שלו יצליח לשכנע שהוא לא שלט במעשים שלו..

ואני לא חושב שעונש מוות זה פתרון מרתיע מספיק.
כי עובדה יש אנשים שרוצים למות.

מה שכן צריכים לעשות מאסרי עולם, שהם באמת לכל החיים, עם עבודות כפיה, וכמובן למנוע מאסירים להתחתן ראבק! ובלי חופשות.
איזה מפחיד זה להיות כלוא כללל החיים שלך במקום שאתה לא יכול להתפתח שמה לשום מקום, בלי כלום.
yaman
מה שהכי אבל הכי דפוק במדינה זה שלא משנה כמה תפסוק לו המדינה יענו למשל 15 שנה בכלא תמיד תגיע לו חופשה מתי שהוא שלא רק זה נשמע דפוק

עוד יותר דפוק זה שבזמן החופשה הוא יסתובב חופשי ולא רק זה תחשבו מה תעשה האמא שתראה את הרוצח של הבת שלה מול הענים

איזה זבל העונשים פה

MASTERsplinter
אין ספק גם שזה לא ישתנה בקרוב לצערי..
המקרה הזה לא נדיר וגורם לי להרהר קצת בכל עניין השיקום..
FreaKaZoid
חובה להעצים את העונשים! החוק בארץ מאפשר לכל אחד להתפרע ולעשות כרצוני ובקושי להיענש על מעשיו.
צריך להחמיר ולהוסיף עונש מוות וגם לתת עונש מאסר עולם בלי חופשות,בלי ביקורים וכמובן שאסור להתחתן בתוך הכלא! חובה למנוע על אפשרות מאדם שפשע להתפתח במדינה שלנו!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement