return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
המכרז הפתוח
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
טוב חברים..
הגעתי לסף יאוש..
יותר מידי זמן עבר
יותר מידי חומר להשלים ולכן
אני פותח במבצע חדש ומרגש
"המכרז הפתוח"

להלן חוקי המכרז:
אני (להלן "אני") מתכוון להציע 60 שקלים חדשים (להלן "הסכום") ובתמורה
אקבל הצעות לסחורה כגון :
דיסקים מלאים בקטעי MP3
במספר סגנונות הכוללים האוס וטראנס
מאפליפטינג דרך הארד ועד לפרוגרסיב
וגם קצת לטיני

על ההצעות להגיע אלי עד יום חמישי בשעה 12:00
המציע שיציע את ההצעה הגבוהה ביותר יזכה ב"סכום"
תודה מראש על ההבנה וההשתתפות.
m0sh
מה נסגר איתך??!
בושה מה שאתה עושה פה
cluBBer
אתה מוכר את המוזיקה לזנות
בית בושת מה שהולך כאן


:toothless
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter

טוב חברים..
הגעתי לסף יאוש..
תודה מראש על ההבנה וההשתתפות.
skelz
זנות זה גם סוג של מקצוע
כבדו את בעליו!
Glenn-Holmes
בסוף 2005 חייבים לעשות סיכום של השנה בפורום

ואז כשנעשה תסיכום הזה יש לנו כאן זוכה בתואר הטרד הביזארי של השנה
m0sh
אני מצטער אבל גם אם אתה מיואש אני לא יקבל את הט'רד הזה בהבנה
אפילו הייתי נותן לך באן אם הייתי יכול
תתבייש לך
מוכר את מה שאתה מוריד בחינם וגם זה לא חוקי
פשוט אתה מוכר
WAREZ
DjChook
פשוט לא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement