| MASTERsplinter |
טוב חברים..
הגעתי לסף יאוש..
יותר מידי זמן עבר
יותר מידי חומר להשלים ולכן
אני פותח במבצע חדש ומרגש
"המכרז הפתוח"
להלן חוקי המכרז:
אני (להלן "אני") מתכוון להציע 60 שקלים חדשים (להלן "הסכום") ובתמורה
אקבל הצעות לסחורה כגון :
דיסקים מלאים בקטעי MP3
במספר סגנונות הכוללים האוס וטראנס
מאפליפטינג דרך הארד ועד לפרוגרסיב
וגם קצת לטיני
על ההצעות להגיע אלי עד יום חמישי בשעה 12:00
המציע שיציע את ההצעה הגבוהה ביותר יזכה ב"סכום"
תודה מראש על ההבנה וההשתתפות. |
|
|