|
Wie moet ik zien op innercity?
|
View this Thread in Original format
| rellivisit |
| Ik ga dus ook naar innercity,jawel, wat een feest wat een feest. Of jullie er blij mee zijn is wat anders, maar ik ga dus. Nu is techno niet echt mijn ding. Lekkere zware stampbasstechno wel en duitse techno, maar ja. Dus: welke dj's moet ik gaan bekijken als ik muziek wil horen die nog een beetje richting A: HARDSTYLE of B: HARDE TRANCE gaat? Zag een thread waarin stond dat james holden trancy draait, maar wie nog meer? Dank u vriendelijk, oooo intellectuele medehousers. |
|
|
| Optimus Trance |
| Ik zou iig zéker naar Marco V, mauro Picotto en Sven Vath gaan, en ik denk dat velen t met me eens zijn...:D:D:D |
|
|
| Remy D |
| Atjazz weet de zaal ook altijd wel helmaal LOS te krijgen. :D |
|
|
| magrec |
ik zou dus voor de dj's gaan die je niet zo vaak in nederland ziet
marco v heb ik zelf al 4x gezien (meer dan genoeg ;)) en sven vath ook al paar keer mauro ga ik zelf oook wel ff checken en james holden (verwacht geen hard trance dat zeker niet!!!!) papa enzovoort |
|
|
| Remy D |
| Wie je ook zeker niet mag missen: De geile CAMEL-vrouwtjes die de plattegrondjes uitdelen, zitten altijd hele lekkere tussen :eyes: :D:D:eyes: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Wie je ook zeker niet mag missen: De geile CAMEL-vrouwtjes die de plattegrondjes uitdelen, zitten altijd hele lekkere tussen :eyes: :D:D:eyes: |
:D ROFL!! :D |
|
|
| Little Theseus |
[stoned mode] Wie je moet zien?
Nikx MOET! Relax, maak er een leuk feestje van! [/stoned mode] |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Ik zou iig zéker naar Marco V, mauro Picotto en Sven Vath gaan, en ik denk dat velen t met me eens zijn...:D:D:D |
ikke wel iig :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| De meeting? :eyes: |
|
|
| Yarnie |
als k jou was zou k iig de techno zaal ff checken......altijd lekka stampe.:D
en main stage mag je picotto en marco v. natuurlijk niet missen
grtz
yarnie |
|
|
| Jukx |
Ja nouja, het is wel moeilijk hoor.. er komen zoveel goede namen gewoon!
Maar goed, ik denk dat ik begin in de main bij X-press 2, daarna naar de techno-zaal verkas voor achtereenvolgens Dave Clarke, Terence Fixmer en Chris Liebing!!
Maar toch wil ik ook nog wel ff in de Progressive en Deep-House zaal kijken.. en heel misschien nog eventjes bij Mauro..
grrr, dr zijn gewoon teveel interessante namen!! |
|
|
|
|