|
Het Verdrag van Breda, 31-05
|
View this Thread in Original format
| johndeM |
Vanavond, Black Hole Recordings & DDP-Events (www.ddp-events.nl) presenteren het Verdrag van Breda:
Locatie : Kerkplein Breda (kerkpleinbreda.nl)
10 euro
Mark Norman
Dj Montana
Cor Fijneman |
|
|
| SnuggLe |
Leuke titel voor een feestje :)
Is dit niet dat NHTV-feest was deze week is? |
|
|
| Blik |
| lol, is dat vanavond, ik zou de 300 meter wandeling ernaartoe kunnen wagen, maar ik moet morgen weer om 6:30 opstaan :s |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Blik
lol, is dat vanavond, ik zou de 300 meter wandeling ernaartoe kunnen wagen, maar ik moet morgen weer om 6:30 opstaan :s |
Als je het op 300 meter afstand nog niet gehoord hebt is dat geen goed teken :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Als je het op 300 meter afstand nog niet gehoord hebt is dat geen goed teken :p |
het is natuurlijk wel binnen, de tent heet kerkplein |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by johndeM
Vanavond, Black Hole Recordings & DDP-Events (www.ddp-events.nl) presenteren het Verdrag van Breda:
Locatie : Kerkplein Breda (kerkpleinbreda.nl)
10 euro
Mark Norman
Dj Montana
Cor Fijneman |
Ik vind het behoorlijk bout dat ze er 13,50 aan de deur voor vragen, het was ook onwijs rustig toen ik er langs liep. Was het nog wat johndeM? :)
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Leuke titel voor een feestje :)
Is dit niet dat NHTV-feest was deze week is? |
hehe dat is morgen met Secret Cinema :cool: Entree: GRATIS :D Bier: 1 euro, hehe zeker naartoe dus! :tongue2 |
|
|
| Roger |
| kijk dat zijn nog eens leuke avondjes:D |
|
|
|
|