return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Blondy Night - Something Completely Different (03.06.2005)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON


Blondy Nights / Hasharon 12 / 3.6.2005


אחרי שהתחלנו באלקרטו והאוס סלאומי ורועי פאנקי ונתנו בטכנו פרנק מולר,
לוקח הליין את המשפט שהמוסיקה טובה הז'אנר לא משנה צעד אחד קדימה
בערב תחת השם

“Something Completely Different”

את הערב יחממו צח זימרוני 1984, אלקטרופאניקה, 106
ואביחי פרטוק , עיתונאי ואיש רב פעלים
באלקטרו חם

במרכז הערב יעמוד מנהיג טי ברייק אלעד רון בברייק ביט

ויסיים בנסיון ראשון מסוגו להביא את הסגנון הזה לליין שכזה
מיוט בליקוויד דרם אנד בייס שלי נשמע כמו דיפ האוס מעולה

בלאונג' העליון יתארחו תקליטני
ILTA

GUY-J
בפרוגרסיב וטק האוס

ARIK R.
בפרוגרסיב האוס ופרוגרסיב טראנס

YOTAM AVNI
בדארק פרוגרסיב ודיפ האוס


לרשימות ובירורים:
E-mail & MSNm : [email protected]
ICQ: 66892942
Phone: 0545258607
markfeldman
ARIK R

זה אריק מהפורום ?
THE_BLUE_DRAGON
חיובי!
;)
markfeldman
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
חיובי!
;)


ממתי הוא מנגן פרוגרסיב האוס ?!?
THE_BLUE_DRAGON
מגוון קצת ומתאים את עצמו לליין
אבל עדיין הרבה והרוב פרוג-טראנס ינוגן.
:gsmile:
Flotser
פייי אחלה ליינאפ
markfeldman
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מגוון קצת ומתאים את עצמו לליין
אבל עדיין הרבה והרוב פרוג-טראנס ינוגן.
:gsmile:


יפה !

מבקש לראות טראקליסט לאחר המסיבה.

אני לא אוכל להגיע...
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by markfeldman
יפה !

מבקש לראות טראקליסט לאחר המסיבה.

אני לא אוכל להגיע...


אתה חציל אתה!
תזוז קצת תצא ותגיע לבלונדי...
הפסדת כבר שתי מסיבות טובות!!!
חבל עם תפסיד עוד!
:)

ושוב אני מזכיר שלרשימות ניתן ליצור איתי קשר
הפרטים שלי בהודעה למעלה.

בסוף גם דיגוויד יבוא לרקוד איתנו...;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement