return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Film?
View this Thread in Original format
Gaby
Finns det några trancefilmer?

Jag har hört talas om nån film som spelades in på Ibiza för 2 år sen, tyvärr minns jag inte namnet på filmen. Den handlar om 2 djs och klubblivet har jag för mig...någon som känner igen det?
RebeL9
Groove är en film som handlar om klubblivet i San Fransisco. man får bland annat se John Digweed.
Ravesquad
quote:
Originally posted by RebeL9
Groove är en film som handlar om klubblivet i San Fransisco. man får bland annat se John Digweed.


E den bra?
SteveTranz4ever
Jag har ett par mpg filmer som är mer reportage om Sensation, mest på Hollänska men är kul att se på ändå

filerna heter
Sensation - 07-01-00 - Footage from TV (Tiesto / DJ Jean / Carl Cox / Sven Väth / Judge Jules) (42 minuter/ 200Mb)
och
Sensation 2001 pre party special (29 minuter/ 297Mb)

Kanske inte exakt vad du sökte men....
....säg bara till om du vill ha dom

ses...
Ravesquad
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har ett par mpg filmer som är mer reportage om Sensation, mest på Hollänska men är kul att se på ändå

filerna heter
Sensation - 07-01-00 - Footage from TV (Tiesto / DJ Jean / Carl Cox / Sven Väth / Judge Jules) (42 minuter/ 200Mb)
och
Sensation 2001 pre party special (29 minuter/ 297Mb)

Kanske inte exakt vad du sökte men....
....säg bara till om du vill ha dom

ses...


Har du en ftå?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Ravesquad


Har du en ftå?
Nej tyvär har jag ingen ftå, inte heller nån ftp :p
Nä men jag ska fixa det i helgen, sen kan jag slänga upp det där, men adda mig på ICQ så fixar vi det där ICQ # 79353639

:)...
reveal
fick hem början av en dokumentär om tiesto en gång, men nedladdningen avbröts och jag har inte hittat filen sen dess :(
Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal
fick hem början av en dokumentär om tiesto en gång, men nedladdningen avbröts och jag har inte hittat filen sen dess :(


åh sån vill jag oxå ha..
reveal
japp, jag också :)
säg till om nån hittar den!
[A|ienFactory]
"Go!" handlar ju lite om knark och rave.

Ravesquad
quote:
Originally posted by [A|ienFactory]
"Go!" handlar ju lite om knark och rave.


typiskt jäkla amerikanskt pseudorave ja! och hennes tripp känns lika äkta som musiken dvs inte..
Gaby
...alltså ska man satsa på att göra filmer som utspelar sig på klubbar? Mycket trance och dj-intriger?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement