|
Film?
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Finns det några trancefilmer?
Jag har hört talas om nån film som spelades in på Ibiza för 2 år sen, tyvärr minns jag inte namnet på filmen. Den handlar om 2 djs och klubblivet har jag för mig...någon som känner igen det? |
|
|
| RebeL9 |
| Groove är en film som handlar om klubblivet i San Fransisco. man får bland annat se John Digweed. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Groove är en film som handlar om klubblivet i San Fransisco. man får bland annat se John Digweed. |
E den bra? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har ett par mpg filmer som är mer reportage om Sensation, mest på Hollänska men är kul att se på ändå
filerna heter
Sensation - 07-01-00 - Footage from TV (Tiesto / DJ Jean / Carl Cox / Sven Väth / Judge Jules) (42 minuter/ 200Mb)
och
Sensation 2001 pre party special (29 minuter/ 297Mb)
Kanske inte exakt vad du sökte men....
....säg bara till om du vill ha dom
ses... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har ett par mpg filmer som är mer reportage om Sensation, mest på Hollänska men är kul att se på ändå
filerna heter
Sensation - 07-01-00 - Footage from TV (Tiesto / DJ Jean / Carl Cox / Sven Väth / Judge Jules) (42 minuter/ 200Mb)
och
Sensation 2001 pre party special (29 minuter/ 297Mb)
Kanske inte exakt vad du sökte men....
....säg bara till om du vill ha dom
ses... |
Har du en ftå? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Har du en ftå? | Nej tyvär har jag ingen ftå, inte heller nån ftp :p
Nä men jag ska fixa det i helgen, sen kan jag slänga upp det där, men adda mig på ICQ så fixar vi det där ICQ # 79353639
:)... |
|
|
| reveal |
| fick hem början av en dokumentär om tiesto en gång, men nedladdningen avbröts och jag har inte hittat filen sen dess :( |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
fick hem början av en dokumentär om tiesto en gång, men nedladdningen avbröts och jag har inte hittat filen sen dess :( |
åh sån vill jag oxå ha.. |
|
|
| reveal |
japp, jag också :)
säg till om nån hittar den! |
|
|
| [A|ienFactory] |
| "Go!" handlar ju lite om knark och rave. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by [A|ienFactory]
"Go!" handlar ju lite om knark och rave. |
typiskt jäkla amerikanskt pseudorave ja! och hennes tripp känns lika äkta som musiken dvs inte.. |
|
|
| Gaby |
| ...alltså ska man satsa på att göra filmer som utspelar sig på klubbar? Mycket trance och dj-intriger? |
|
|
|
|