return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
איך הכל התחיל אצלכם
View this Thread in Original format
Dj Black
שאלה שמעניינת אותי מאוד

1. איך התחלתם לאהוב טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל

2. איך למדתם את כל המושגים, לנגן על מכשירים וכו


:)

אני ממש לא יודע איך התחלתי לאהוב את זה אבל אני יכול להגיד לכם שאת הדברים למדתי ככה מלדבר עם אנשים לא הייתי בקורס או משהו
ככה....למדתי עוד משהו ועוד משהו וגם עכשיו אני לא יודע הכל
:p
אבל לא נורא....נלמד
(אני כולה בן 13 אז יש זמן)
:toothless




תגיבו
;)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
שאלה שמעניינת אותי מאוד

1. איך התחלתם לאהוב טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל

2. איך למדתם את כל המושגים, לנגן על מכשירים וכו


:)

אני ממש לא יודע איך התחלתי לאהוב את זה אבל אני יכול להגיד לכם שאת הדברים למדתי ככה מלדבר עם אנשים לא הייתי בקורס או משהו
ככה....למדתי עוד משהו ועוד משהו וגם עכשיו אני לא יודע הכל
:p
אבל לא נורא....נלמד
(אני כולה בן 13 אז יש זמן)
:toothless




תגיבו
;)


המממ..
שחזרתי מחו"ל אחרי שנתיים בניו יורק ששם שמעתי רק ראפ והיפ הופ...

הגעתי לארץ.. למסיבה ה"כיתתית" הראשונה שלי.. כיתה ו' אני חושב.. קיצר היה פסדר...

ואז אחרי זה כל יום שישי היינו הולכים למסיבה אחרת
הייתי משתגע מהמוסיקה שלא הכרתי אפילו
יום אחד פשוט התחלתי להוריד טראנסים ולהוריד ולהוריד..

הטראנס הראשון ששמעתי היה אם אני לא טועה
Aquagen - Party Alarm
היה מגניבב....

ואז הגעתי לפורום הענק הזה ומכאן כל המסע הקסום התחיל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Black
שאלה שמעניינת אותי מאוד

1. איך התחלתם לאהוב טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל

2. איך למדתם את כל המושגים, לנגן על מכשירים וכו


:)

אני ממש לא יודע איך התחלתי לאהוב את זה אבל אני יכול להגיד לכם שאת הדברים למדתי ככה מלדבר עם אנשים לא הייתי בקורס או משהו
ככה....למדתי עוד משהו ועוד משהו וגם עכשיו אני לא יודע הכל
:p
אבל לא נורא....נלמד
(אני כולה בן 13 אז יש זמן)
:toothless




תגיבו
;)


ת'אמת... אני בדיוק כמוך אחי
אין לי שמץ של מושג איך התחלתי לאהוב..
שמעתי כמה טראנסים ואהבתי את הסגנון כנראה
אני גם לא יודע את כל המושגים והכל וכשאני פה אני לומד וסבבה פה
Dj Black
תגידו למישהו יש את ההגדרה ל
vocal
?


:)
Agent-Fire
אצלי הכל התחיל מהאוספים
House Party
...עוד מהראשונים ראשונים ובמקביל לזה גם התחיל מסקוטר
מי שמכיר, מי שלא מכיר אז כדאי לו להכיר
DJ-Kreing^^
גם כשהייתי בכיתה ו' שמעתי מוזיקה טראנסית. דברים בסגנון של
Vengaboys
אבל אז באה שנת 98\97
שהייתה שנה מעולה בתעשיית הטראנס, ובמסיבות ניגנו מוזיקה פצצתית
אז התחלתי להוריד טראנסים. בהתחלה ניכנסתי לתוכנות חיפוש של שירים וכתבתי טראנס, ראיתי מה יוצא והורדתי.
התחלתי לחרוש על אתרים של טראנס ובין השאר הגעתי ל
Trance gate
ומשם הגעתי לפורום פה.

עוד אין לי כל כך ציוד משלי, אבל אני יודע לתקלט.
כל פעם שבא עלינו איזה דיג'י רציני אני מתמקם ליד העמדה שלו ומתחיל לתחקר אותו על הסגנון שלו והשירים שהוא אוהב ובין השאר אני גם רואה איך הוא מתקלט. פעם בכמה זמן יוצא לי לתקלט בבית של חבר שלי.
הייתה לי בנתיים רק הזדמנות אחת לקלט במסיבה שבא הוכחתי את עצמי, אבל לא נראה לי שאני הולך לקחת קורס, למה זה סתם יקר וילמדו אותי שם דברים שגם ככה אני יודע.
בקרוב יקנו לי עמדה ואז אני יתחיל להתאמן במקצועיות

אבל אני כולה בן 14 אז יש זמן
:D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj Black
תגידו למישהו יש את ההגדרה ל
vocal
?


:)



זה מלל!
vocals-voices

שיר שיש בו מילים להסביר לך גם מה זה אינסטורמל?


בקיצר אני בטראנס מכיתה ד לא בטוח נראה לי ה-ו

השיר הראשון ששמעתי זה היה במסיחבות בפסק זמן נראה לי כיתה ה' אני כמעט סגור על זה.אני זוכר בהתלחה שנאתי את פורמולה עד שהאבתי איזה טראק!
Dj-2TaLL
אני אישית התחלתי בכיתה ו...
עם אייל ברקן...
ושם התקדמתי לפסיכודלי ודאנסים סטייל אם.טי.וי כאלה...
ולאט לאט התקדמתי בסגנונות והתחלתי להבין...
ציוד קניתי בכיתה ט' (מיקסר) ועבדתי עם שני דיסקמנים...
לפני שנה קניתי קומפקטים עם פיטצ' (עדיין לא משהו אבל אפשר בהחלט לבצע העברה טובה...) ובפסח כנראה אני קונה טכניקס...
:)
וכמובן שהטעם וההבנה במוזיקה הולך ומשתפר...
s0undw4v3
הכל התחיל ביום סגרירי במק'קולס... :D

אני התחלתי נדמה לי כשאהבתי נורא את מורטל קומבט, אז כשיצא הסרט קניתי את הסאונדטראק והיה שם טראק של סקוטר...
Scooter - Fire

ומשם הכל התחיל... גיטרות חשמליות עם בייס ליין וקצב בנזונה

היום יש לי את כל הדיסקים של סקוטר ואני מעריץ שרוף :)

ומפה לשם בערך לפני שנתיים-שלוש (אני עוד מעט 16 וחצי) התחלתי להוריד סטים של פרי קורסטן וטייסטו (כשהוא היה עוד במיטבו) ומשם הגעתי לכל השמות האחרים בסצנה....
DJ_BoN
אני ת'אמת מהפעם הראשונה שהלכתי למסיבה ידעתי שטראנס זאת המוזיקה בשבילי. ואז אני זוכר מתישהו הייתי בזום ושמעתי את MORE AND MORE ואני זוכר שגם ראיתי את זיגו ואלעד אבנון בגיא פינס איך שהם עשו את זה, אז קישרתי בין זה וככה בשבע בבוקר כשחזרתי מהמסיבה חיפשתי באינטרנט את MORE AND MORE ואז הורדתי את זה והורדתי עוד כמה דברים שהיו שם, בין השאר גם זומביניישן (הרבה לפני שזה הפך ללהיט). אה בעצם הראשון ראשון היה thunder in paradise שאיזה כוסית אמרה לי להוריד ובגלל שהיא כוסית הורדתי.

ואני לא ממש דיג'יי אני סה"כ מקליט דברים עם
Atomix MP3 שמי שלא יודע זו תוכנה מעווולללהההההההההההה ואז אני משדר את זה בוינאמפ או שלפעמים אני משתמש בשני וינאמפים עם פלאגין שמאפשר לשנות בי פי אם.

dj alonzo
אחותי היא קלאברית רצינית... אז כשהייתי קטן כבר כל היום היא שמעה טראנס וטקנו בחדר שלה בפול ווליום ואז יום אחד נכנסתי לחדר שלה ושמעתי משהו שאני אוהב אז שאלתי אותה איזה מוזיקה זה והיא ענתה לי טראנס.. אז הלכתי ועשיתי חיפוש בנאפסטר ל
"TRANCE"
והורדתי כמעט את כל השירים שיצאו לי בחיפוש ומאז אני מכור!
luckystrike
אצלי זה התחיל ב
1996
עם האלבום
DREAMLAND
וישר אחריו האלבום הענק של
ROBERT MILES

מי שאין לו שירוץ לקנות - אלבום קלאסיקה!!!
אחר - כך טראקים של 97 וכו' וכו
ומאז (שזה יוצא עוד מעט 6 שנים) אני חולה על אלקטרוני
גם אני עברתי את תקופת נאפסטר - עוד לא היה לי
ADSL
ופשוט הורדתי כל מה שהיה קשור לאלקטרוני ,לטראנס
לפני שנתיים וחצי נסענו כל החברים לאיה נאפה ושמה כבר הבנתי שאני מכור לגמרי - כל טראק במועדון הכרתי והיו לי כבר פול דיסקים

ואללה בצבא אני ימות בלי זה
:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement