return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Geld verdienen met je OV?
View this Thread in Original format
Flipper01
Wat vind je ervan dat mensen misbruik maken van de geld-terug regeling van de NS?
Met je OV kan je namelijk geld terugvragen zonder dat je hoeft te bewijzen dat je vertraging had. Als je iemand kent die vertraging had kan je deze gegevens ook overnemen en zo 5 piek of een tientje terug vragen!
Er was eerst een site gemaakt met hierop alle vertragingen, maar die site bestaat niet meer..
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden..:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement