return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
A State Of Trance , Episode 200!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
yaman
הסט הכי טוב שהיה אי פעם!!!!!1


Armin van Buuren - No.1
YoraY
שמעו אני יוצא קצת
noob

אבל בחיים לא האזנתי לתוכנית הזו

אין זמן ...:| ואם יש הוא כל כך זעום שאני לא יכול להקדיש אותו לזה




קיצר אני אוריד תתוכנית ה 200 :>
SPL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מצטרף לשאלתו של שחר

מששמענו היה תצוגה נפלאה של מקסוס איכותי שאין אף די גיי בעולם הטראנס שמסוגל לתת
זה גבירותיי ורבותי הדי גיי מספר אחת בעולם הטראנס שלא יהיה לאף אחד ספק
ולכל משמטיל ספק בשימוש בתוכנות ליצירת סטים תראו באיזה גאוניות עובד ארמין עם אבלטון
הסט היה חוויה מחשמלת מקסוס מושלם לעתים ברמות שלא ניתן אפילו להעלות על הדעת - כמעט לא היה שחשבתי שהוא לא מתאים (היו אולי כמה כאלה אבל נו תמיד יש עשבים שוטים...) נקווה שכל מששמע היום תתוכנית יזכור אותה ביום הדין הקרב ובא עלינו לטיובה רק בעוד חודשיים וחצי..בחירת הטופ די גיים של די גיי מאג


לא הבנתי אתה אומר שהוא עשה את המגהמיקס בלייב?
Rownin
quote:
Originally posted by SPL
לא הבנתי אתה אומר שהוא עשה את המגהמיקס בלייב?


סט כזה אפשר רק עם תוכנת מחשב
ולא שיש בזה משהו רע
המהירות שילוב והאפקטים לא אפשריים במיקסוס רגיל

סט ענק עם בוטלגים יפים ופחות יפים
אחד התוכניות הגדולות של ארמין
omergunr
פששששששש כולה תוכנית מספר 2שני מאזין ...הכרתי את כל השירים היה ממש יפה.. ממש נהנתי
אבל לפני זה היה את השולץ הזה.. גועל נפש של מוזיקה =|
Shahar
הסט לא היה לייב
ויגאל לא התכוון שהוא היה לייב
אבל מגמיקס בנזונה
ד"א זה אותו סגנון כמו שהיה במגמיקס שלו באסוט182 של סוף השנה
מה שהכי אהבתי זה הבחירה של הטראקים שפתאום הוא ניגן טראקים ישנים רצח כמו
Ralphie B - Massive
שאני זוכר עוד מהתקופה שפול ואן דייק היה מספר אחד אצלי

סט בנזונה אין מה להגיד
חבל שאנלא יהיה בהפלגה

quote:
Originally posted by omergunr
פששששששש כולה תוכנית מספר 2שני מאזין ...הכרתי את כל השירים היה ממש יפה.. ממש נהנתי
אבל לפני זה היה את השולץ הזה.. גועל נפש של מוזיקה =|


אל תגיד על מוזיקה כזאת גועל נפש כי לא מזלזלים בסגנונות כאלה
וחלק מהטראקים שמרקוס מנגן גם ארמין מנגן אזז אם נהנת מארמין אתה אמור להנות גם ממרקוס
DjChook
יש כבר ריפ ?
yaman
לפי מה שהבנתי את הסט הוא הקליט במסיבה שבוע לפני כן באמסטרדם



ולא באושן דיווה
yaman
מישהו שמע אולי את

Gabriel & Dresden vs Armin van Buuren - ZoCalo??????
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by omergunr
אבל לפני זה היה את השולץ הזה.. גועל נפש של מוזיקה =|


חחח יא אללה פעם אני חושב שכולנו היינו ככה
השלב של הבתולים של שמיעת המוזיקה
שכמעט כל אחד מאיתנו התחיל עם אפליפטינג
או פסיי לא משנה מה מהם..
אחרי זה מתפתחים כל אחד לכיוונו המועדף הוא
כשיש כאלה שנותרים באהבתם הקנאית לאפליפטינג (וטוב שכך זה סגנון שראוי לקהל אוהבים נאמן ואמיץ)

אחי בגלל שאתה חדש אני יגיב בצורה הכי נכונה
תעדן את דבריך כי יש אנשים שאוהבים תמוזיקה הזאת
אבל כן אל תתבייש להגיד שאתה לא אוהב את זה
אל תקשיב לסגנון הזה
תשתדל להקשיב רק למשאתה אוהב כרגע
קח לך שנה שנתיים ככה ואז תתחיל לשמוע גם סגנונות אחרים יש סיכוי סביר שתפתח לעוד סגנונות

שיהיה בהצלחה
בשביל זה אנחנו פה

Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
יש כבר ריפ ?


ברור
01_armin_van_buuren_-_a_state_of_trance_200_most_requested_tunes_(di.fm)_09-06-2005


quote:
Originally posted by yaman
מישהו שמע אולי את

Gabriel & Dresden vs Armin van Buuren - ZoCalo??????


כן
אנלא זוכר איך הוא כי רק בסוף נתנו תשם
לא התלהבתי יותר מדי כנראה
omergunr
מאיפה אני יכול להוריד את הסט?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement