|
A State Of Trance , Episode 200!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
הסט הכי טוב שהיה אי פעם!!!!!1
Armin van Buuren - No.1 |
|
|
| YoraY |
שמעו אני יוצא קצת
noob
אבל בחיים לא האזנתי לתוכנית הזו
אין זמן ...:| ואם יש הוא כל כך זעום שאני לא יכול להקדיש אותו לזה
קיצר אני אוריד תתוכנית ה 200 :> |
|
|
| SPL |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מצטרף לשאלתו של שחר
מששמענו היה תצוגה נפלאה של מקסוס איכותי שאין אף די גיי בעולם הטראנס שמסוגל לתת
זה גבירותיי ורבותי הדי גיי מספר אחת בעולם הטראנס שלא יהיה לאף אחד ספק
ולכל משמטיל ספק בשימוש בתוכנות ליצירת סטים תראו באיזה גאוניות עובד ארמין עם אבלטון
הסט היה חוויה מחשמלת מקסוס מושלם לעתים ברמות שלא ניתן אפילו להעלות על הדעת - כמעט לא היה שחשבתי שהוא לא מתאים (היו אולי כמה כאלה אבל נו תמיד יש עשבים שוטים...) נקווה שכל מששמע היום תתוכנית יזכור אותה ביום הדין הקרב ובא עלינו לטיובה רק בעוד חודשיים וחצי..בחירת הטופ די גיים של די גיי מאג |
לא הבנתי אתה אומר שהוא עשה את המגהמיקס בלייב? |
|
|
| Rownin |
| quote: | Originally posted by SPL
לא הבנתי אתה אומר שהוא עשה את המגהמיקס בלייב? |
סט כזה אפשר רק עם תוכנת מחשב
ולא שיש בזה משהו רע
המהירות שילוב והאפקטים לא אפשריים במיקסוס רגיל
סט ענק עם בוטלגים יפים ופחות יפים
אחד התוכניות הגדולות של ארמין |
|
|
| omergunr |
פששששששש כולה תוכנית מספר 2שני מאזין ...הכרתי את כל השירים היה ממש יפה.. ממש נהנתי
אבל לפני זה היה את השולץ הזה.. גועל נפש של מוזיקה =| |
|
|
| Shahar |
הסט לא היה לייב
ויגאל לא התכוון שהוא היה לייב
אבל מגמיקס בנזונה
ד"א זה אותו סגנון כמו שהיה במגמיקס שלו באסוט182 של סוף השנה
מה שהכי אהבתי זה הבחירה של הטראקים שפתאום הוא ניגן טראקים ישנים רצח כמו
Ralphie B - Massive
שאני זוכר עוד מהתקופה שפול ואן דייק היה מספר אחד אצלי
סט בנזונה אין מה להגיד
חבל שאנלא יהיה בהפלגה
| quote: | Originally posted by omergunr
פששששששש כולה תוכנית מספר 2שני מאזין ...הכרתי את כל השירים היה ממש יפה.. ממש נהנתי
אבל לפני זה היה את השולץ הזה.. גועל נפש של מוזיקה =| |
אל תגיד על מוזיקה כזאת גועל נפש כי לא מזלזלים בסגנונות כאלה
וחלק מהטראקים שמרקוס מנגן גם ארמין מנגן אזז אם נהנת מארמין אתה אמור להנות גם ממרקוס |
|
|
| yaman |
לפי מה שהבנתי את הסט הוא הקליט במסיבה שבוע לפני כן באמסטרדם
ולא באושן דיווה |
|
|
| yaman |
מישהו שמע אולי את
Gabriel & Dresden vs Armin van Buuren - ZoCalo?????? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by omergunr
אבל לפני זה היה את השולץ הזה.. גועל נפש של מוזיקה =| |
חחח יא אללה פעם אני חושב שכולנו היינו ככה
השלב של הבתולים של שמיעת המוזיקה
שכמעט כל אחד מאיתנו התחיל עם אפליפטינג
או פסיי לא משנה מה מהם..
אחרי זה מתפתחים כל אחד לכיוונו המועדף הוא
כשיש כאלה שנותרים באהבתם הקנאית לאפליפטינג (וטוב שכך זה סגנון שראוי לקהל אוהבים נאמן ואמיץ)
אחי בגלל שאתה חדש אני יגיב בצורה הכי נכונה
תעדן את דבריך כי יש אנשים שאוהבים תמוזיקה הזאת
אבל כן אל תתבייש להגיד שאתה לא אוהב את זה
אל תקשיב לסגנון הזה
תשתדל להקשיב רק למשאתה אוהב כרגע
קח לך שנה שנתיים ככה ואז תתחיל לשמוע גם סגנונות אחרים יש סיכוי סביר שתפתח לעוד סגנונות
שיהיה בהצלחה
בשביל זה אנחנו פה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
יש כבר ריפ ? |
ברור
01_armin_van_buuren_-_a_state_of_trance_200_most_requested_tunes_(di.fm)_09-06-2005
| quote: | Originally posted by yaman
מישהו שמע אולי את
Gabriel & Dresden vs Armin van Buuren - ZoCalo?????? |
כן
אנלא זוכר איך הוא כי רק בסוף נתנו תשם
לא התלהבתי יותר מדי כנראה |
|
|
| omergunr |
| מאיפה אני יכול להוריד את הסט? |
|
|
|
|