|
Geld verdienen met je OV? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Boss |
"JA"
Gaat mij niet zozeer om 't frauderen zelf..... heb gewoon 'n tyfus hekel aan de NS..... alleen al 't hele week/weekend -OV principe is gewoon ruk... is het teveel moeite om ons, arme studenten, gewoon de hele week vrij reizen geven??? :mad: kost me godvr elke maand weer 'n fortuin.... |
|
|
| raoel |
Zeg boss.
Da krijg jij niet van de NS, maar van de IB-groep. Net als je studie financiering.
En ik denk da wij heel blij mogen zij dat wij uberhaupt al het recht op een OV en studiefinanciering hebben, dat is in veel europese landen wel anders, om over verwegistan landen maar niet te spreken.
Ik zou anders nooit kunnen studeren, vanwege het geld. |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by raoel
Zeg boss.
Da krijg jij niet van de NS, maar van de IB-groep. Net als je studie financiering.
En ik denk da wij heel blij mogen zij dat wij uberhaupt al het recht op een OV en studiefinanciering hebben, dat is in veel europese landen wel anders, om over verwegistan landen maar niet te spreken.
Ik zou anders nooit kunnen studeren, vanwege het geld. |
Als wij geen OV zouden krijgen, zouden idd veel mensen niet meer kunnen studeren.... met als gevolg dat nederland binnen de kortste keren ook 'n "verwegistan" land is.....daar heeft nederland ook geet baat bij, dus waarschijnlijk hebben we de OV, zoals je al zei, wel aan onze geweldige overheid te danken...
maar ik denk dat de overheid het toch wel iets beter voor ons had kunnen regelen.... De NS moet nou eenmaal niet zeuren als smerige monopolist en ex-overheidsbedrijf, dat nu ook nog veel overheidssteun ontvangt....
Misschien dat een 'volledige OV' in deze tijd van wanorde bij de NS iets teveel gevraagd is, maar als ze daar over 'n jaar of wat alle zaakjes weer op orde hebben, zou'k 't toch wel op prijs stellen...
Want als er nou eenmaal genoeg materieel is, zou 't dan echt zoveel uitmaken als ik als week-OV-student ook in 't weekend gratis zou kunnen reizen? |
|
|
| TranceFool |
| Sorry hoor maar als je dat doet ben je best wel trriest vinnik, zal denk ik wel komen omdat ik bijna nooit met de trein ergens naartoe ga (iig nie iedere dag) dus ik heb geen hekel aan de NS :p, maar kvinnet beswel zielig als je zo aan geld moet komen |
|
|
| M5 |
errug triest ja....kom op zeg zo wil je toch niet aan je centen komen?
lui mij mij in de klas doen ut ook ....zielig gewoon....sloebers :p |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
errug triest ja....kom op zeg zo wil je toch niet aan je centen komen?
lui mij mij in de klas doen ut ook ....zielig gewoon....sloebers :p |
Dude heb jij welles een broek van dik 400 gekocht?? idd dankje.. ik gaat lekker de ns screwwee...
Roger that..
I am not ting you..
minicams on..
yep ik ga weer verder met de rock kijken |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Dude heb jij welles een broek van dik 400 gekocht?? idd dankje.. ik gaat lekker de ns screwwee...
Roger that..
I am not ting you..
minicams on..
yep ik ga weer verder met de rock kijken |
hmmm Evisu zekkur..? |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
hmmm Evisu zekkur..? |
Replay ma brother |
|
|
| mido |
hmmmmmmmzzzzzzzzzzz............
waarom heb ik het idee dat dit van www.anti-ns.nl afkomt?
Weet gij wel dat hier een copy right op staat!
Gij is gewaarschuwd!
whaha
En dat zonder te lachen!
JoeHoe! |
|
|
| Flipper01 |
Ik loop momenteel stage waardoor ik iedere dag 2 uur aan het reizen ben. Het is nogal frustrerend als je dan iedere keer weer vertraging krijgt!!
Afgelopen dinsdag was helemaal een ramp! Ik heb er 3 uur over gedaan om in Deventer te komen, wat normaal binnen een uur kan.. En dat alles met de bus. Als ik nl op de trein had moeten wachten had dit nog veeel langer kunnen duren.
Het meeste irriteer ik met dan ook aan de omroepen van: De NS zet bussen in. Nou, voordat die ooit aangekomen zijn is de dag bijna voorbij :mad:
Omdat ik stage loop kost het mij niet zo veel als ik een beetje vertraging heb, maar denk eens aan zakenmensen die voor ƒ300,- een taxi moeten nemen om op tijd te komen..
Ik vul dan ook iedere keer dat ik vertraging heb zo'n formulier in! Ik denk dat als iedereen dit maar vaak genoeg doet de NS beseft dat er toch snel wat moet gebeuren! Nadat ik 4 dagen achter elkaar vertraging had heb ik besloten om een aantal vrienden van me ook de tijden door te spelen. Hiermee kan je wat verdienen en je maakt de NS bewust dat er wat moet veranderen! |
|
|
| Optimus Trance |
| "Iedereen houdt van DoekoE , Iedereen houdt van geld":p:D:D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Replay ma brother |
ik heb hier ook nog wel een Replay broek liggen maar die was minder dan de helft....zitten er bij jou gouden knopen op ofzow? :) |
|
|
|
|