|
מי פה ראה ילדה בת שנתיים מתקלטת???
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
אני ראיתי
אני בדיוק קבלתי את הציוד וחיברתי אותו על הרצפה
לא שמתי אותו עדיין על שולחן
ושמתי לשמוע מוזיקה וגלשתי באינטרנט פתאום
אני קולט את אחותי בת השנתיים מתחילה לשחק עם הפיידרים
ועם האקוליזר ועם הקאוס פד
התפוצצתי מצחוק אחרי שראיתי אותה מנסה לשים את
האוזניות, אם הייתם רואים את זה הייתם
נקרעים מצחוק..... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני ראיתי
אני בדיוק קבלתי את הציוד וחיברתי אותו על הרצפה
לא שמתי אותו עדיין על שולחן
ושמתי לשמוע מוזיקה וגלשתי באינטרנט פתאום
אני קולט את אחותי בת השנתיים מתחילה לשחק עם הפיידרים
ועם האקוליזר ועם הקאוס פד
התפוצצתי מצחוק אחרי שראיתי אותה מנסה לשים את
האוזניות, אם הייתם רואים את זה הייתם
נקרעים מצחוק..... |
יש לי חבר שההורים שלו קנו לאח שלו כל מיני אורות מיוחדים וכל החרא הזה
רוצה שאני יחבר אותו לאחותך שיעשו מסיבות ביחד??
:D |
|
|
| Dj Moriano |
....כן למה לא??? אחלה גימיק
ואל תצחק
אין לך מושג איזה מהירות היא מעבירה את הקרוס פיידר מצד לצד
הייתי בטוח שהיא תשבור אותו
ואולי אני יצלם אותה וישים את זה בסיגנצ'ר |
|
|
| MoSH_MaN |
| שאלה לי לכם למי היה קודם את האטבר של הברק? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שאלה לי לכם למי היה קודם את האטבר של הברק? |
יש לי סיבות להאמין שלו היה קודם
ואני מתכוון לשנות אם אני ימצא משהו יפה
לא לכולם יש את מיסטר בין לאדן
:cool: |
|
|
| Dj Black |
ורחוב סומסום וקרטמנים
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Black
ורחוב סומסום וקרטמנים
:D |
מה שנכון נכון...
אבל מדברים על אבטר ולא על חתימה |
|
|
| MoSH_MaN |
יש לי פני מנוש
אבל זה תמונה גדולה מידי ושעושים אותה 100 על 100 זה יוצר מידי קטן אולי אני ישלח לך תנסה |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יש לי פני מנוש
אבל זה תמונה גדולה מידי ושעושים אותה 100 על 100 זה יוצר מידי קטן אולי אני ישלח לך תנסה |
Lol
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יש לי פני מנוש
אבל זה תמונה גדולה מידי ושעושים אותה 100 על 100 זה יוצר מידי קטן אולי אני ישלח לך תנסה |
מה זה פני מנוש?
אם בראש שלך לשלוח לי אז בכבוד אחי |
|
|
| Dj-2TaLL |
אח שלי לא מתקרב ברדיוס של 5 מטר מהציוד שלי אחרי שהוא הפיל לי את השלט של הקומפקטים שלי!!!
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה זה פני מנוש?
אם בראש שלך לשלוח לי אז בכבוד אחי |
אני מקווה שאתה מבין מה זה מנוש
בכל און תוריד את התמונה שיש לי בחתימה אם תצליח להפוך את זה לאטבר אז אני יוריד את זה ההחתימה לי זה פשוט יוצא יותר מידי קטן במקום 100 על 100
1 על 1 |
|
|
|
|