return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מי פה ראה ילדה בת שנתיים מתקלטת???
View this Thread in Original format
Dj Moriano
אני ראיתי

אני בדיוק קבלתי את הציוד וחיברתי אותו על הרצפה
לא שמתי אותו עדיין על שולחן
ושמתי לשמוע מוזיקה וגלשתי באינטרנט פתאום
אני קולט את אחותי בת השנתיים מתחילה לשחק עם הפיידרים
ועם האקוליזר ועם הקאוס פד
התפוצצתי מצחוק אחרי שראיתי אותה מנסה לשים את
האוזניות, אם הייתם רואים את זה הייתם
נקרעים מצחוק.....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני ראיתי

אני בדיוק קבלתי את הציוד וחיברתי אותו על הרצפה
לא שמתי אותו עדיין על שולחן
ושמתי לשמוע מוזיקה וגלשתי באינטרנט פתאום
אני קולט את אחותי בת השנתיים מתחילה לשחק עם הפיידרים
ועם האקוליזר ועם הקאוס פד
התפוצצתי מצחוק אחרי שראיתי אותה מנסה לשים את
האוזניות, אם הייתם רואים את זה הייתם
נקרעים מצחוק.....


יש לי חבר שההורים שלו קנו לאח שלו כל מיני אורות מיוחדים וכל החרא הזה
רוצה שאני יחבר אותו לאחותך שיעשו מסיבות ביחד??
:D
Dj Moriano
....כן למה לא??? אחלה גימיק

ואל תצחק
אין לך מושג איזה מהירות היא מעבירה את הקרוס פיידר מצד לצד
הייתי בטוח שהיא תשבור אותו


ואולי אני יצלם אותה וישים את זה בסיגנצ'ר
MoSH_MaN
שאלה לי לכם למי היה קודם את האטבר של הברק?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שאלה לי לכם למי היה קודם את האטבר של הברק?


יש לי סיבות להאמין שלו היה קודם
ואני מתכוון לשנות אם אני ימצא משהו יפה
לא לכולם יש את מיסטר בין לאדן
:cool:
Dj Black
ורחוב סומסום וקרטמנים
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Black
ורחוב סומסום וקרטמנים
:D


מה שנכון נכון...

אבל מדברים על אבטר ולא על חתימה
MoSH_MaN
יש לי פני מנוש

אבל זה תמונה גדולה מידי ושעושים אותה 100 על 100 זה יוצר מידי קטן אולי אני ישלח לך תנסה
Dj Black
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יש לי פני מנוש

אבל זה תמונה גדולה מידי ושעושים אותה 100 על 100 זה יוצר מידי קטן אולי אני ישלח לך תנסה



Lol
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יש לי פני מנוש

אבל זה תמונה גדולה מידי ושעושים אותה 100 על 100 זה יוצר מידי קטן אולי אני ישלח לך תנסה


מה זה פני מנוש?
אם בראש שלך לשלוח לי אז בכבוד אחי

Dj-2TaLL
אח שלי לא מתקרב ברדיוס של 5 מטר מהציוד שלי אחרי שהוא הפיל לי את השלט של הקומפקטים שלי!!!
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter


מה זה פני מנוש?
אם בראש שלך לשלוח לי אז בכבוד אחי


אני מקווה שאתה מבין מה זה מנוש
בכל און תוריד את התמונה שיש לי בחתימה אם תצליח להפוך את זה לאטבר אז אני יוריד את זה ההחתימה לי זה פשוט יוצא יותר מידי קטן במקום 100 על 100

1 על 1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement