return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Flash Brothers - "faith In Love" (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
אני לא מבין מה הכעס על רון
בסה"כ הוא חשף את פרצופו האמיתי של הפורום זה הכל
תתביישו לכם
DJ Alex E.
הפכת למריה הקדושה מאז שהתחלת לקנות וינילים הא?
m0sh
אילן צודק


למרות שזה עדיין היה חסר טקט
shmuel flash
תודה רבה לכולכם על התמיכה!
:D
והריי העידכון לגבי יציאת הריליס:
אז התאריך הוא 5 בספטמבר
שווה לחכות
:)
ועוד קצת פרטים על מה שייצא בלייבל הזה
mondo
במהלך השנה בקרוב:
.
MND020 Lennox EP Flyin' Amongst The Stars / Servant Of Justice 20-Jun-05
MND021 GD Pukaar 11-Jul-05
MND024 Hemstock & Jennings The Passion 08-Aug-05
MND026 Flash Brothers Faith In Love 05-Sep-05
MND023 Darren Tate Horizons 01 EP 03-Oct-05

MNDA01 Darren Tate Horizons 01 CD 03-Oct-05
;)

שמואל
princess cc
מזל טוב! ובהצלחה עם הטראק החדש!!!

ואני עדיין לא שמעתי ת'רמיקס ל
U2
:sadgreen:
DjChook
quote:
Originally posted by m0sh
אילן צודק


למרות שזה עדיין היה חסר טקט


"פרצופו האמיתי של הפורום"

בזה הוא צודק?

ולאילן, טוב שאתה לא בכל הודעה מביא איזה הערה על הפורום
מה נסגר, אני מצפה ממך לבדיחות, לא להתבכינויות
Sm0keMachine
באמת שיר יפה מאוד..עם ווקאלים מצוינים..
גם אני חושב שהוא יותר טוב מאמן..!

אבל למה רק בספטמבר הוא ישתחרר?! :(
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by shmuel flash

MND020 Lennox EP Flyin' Amongst The Stars / Servant Of Justice 20-Jun-05


ממממ יאמי נראה טעים

וחברים צר לי אבל זה פתטי ההתנפלות על רון עם כל הכבוד
זה לא שחצנות שלי על זה שאני קונה ויינילים
בכלל לא
זה פשוט פתטי לחלוטין!!

זה כמו שסוחר סמים יטיף מוסר לנער שמברר על מחירים שסמים זה רע
מצטער על הדוגמה הקיצונית אבל זה עד כדי כך אבסורדי
ולמי שכבר מתכוון להגיד שאם זה ככה אז גם לי אין זכות דיבור אז וואלה יש בזה משהו
ולא מיהרתי לקפוץ על רון כמו כמה צדיקים אחרים פה שגאים משום מה בעובדה שהם יודעים י עומד מאחרוי הקבוצות ומה בדיוק קבוצות השחרור עושות וכמה לא מוסרי זה (בינינו אף פעם ולו לרגע אחד לא סבלתי את קבוצות השחרור באשר הן גם כאשר הייתי צרכן גדול של קבצים לא חוקיים)..
ולא זה לא הופך אותי לאדם "מוסרי" יותר ממכם או שחצן או משלא תרצו...פשוט לא חשבתי שמגיע להם קרדיט זה הכל...לא החזקתי מהם מעולם
מקווה שביניכם יש גם אנשים שמחזיקים בדיעה הזאת
משתמיד נראה לי מגוחך זה ההתלהבות המגוחכת מימי הולדת של קבוצות שחרור
אני הייתי מכריז על יום אבל ממלכתי לסצינה בימים שכאלה...
markfeldman
quote:
Originally posted by shmuel flash

.
MND020 Lennox EP Flyin' Amongst The Stars / Servant Of Justice 20-Jun-05

;)

שמואל


אוי כמה שזה ענק !!!!

צפו לרימיקסים של אלקס מורף ואיירבייס !
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא מבין מה הכעס על רון
בסה"כ הוא חשף את פרצופו האמיתי של הפורום זה הכל
תתביישו לכם


מה קשור הפנים של הפורום
בא לפה דיג'יי ויוצר מכובד שמספר לך על החתמה שלו ומישו בא מראה לו שיחרורים שלו שיצאו באינטרנט ושואל אותו עליהם

טוב שלא ביקשו משמואל שיחתום לכם על דיסקים צרובים עם טראקים שלו

KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
מה קשור הפנים של הפורום
בא לפה דיג'יי ויוצר מכובד שמספר לך על החתמה שלו ומישו בא מראה לו שיחרורים שלו שיצאו באינטרנט ושואל אותו עליהם

טוב שלא ביקשו משמואל שיחתום לכם על דיסקים צרובים עם טראקים שלו


הוא התכוון שאתם מתעצבנים עליו..כאילו לכם אין איזה ריליס שלהם על המחשב...
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
הוא התכוון שאתם מתעצבנים עליו..כאילו לכם אין איזה ריליס שלהם על המחשב...


שמואל יודע שרוב האנשים פה מורידים חומר מהאינטרנט אבל זה לא אומר שאפשר לבוא לשאול אותו על שיחרורים באינטרנט:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement