return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
LaserFou69 >> Illusion Beach 2005, 15,16,20,22et 23 juli aan Oostende << (pg. 2)
View this Thread in Original format
Bertn
Hehe, ik weet dat wij thuis ooit nog een pc hebben gehad die geleverd was door zijn bedrijfje!!:toothless

en over xtune: ik vind dat hij de laatste tijd wel meer een punt heeft, en minder de mongool uithangt eigenlijk.

Adaptation heet zoiets!:)
InTeXoR
nu ben ik ook allesbehalve een verstraeten-fan, maar die lasershow op mayday was toch wel klasse hoor, mag hij van mij zeker nog eens komen doen op illusion beach (en naar't schijnt komt hij er ook mee naar illusion @ sportpaleis).

hij zal tegen dan nog wel niet in de cel zitten, hij is in beroep gegaan remember.

over die wanhopige zillion-fans daarentegen, i couldn't agree more.
Joker666
quote:
Originally posted by InTeXoR
nu ben ik ook allesbehalve een verstraeten-fan, maar die lasershow op mayday was toch wel klasse hoor, mag hij van mij zeker nog eens komen doen op illusion beach (en naar't schijnt komt hij er ook mee naar illusion @ sportpaleis).

hij zal tegen dan nog wel niet in de cel zitten, hij is in beroep gegaan remember.

over die wanhopige zillion-fans daarentegen, i couldn't agree more.

Hier ben ik het volledig mee eens.
Ben zelf ook niet Fou minded maar die lasershow op Mayday was wel TOP!

About "Zillion"... dikwijls geweest, fantastische avonden meegemaakt... maar voorbij is voorbij hè... move on!!!
zilltrance
het onderwerp van vertrek is een info betreffende de illusion beach 2005
Maar niet het proces van Frank verstraeten
als hij aanwezig aan de illusion beach 2005 met zijn show laser is kan het zijn slechts een + voor de vijf dagen
1Million$shot
quote:
Originally posted by zilltrance
het onderwerp van vertrek is een info betreffende de illusion beach 2005
Maar niet het proces van Frank verstraeten
als hij aanwezig aan de illusion beach 2005 met zijn show laser is kan het zijn slechts een + voor de vijf dagen

Ok, wie snapt die zin ??? :rolleyes:
Hydra
hij doet tenminste moeite.
1Million$shot
Mja, ik doe ook moeite, om die zin te verstaan :tongue3

soit, als die show goe is é, maakt het ni uit wie daar verantwoordelijk voor is. Zolang ge u maar amuseert.
Nyah
quote:
Originally posted by 1Million$shot

:conf:
quote:
Originally posted by 1Million$shot
Mja, ik doe ook moeite, om die zin te verstaan :tongue3

LOL :D zware kost :p
duk
die lasershow zal zeker doorgaan hoor...

lasers behoren toe aan een nederlandse firma die hiermee reeds paar jaar pronkt op Holland events zoals qlimax, tiesto in concert...

Fou heeft volgens mij gewoon de contacten en het imago van spectaculairs in belgie en dat hij hier de afzet verzorgt.

www.laser-image.nl
www.laser-image.be
djcresto
ook opvallend, alle websites die iets met fou te maken hebben zijn zo mottig alst maar zijn kan...:rolleyes:

X-Tune
quote:
Originally posted by Buoyant
Op Mayday vorige week liep hij toch ook nog fier rond en vertelde hij zelfs dat hij daar ook voor de lichtshow in de mainhall had gezorgd, ofzoiets want ik heb er niet zelf mee gesproken...

Amai, zelfs als hij springt, zou ik hem nog niet zien.
duk
quote:
Originally posted by djcresto
ook opvallend, alle websites die iets met fou te maken hebben zijn zo mottig alst maar zijn kan...:rolleyes:

hehe, daar kan ik u geen ongelijk in geven ... :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement