|
www.kenwee.com
|
View this Thread in Original format
| KenWee |
Ny hjemmeside. Mixtape ,Produksjoner +++
Ligger en helt ny mix der (1.Juni.2005) Last ned og gi meg feedback på [email protected]
mvh. Kenneth
www.kenwee.com |
|
|
| netroM |
Vel, sia virker ganske kul, men syns det mangler noe grafisk sett... en litt kulere banner f.eks :) Som ikke er så utrolig anonym ;)
Får ikke lasta ned mixen din nå, skal nemlig til hvaler og blir der en stund, men skal nok få lasta den ned og hørt på'n i neste uke ellerno ;) |
|
|
| KenWee |
Orker ikke og ha så mye design osv , liker det den lette veien. :)
Blir bare trøbbel av og ha masse fancy smancy design, men har lagt til forum på siden min nå. |
|
|
|
|