|
Hej så länge!
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Har gått och flyttat ihop med flickvännen med ny nybostadsort..
MALMÖ =)
Desvärre tar det ju lite tid innan telefonabonnemang och bredbands behagar komma igång så därför önskar jag alla en trevlig sommar så länge! |
|
|
| CJ InterCity |
Välkommen tillbaka till arbetarparadiset ;)
Lycka till med allt Martin, sen får du fixa inflyttar-fest :D |
|
|
| Snakebyte |
Välkommen till metropolen i söder. Porten till europa. Utfarten från sverige.
Hoppas du ska trivas här :-D |
|
|
| zoric |
Nu drar jag ner till Serbien & Montenegro. Kommer om 3 veckor.
Cheers! |
|
|
| CJ InterCity |
| tja varför inte, detta kan vara vår officiella hej-så-länge tråd :p |
|
|
| Braxen |
| Ska kolla på film nu, bbl .. ;) |
|
|
| dj christian |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Har gått och flyttat ihop med flickvännen med ny nybostadsort..
MALMÖ =)
Desvärre tar det ju lite tid innan telefonabonnemang och bredbands behagar komma igång så därför önskar jag alla en trevlig sommar så länge! |
ååååååååånnej inte MALMÖ!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by dj christian
ååååååååånnej inte MALMÖ!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG |
wtf, så illa är det inte :toothless |
|
|
| dj christian |
| sorry men jag har lite av fobi mot skåningar även om jag gillar kurt wallander en hel del |
|
|
| sipowitz |
Tjo!
Kom hem från Rhodos iförrgårnatt efter en vecka där, kalasväder. Tiesto hade lyckats vara på rhodos 4 dagar innan jag kom ditt.. arghhh.. jaja, han värmde upp klimatet där till mig iallafall :)
Nu har man lite internet här också,
Glad fantastisk sommar till eder alla! |
|
|
| zoric |
Nu lämnar jag er Swe-TA's.
Åker till Serbien och Bosnien och kommer runt 20 Juli, men jag kikar in ibland när jag har tid :D
Ha en härlig sommar alla! |
|
|
|
|