return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Hej så länge!
View this Thread in Original format
sipowitz
Har gått och flyttat ihop med flickvännen med ny nybostadsort..
MALMÖ =)

Desvärre tar det ju lite tid innan telefonabonnemang och bredbands behagar komma igång så därför önskar jag alla en trevlig sommar så länge!
CJ InterCity
Välkommen tillbaka till arbetarparadiset ;)

Lycka till med allt Martin, sen får du fixa inflyttar-fest :D
Snakebyte
Välkommen till metropolen i söder. Porten till europa. Utfarten från sverige.
Hoppas du ska trivas här :-D
zoric
Nu drar jag ner till Serbien & Montenegro. Kommer om 3 veckor.

Cheers!
lacksesepsotygh
adjö
CJ InterCity
tja varför inte, detta kan vara vår officiella hej-så-länge tråd :p
Braxen
Ska kolla på film nu, bbl .. ;)
dj christian
quote:
Originally posted by sipowitz
Har gått och flyttat ihop med flickvännen med ny nybostadsort..
MALMÖ =)

Desvärre tar det ju lite tid innan telefonabonnemang och bredbands behagar komma igång så därför önskar jag alla en trevlig sommar så länge!


ååååååååånnej inte MALMÖ!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG
CJ InterCity
quote:
Originally posted by dj christian
ååååååååånnej inte MALMÖ!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG

wtf, så illa är det inte :toothless
dj christian
sorry men jag har lite av fobi mot skåningar även om jag gillar kurt wallander en hel del

sipowitz
Tjo!

Kom hem från Rhodos iförrgårnatt efter en vecka där, kalasväder. Tiesto hade lyckats vara på rhodos 4 dagar innan jag kom ditt.. arghhh.. jaja, han värmde upp klimatet där till mig iallafall :)

Nu har man lite internet här också,

Glad fantastisk sommar till eder alla!
zoric
Nu lämnar jag er Swe-TA's.

Åker till Serbien och Bosnien och kommer runt 20 Juli, men jag kikar in ibland när jag har tid :D

Ha en härlig sommar alla!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement