|
Häxa? Då har vi ett perfekt jobb för dig..
|
View this Thread in Original format
| Sorrow |
Taget från en annons i Platsbanken jag fick skickad till mig. Annonsen är riktig, länk: http://platsbanken.ams.se/direkt/37...70,620637.shtml
Spåkunnig; Häxligan AB; Ospecificerad arbetsort; 050602
10 platser.
Vi har det perfekta sommarjobbet.
Spå kunniga personer sökes till häxriket.
Du MÅSTE kunna spå sia om framtiden, du skall vara glad och trevlig samt älska att prata i telefon.
Vi har egentligen inte så många krav förrutom att du måste kunna spå på något sätt. Alltså du måste vara en häxa av något slag
Våra kunder är intresserade av att få veta om framtiden, samt att få hjälp med besvärjelser.
Du häxa arbetar från din egen telefon på en så kallad "spålinje"
Din lön är 210:- / pratad timme. Du kan bo varsom helst i Sverige
Arbetstid/Varaktighet
Sommarvik, med ev förlängning till tillsvidare anst. 09:00-01:00
Lön
210:-/ pratad timme
Ansökan
Vi tar emot ansökan via epost: [email protected]
Det här kanske bara är min egna tanke, men om man de facto skulle kunna spå om framtiden, är inte chansen större att man skulle använda sina krafter att t.ex. spela på hästar/odds/whatever än att prata i telefon för 210 kr per pratad timme? :rolleyes: |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Det här kanske bara är min egna tanke, men om man de facto skulle kunna spå om framtiden, är inte chansen större att man skulle använda sina krafter att t.ex. spela på hästar/odds/whatever än att prata i telefon för 210 kr per pratad timme? :rolleyes: |
där sa du det :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Det här kanske bara är min egna tanke, men om man de facto skulle kunna spå om framtiden, är inte chansen större att man skulle använda sina krafter att t.ex. spela på hästar/odds/whatever än att prata i telefon för 210 kr per pratad timme? :rolleyes: |
Fast man kanske inte kan spå på det sättet? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Fast man kanske inte kan spå på det sättet? |
kan man spå att en människa ska träffa nån så måste man la kunna spå vilken häst som kommer först eller???? :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Det här kanske bara är min egna tanke, men om man de facto skulle kunna spå om framtiden, är inte chansen större att man skulle använda sina krafter att t.ex. spela på hästar/odds/whatever än att prata i telefon för 210 kr per pratad timme? :rolleyes: |
Enligt Be Charmed (Förhäxad) så får man inte använda häxkrafterna för egen vinning ...
sådetså |
|
|
| P4z! |
| fast sen är 210 spänn i timmen inte helt fy skam det heller.. |
|
|
| dbl |
| dem e med på insider nu på 3an |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by jofawe
Enligt Be Charmed (Förhäxad) så får man inte använda häxkrafterna för egen vinning ...
sådetså |
210 kronor i timmen... är inte det för egen vinning då? :) |
|
|
| St_Andrew |
| hahahaha, fy fan va klockrent, ska lätt söka :D |
|
|
| Laszlo |
Seriös hemsida :)
www.haxligan.se
"äxan finns inom digHäxa med bok.gif (26329 bytes)
Ta fram den tuffa, glada, spralliga sidan av dig
En häxa är en person som vågar vara sig själv,
Vet vad hon vill och låter aldrig någon trampa på sig
En häxa vet sitt värde och kan njuta av livet
En häxa är en frihetsymbol...
Om någon kallar dig för häxa, sträck på dig och tacka för komplimangen."
:haha: |
|
|
| lacksesepsotygh |
| aschberg intervjuade ju ägaren till häxligan i insider. var rätt trevligt att titta på :D |
|
|
|
|