|
Globalgathering 2005
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Jag skulle vilja följa med, Men i och med min ålder så kan jag inte göra det ännu. Tyvärr. :mad: |
|
|
| Jeremy H |
| seriöst... :wtf::rolleyes: |
|
|
| Vizay |
| men använd rätt tråd för guds skull å kolla vad jag skrivit så jag kan få lite sälskap dit! ;) |
|
|
|
|